Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 All grym brutalitet som du nämner gillar nog ingen. Inte jag iallafall. Har väl aldrig sagt något annat! Tapatalkat Det gör du per automatik med att öppna ditt hjärta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Trodde att det här var "Idag är jag glad för". Jag kanske öppnade fel tråd och hamnade i "Idag är jag förbannad för"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Jag tog inte notis över mannens ursprung. Jag mådde illa av överfallet. Tapatalkat Merparten av denna typ av överfall utförs av dina skyddslingar, så du kanske borde läsa hela innehållet av nyheterna Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Trodde att det här var "Idag är jag glad för". Jag kanske öppnade fel tråd och hamnade i "Idag är jag förbannad för"? Det har du rätt i nu ska vi vara glada ,trevlig helg på dig kompis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Det gör du per automatik med att öppna ditt hjärta Förstår mej inte på dej ,allt är negativt, allt är skit, allt är åt he,vete hur tänker du. Varför är man så otroligt negativ till allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Just nu är jag glad som fan för att jag fick nyss mail att beslut är taget i frugans ansökan om PUT.nu kanske denna jobba övertidshelg går lite lättare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Det har du rätt i nu ska vi vara glada ,trevlig helg på dig kompisTack det samma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Just nu är jag glad som fan för att jag fick nyss mail att beslut är taget i frugans ansökan om PUT.nu kanske denna jobba övertidshelg går lite lättare Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Merparten av denna typ av överfall utförs av dina skyddslingar, så du kanske borde läsa hela innehållet av nyheterna Ursäkta! Mina skyddslingar ?Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 3 närvarodagar + en månads semester kvar till certifierad hp sug på den löneslavar Lycka till med flytt och allt och jag hoppas på en tråd då jag visst är avundsjuk och ser fram mot det samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 För att Pia har ett par gymnasietjejer här hemma och de står och steker Hamburgare med Pommes. PS. i några av era ögon och öron så är det väl fruktansvärt för landets välfärd och utveckling... för det är ett par eritreanska tjejer samt en syrisk tjej som alla läser samhälle internationell /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 För att Pia har ett par gymnasietjejer här hemma och de står och steker Hamburgare med Pommes. PS. i några av era ögon och öron så är det väl fruktansvärt för landets välfärd och utveckling... för det är ett par eritreanska tjejer samt en syrisk tjej som alla läser samhälle internationell /Enis Varför det har dom gjort ngt brottsligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Varför det har dom gjort ngt brottsligt Är ju endast bara pack som väller in över Sveriges gränser sägs det ju "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Lycka till med flytt och allt och jag hoppas på en tråd då jag visst är avundsjuk och ser fram mot det samma. gör som jag, gå nåt år tidigare o förläng njutandet Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 gör som jag, gå nåt år tidigare o förläng njutandet Eller gå tidigare o sabba njutandet ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Är ju endast bara pack som väller in över Sveriges gränser sägs det ju Buhu, vem har sagt det ? Att det finns mycket pack ? ja åk runt och kolla på några mottagningar, fråga dom som har hand om dom och dra egna slutsatser i stället för att läsa i tidningarna usch det går jo inte 291. Företaget jag jobbar för har ett o annat mottag för tex ensamkommande barn mellan 25 o 35 ..skadegörelse fylla knark knivbråk så grattis Sverige Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 gör som jag, gå nåt år tidigare o förläng njutandet Det kommer jag absolut att göra. Är 54 nu och hade först som mål att gå redan vid 55. Det ser ju ut som de kommer att göra om reglerna en del så nytt mål är 57. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Buhu, vem har sagt det ? Att det finns mycket pack ? ja åk runt och kolla på några mottagningar, fråga dom som har hand om dom och dra egna slutsatser i stället för att läsa i tidningarna usch det går jo inte 291. Företaget jag jobbar för har ett o annat mottag för tex ensamkommande barn mellan 25 o 35 ..skadegörelse fylla knark knivbråk så grattis Sverige Thats te Trouth !!!!!!!! Thank You Khm Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Buhu, vem har sagt det ? Att det finns mycket pack ? ja åk runt och kolla på några mottagningar, fråga dom som har hand om dom och dra egna slutsatser i stället för att läsa i tidningarna usch det går jo inte 291. Företaget jag jobbar för har ett o annat mottag för tex ensamkommande barn mellan 25 o 35 ..skadegörelse fylla knark knivbråk så grattis Sverige Så skönt då att du blir en HP snart så du kan utvandra och bli en invandrare /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Är ju endast bara pack som väller in över Sveriges gränser sägs det ju Som du skriver, sägs det ju. Herre gud väller in över Sveriges gränser sägs det. Vilken intelligent analys Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Så skönt då att du blir en HP snart så du kan utvandra och bli en invandrare /enis Allting är relativt ? Öppna gräser ? Jag trivs bäst i öppna landskap där själen kan få ro ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Så skönt då att du blir en HP snart så du kan utvandra och bli en invandrare /enis Och, jag får inga bidrag i mottagande landet så jag förstår inte riktigt den hänvisningen, jag får, ursäkta.. måste visa.. att jag har stålar nog för att försörja mej. Jag respekterar din ljusblåa inställning till dom som kommer hit, jag rekommenderar att läsa lite av vad Tino skriver och även lite vad som framkommer i dagliga nyheter, är det lika säkert som det var för ..säg 5 år sedan i gamla Svedala ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja och våldtäkterna kommer att minst fördubblas Men det kommer kanske aldrig någon att få veta. Men det är det värt bara SD stoppas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Men det kommer kanske aldrig någon att få veta. Men det är det värt bara SD stoppas. Klar Analys hoppas någon närstående till Dig råkar ut för detta man kan se problem i en skyddad verkstad men när verkligheten gör sig närhet kanske man ändrat uppfattning? Mvh Svamp från ett SegR område ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Är ju endast bara pack som väller in över Sveriges gränser sägs det ju vem har sagt att det bara är pack ???,har du varit utanför din snitslade bana ngn gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu