kitungmakmak Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 I dag är jag glad att det är myggfritt - 28 graderMyggfritt här åxå (vad jag sett), men 60 grader varmare.. Nåt man kanske kan glädja sig åt lite åxå. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Max 64 jobbetimmar kvar innan pension Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2016 Jag är glad att denna tråd fortfarande lever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Jag är glad att denna tråd fortfarande lever. Jau e glad att jau ännu lever Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Jag är glad för att jag fick lära mig att skriva på svenska fast jag är född i Skåne “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Köpte en Biljett för 3680 kr tur o retur Kastrup Bangkok 16 feb till 24 mars Qatar o med 380 halva vägen ,,,Aldrig åkt så billigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 (ändrad) Att en viss moderator glömde denna Ändrades Januari 13, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Jag är glad för att jag fick lära mig att skriva på svenska fast jag är född i Skåne Man ska ente skämmas för sina rötter ! :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 Man ska ente skämmas för sina rötter ! :-*Är inte du finne ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2016 Dela Inlagd Januari 13, 2016 E väl Finlandssvensk i kropp och själ, men efter snart 40 år i Skåne e jau litta tvetydig. :-* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Januari 14, 2016 Dela Inlagd Januari 14, 2016 Solen skiner och förutom handbagaget har jag äntligen packat klart asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 14, 2016 Dela Inlagd Januari 14, 2016 På väg tillbaka till Göteborg med Non Immigrant ED visum i fickan, 3 månaders visum som efter det kan förlängas med ett år i taget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 En månad till i värmen efter ett besök på IM. Känns inte helt fel. Tja, kostade 1900B men det får jag ta. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Faktiskt glad och rörd efter separationen med gf att vi båda är lika förstående och glada att vi kan leva och umgås tillsammans utan vara ett par i samma säng. Vi fortsätter vara bästa vänner och att bo som grannar med gemensamma middagar då det passar, men att respektera våra egna privatliv.Bra för jag älskar hennes föräldrar mer än henne ( nja) och jag är deras älskade favorit. Win/win Särbo kallas visst det i Thailand Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Faktiskt glad och rörd efter separationen med gf att vi båda är lika förstående och glada att vi kan leva och umgås tillsammans utan vara ett par i samma säng. Vi fortsätter vara bästa vänner och att bo som grannar med gemensamma middagar då det passar, men att respektera våra egna privatliv.Bra för jag älskar hennes föräldrar mer än henne ( nja) och jag är deras älskade favorit. Win/win Särbo kallas visst det i Thailand Du vet inte mycket om thailändska damer ,skulle inte tro att ni kan leva som goda grannar och bästa kompisar med gemensamma middagar efter att hon sett dig med en ny dam För det tänker du väl skaffa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Du vet inte mycket om thailändska damer ,skulle inte tro att ni kan leva som goda grannar och bästa kompisar med gemensamma middagar efter att hon sett dig med en ny dam För det tänker du väl skaffa? Faktiskt inte. Jag nöjer mig med tillfälliga på andra orter efter behov. Inte heller lätt att flytta med kort varsel om man har ett fullt möblerat hus och inte vet var man ska flytta . Denna dam är väl unik, men vi har hittat en väg att behålla ansiktet för familjen som jag vet är viktigt i Thailand. Hon till och med betalade tillbaka 5000b för biljetten som inte kommer att utnyttjas till Malaysia på måndag. Huvudsaken vi är överens nu, framtiden är något helt annat. Bättre att inte ta en fight i bitterheten, lugnare att inte stressa fram en ny thai dam. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Spotify finns. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Eller kanske KK Din egen erfarenhet förstår jag. KK är den bästa formen för mig Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 KK fungerar bara i början, efter ett tag kommer känslorna.Och, eller kraven! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 15, 2016 Dela Inlagd Januari 15, 2016 Och, eller kraven!Vaknat tidigt [emoji4] Här i hägersten har vi -16.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 16, 2016 Dela Inlagd Januari 16, 2016 Vaknat tidigt Här i hägersten har vi -16. Tapatalkat Uschan då, stannar här tills ni tinat upp, kanske längre ändå! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 40 timmar kvar i arbetslived.....det trodde jau aldrig .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 40 timmar kvar i arbetslived.....det trodde jau aldrig .... [emoji3] [url=https://www.youtube.com/embed/9jK-NcRmVcw?feature=oembed] Har inte du sagt det i flera månader nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 I dag är jag glad för att jag gick till Bangkok Hospital i Pattaya Trampade ju på en glas bit på tunnan i söndags som tog styggt i v häl fick gå på tå med v foten vilket gav överbelastning på h höften så jag vaggade fram som en anka nåväl jag fick ju en återbesökstid var där igår inget glas i hälen tack damen som la om förbandet var trevlig sa at bra du kom direkt hon hade ju sett falanger som fått både blod förgiftning och amputerade kroppsdelar pga av att de tror de kan fixa det själv i Sverige går det kanske men här med den värmen bakterierna älskar ju det så om ni får bara ett skrap märke från typ vällt med moppen gå direkt till hospitalet försök inte fixa själv fick ju en del tabletter antibiotika bla så idag är jag ok i foten gick minn morgon promenad .Men en sak jag retar mig på dessa gator är ju fulla av små sand det är ju inte asfalt de använder utan betong med påföljd att det är en sandlåda man går i på vägen nåväl idag kan jag gå på foten inne måste det går inte att gå på klinkerns på golvet för hårt för hälen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 20, 2016 Dela Inlagd Januari 20, 2016 I dag är jag glad för att jag gick till Bangkok Hospital i Pattaya Trampade ju på en glas bit på tunnan i söndags som tog styggt i v häl fick gå på tå med v foten vilket gav överbelastning på h höften så jag vaggade fram som en anka nåväl jag fick ju en återbesökstid var där igår inget glas i hälen tack damen som la om förbandet var trevlig sa at bra du kom direkt hon hade ju sett falanger som fått både blod förgiftning och amputerade kroppsdelar pga av att de tror de kan fixa det själv i Sverige går det kanske men här med den värmen bakterierna älskar ju det så om ni får bara ett skrap märke från typ vällt med moppen gå direkt till hospitalet försök inte fixa själv fick ju en del tabletter antibiotika bla så idag är jag ok i foten gick minn morgon promenad .Men en sak jag retar mig på dessa gator är ju fulla av små sand det är ju inte asfalt de använder utan betong med påföljd att det är en sandlåda man går i på vägen nåväl idag kan jag gå på foten inne måste det går inte att gå på klinkerns på golvet för hårt för hälen Det sjukhuset är inte gratis direkt, men jäklar vilken service om man jämför med sverige. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu