Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

ber om ursäkt om jag varit glad av fel anledning........! :wink:

Gott så, det borde fler göra, att sprida glädje och vara glad är inget folk bör eftersträva i den dystra (forum)värld. ;)

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är på väg väntar på take off:D

Mvh smygsuparn

Med Elvsborgarn Anders Svenson

photo_1448603134792.jpg

photo_1448601270477.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Mvh smygsuparn

photo_1448603134792.jpg

photo_1448601270477.jpg

Trevlig resa Clirre  :great:..................och du Simma lugnt

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Att dom har smällt upp en wifirouter utanför dörrn på soi 1. Tidigare så kunde jag knappt använda nätet från rummet om inte solen och månen var i rät linje med Saturnus (eller nåt annat mysko fenomen).

Nu jäklar skall jag gotta mig åt väderleksrapporterna från Sverige. Tja och komma ikapp med skolarbetet, betala räkningarna och annat skoj...

EDIT: Japp, +2 och elabrott i norrbotten. Nu känns det bättre.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Mvh smygsuparn

photo_1448603134792.jpg

photo_1448601270477.jpg

Ha nu så trevligt Clirre, lycka till med damen och gå nu till ställen där du blir serverad det du beställer och vill ha.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Glad för att gubben, pensionären och fd kontorsråttan fortfarande "got what it takes"

Ett något narcissistiskt inlägg med bilder bara på Kitung

Här kom en tuk tuk inbackande på gården med rissäckar som är betalningen på arrendet av svärmors risfält, 35 st.

IMG_1304.thumb.JPG.e29486c8c456ad9adb43b

Inte tusen kunde jag sitta kvar på altanen och dricka fredagsgroggen, utan här fick man hugga i

IMG_1305.thumb.JPG.b67a5b26a7fea93a5418e

IMG_1302.thumb.JPG.972f38fc316c4966d7358

IMG_1306.thumb.JPG.bd47dd8b64b794196bae7

IMG_1303.thumb.JPG.a546d1bffc4310e8c2a63

En nöjd och lite stolt Kitung

IMG_1307.thumb.JPG.6bff38f89627cd50ce7fd 

Dela på andra sajter

Så glad att kärr... vännen släpade iväg mig för att kopiera pass och annat som behövs för visa extension, har dragit mig för promenaden till soi 6-7 nånting. Men nu skall det väl bli ett besök på soi 5 (immigration tror jag ligger där, men det får tiden utvisa) nån dag åxå så jag blir av med pappren. Skall bara sitta och glo på dom [kopiorna] ett tag först - det kostade ju trots allt 20 THB så jag får väl passa på att njuta lite innan jag blir av med dom. Det är ju en halv öl för sjutton...

Men fortfarande lycklig över att ha internet igen - köra via telefonen var ingen höjdare direkt.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Knappt 3 månader kvar till pension, sen ska ni satans knegare få betela för maj precis som för di vi ska öppna våra hjärtan för :D

Dela på andra sajter

Knappt 3 månader kvar till pension, sen ska ni satans knegare få betela för maj precis som för di vi ska öppna våra hjärtan för :D

Får du bara garantipension då ??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Glad för att gubben, pensionären och fd kontorsråttan fortfarande "got what it takes"

Här kom en tuk tuk inbackande på gården med rissäckar som är betalningen på arrendet av svärmors risfält, 35 st.

Inte tusen kunde jag sitta kvar på altanen och dricka fredagsgroggen, utan här fick man hugga i

Varför snebelasta?Ta en på varje axel ;)

Måne

Dela på andra sajter

35 (1000kg) säckar då är det stora arealer i arrende. Snyggt jobbat :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Varit på ett av de privata sjukhusen i Chaiyaphum på order av chefen för en hälsokoll. Hon är sjuksköterska och vill vara säker på mig.

Misstänker HIV som viktigaste orsak. Rätt tänk av henne.

Massor av prover och resultat som säger att jag inte är gravid fast magen tyder på det. Pris 3200b.

Läkaren som konsulterades för halvtaskiga BUM värden för ett extra arvode på 500b under sin lunch från sin tjänst på det statliga sjukhuset och som har sin egen privata klinik från kl.17.00 rekommenderade mediciner i sju olika färger för 800b. Tackade nej då jag aldrig äter "noname" piller i LOS. 

Samma läkare plockade ut ett gruskorn från ett öga tidigare på mig på den privata kliniken och skrev ut antibiotika och vitaminer för 400b mot underlivsinfektion.  Nu vet jag varför dom kör BMW. :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Varför snebelasta?Ta en på varje axel ;)

Ska jag absolut göra nästa gång

Du kan väl visa några bilder där du själv ta en på varje axel så jag förstår hur jag ska gör det :-)

Kitung

Dela på andra sajter

Ska jag absolut göra nästa gång

Du kan väl visa några bilder där du själv ta en på varje axel så jag förstår hur jag ska gör det :-)

Kitung

Jag tippar flaket (jag får inte arbeta i Thailand och jag vill inte bryta nån lag)

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tippar flaket (jag får inte arbeta i Thailand och jag vill inte bryta nån lag)

du har redan arbetat där med thai laydys innan du träffa din fina darling 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Läste idag att pensionärerna är de som betalar högst skatt :-)

Dela på andra sajter

Läste idag att pensionärerna är de som betalar högst skatt :-)

Japp, det e ju vi gamla som får dra det tyngsta lasset, så har det alltid varit.- Skit samma, 35 jobbedagar kvar till "The Final Countdown " Skål !    https://youtu.be/9jK-NcRmVcw

Dela på andra sajter

Att jag har ekonomi till att bara ha 35 "närvarodagar" kvar till "långledigt"

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Att jag har ekonomi till att bara ha 35 "närvarodagar" kvar till "långledigt"

Ser på vädret, är så glad att det snöar eller blir blötsnö i helgen, kan bli harjakt på söndag

Dela på andra sajter

Ser på vädret, är så glad att det snöar eller blir blötsnö i helgen, kan bli harjakt på söndag

Kanske du som är vit är i jaktsäsong!!

Dela på andra sajter

Att Clirre startat en ny höjdartråd "Jag har en fråga".... Snacka om kung!!

Clirre har varit med förr serru.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...