Horst Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 Idag är jag glad för att SD är näst största parti.... i SD-hatar-tidningen Aftobladets egen undersökning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 Idag är jag glad för att SD är näst största parti.... i SD-hatar-tidningen Aftobladets egen undersökning jag också det vedervärdiga partiet sos titta på gbg å Hullten sätter in sin sekreterare å höjjer hennes lön från omkr 50000 till 98000 fan va ja hatar sossarna .Men snart är SD störst då skiter de andra partierna på sig vågar vi samarbeta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 För att jag sålt mitt hus.... Så 1:a Maj är man endast husvagnsägare.... Ett steg närmre Farangstaffing... Eller nordicstaffing kanske de heter nu.... Får ju inte skriva ut sig ur sverige när man äger ett året runt boende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Köpte en Biljett för 3680 kr tur o retur Kastrup Bangkok 16 feb till 24 mars Qatar o med 380 halva vägen ,,,Aldrig åkt så billigtVar hittade du detta pris? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 I dag är jag glad för att jag gick till Bangkok Hospital i PattayaTrampade ju på en glas bit på tunnan i söndags som tog styggt i v hälfick gå på tå med v foten vilket gav överbelastning på h höften så jag vaggade fram som en ankanåväl jag fick ju en återbesökstid var där igår inget glas i hälen tackdamen som la om förbandet var trevlig sa at bra du kom direkt hon hade ju sett falanger som fått både blod förgiftning och amputerade kroppsdelar pga av att de tror de kan fixa det själv i Sverige går det kanske men här med den värmen bakterierna älskar ju det så om ni får bara ett skrap märke från typ vällt med moppen gå direkt till hospitalet försök inte fixa självfick ju en del tabletter antibiotika bla så idag är jag ok i foten gick minn morgon promenad .Men en sak jag retar mig på dessa gator är ju fulla av små sand det är ju inte asfalt de använder utan betong med påföljd att det är en sandlåda man går i på vägennåväl idag kan jag gå på foten inne måste det går inte att gå på klinkerns på golvet för hårt för hälenTvättar man med sprit och droppar på Betadine och använder en salva som heter Cogetine så brukar det inte vara problem med småsår, man ska dock akta sej för att snåla med omläggning, det bästa är att ha eventuella sår så öppna som möjligt annars så kan bakterierna frodas i bandaget. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Var hittade du detta pris?Reseguiden.se via Ticket , Men kampanjen slutade den 17e. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Reseguiden.se via Ticket , Men kampanjen slutade den 17e.Tack!Synd att jag missade den kampanjen.Hur får man reda på alla dessa kampanjer? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Tack!Synd att jag missade den kampanjen.Hur får man reda på alla dessa kampanjer?Leifen har en tråd här inne som jag blev tipsad av ....tror den heter just kampanjer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Har inte du sagt det i flera månader nu? 24 timmar nu Fan va gött å bli ett "Köttberg" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 21, 2016 Dela Inlagd Januari 21, 2016 Har inte du sagt det i flera månader nu? 24 timmar nu Fan va gött å bli ett "Köttberg" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 För att! Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 3 närvarodagar + en månads semester kvar till certifierad hp sug på den löneslavar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 3 närvarodagar + en månads semester kvar till certifierad hp sug på den löneslavar Junior, i sommar får jag en halv HP till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Junior, i sommar får jag en halv HP till! fyller du nittio ? drygt ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Mille & Pin har det trevligt i Fiskebyn! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 För att! Tapatalkat Det var ju en sådan där som vi ska öppna våra hjärtan för ,,,så var rätt kul att du la in den här ,det gjorde min dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Det var ju en sådan där som vi ska öppna våra hjärtan för ,,,så var rätt kul att du la in den här ,det gjorde min dag Sam. Jag är glad att man tog en som gjort ett grymt överfall på en mamma med barn. Som varit medmänsklig och stoppat en stöld. Har väl aldrig önskat att man ska öppna sina hjärtan för sådana kriminella. Eller? Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Sam. Jag är glad att man tog en som gjort ett grymt överfall på en mamma med barn. Som varit medmänsklig och stoppat en stöld. Har väl aldrig önskat att man ska öppna sina hjärtan för sådana kriminella. Eller? Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Finns inte många EU-migranter som ens är lagligt i riket så uppskattningsvis är väl minst 90% av dom kriminella enbart vid att dom uppehåller sej i landet Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Finns inte många EU-migranter som ens är lagligt i riket så uppskattningsvis är väl minst 90% av dom kriminella enbart vid att dom uppehåller sej i landetJag tog inte notis över mannens ursprung. Jag mådde illa av överfallet. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 (ändrad) Jag tog inte notis över mannens ursprung. Jag mådde illa av överfallet. Tapatalkat Ja det är en jävla massa pack som väller in i vårt land dagligen som jag mår illa av ,våldtäkter mord dagligen osv och det tycker du är ok eller är du naivt dum ? Notis ja det är väl det som är problemet att du inte tar notis ,80% av brotten är ju dom nya tillgångarna till sverige som utför Heja SD Ändrades Januari 22, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Jag tog inte notis över mannens ursprung. Jag mådde illa av överfallet. Tapatalkat Det är bara att vänja sig. Det kommer bli en fin sommar med härliga kulturella ringdanser över hela landet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Sam. Jag är glad att man tog en som gjort ett grymt överfall på en mamma med barn. Som varit medmänsklig och stoppat en stöld. Har väl aldrig önskat att man ska öppna sina hjärtan för sådana kriminella. Eller? Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Visst gör du det som tycker vi ska ha släppa in allt pack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Det är bara att vänja sig. Det kommer bli en fin sommar med härliga kulturella ringdanser över hela landet...Yes ska till Rosengård Midsommar & dansa kring socialen ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 Ja det är en jävla massa pack som väller in i vårt land dsagligen som jag mår illa av ,våldtäkter mord dagligen osv och det tycker du är ok eller är du naivt dum ?All grym brutalitet som du nämner gillar nog ingen. Inte jag iallafall. Har väl aldrig sagt något annat! Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 22, 2016 Dela Inlagd Januari 22, 2016 (ändrad) Det är bara att vänja sig. Det kommer bli en fin sommar med härliga kulturella ringdanser över hela landet...Ja och våldtäkterna kommer att minst fördubblas Ändrades Januari 22, 2016 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu