stefan5300 Inlagd November 3, 2015 Dela Inlagd November 3, 2015 Idag är jag glad för att lingonsylten som jag kokade igår blev så lyckad Jag köpte en påse frysta cranberrys på Makro, och kokade den efter ett recept på lingonsylt. Måste säga att jag har svårt att att känna skildnad på riktig lingonsylt, och denna falska. Man tager vad man haver säger Kajsa Varg. Så här blev resultatet Kitung Håller med med dig, duger gott som ersättning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 3, 2015 Dela Inlagd November 3, 2015 (ändrad) Jag är så glad för det lilla, öppnar jag dörren och fönstret så får jag ner tempen till under +30°C och då funkar det faktiskt. Kärr... ehh tja hon kör med en dusch varje timme istället. Jag börjar ana att hon är smartare än jag eller så är hon egentligen en sjöjungfru... Lycka till med att hitta ett torrt badlakan när hon gör så... Men hon blir ju glad i alla fall... Men att få känna lite kyla ibland piggar upp mig. Så jag sitter glad och lycklig här nu. Dessutom var det byte av badlakan igen idag så nu har jag chansen. Sen lär jag inte se röken av torrt ett sånt på ett tag. Tja - jag har en timme på mig innan hon kommer "hem" från jobbet. Ändrades November 3, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2015 Dela Inlagd November 8, 2015 idag är jag glad för att favoritdottern inte glömt bort sin gamle far.... så här skrev hon på instagram........ Grattis världens bästa Pappa på Fars dag! Jag är så otroligt tacksam för att du alltid ställer upp och stöttar mig och även ifrågasätter mina ibland alltför knasiga idéer! Tack för att ni ger mig stödet och möjligheten för mig att uppfylla min dröm och jag vill att ni ska veta vilka fantastiska förebilder jag tycker ni är! <3 Jag älskar er och saknar er mer än ord kan beskriva, vi ses igen till Jul! <3 bilden var var väl inte lika fin som texten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 8, 2015 Dela Inlagd November 8, 2015 Idag är jag glad för att lingonsylten som jag kokade igår blev så lyckad Jag köpte en påse frysta cranberrys på Makro, och kokade den efter ett recept på lingonsylt. Måste säga att jag har svårt att att känna skildnad på riktig lingonsylt, och denna falska. Man tager vad man haver säger Kajsa Varg. Så här blev resultatet KitungSåg fantastiskt ut. Men det där med att : Man tager vad man haver. Det är en skröna, hon sa aldrig så... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 8, 2015 Dela Inlagd November 8, 2015 Idag är jag glad för att polisen tyckte att kinesmoppen gick i 60 (mätarn visade 70) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 10, 2015 Dela Inlagd November 10, 2015 I dag gläder det mig att det kom en eftersläntare tillbaka till kolonien ( Suomen Koti Ulkomaanosasto ) Förmodligen den sista före jul. Denna gången berikades jag med färdigskivade Malaxlimpor, anjouvis olika sorter, dels från Abba och från Pirkka tror jag det heter. Och nu en speciell Jansson Anjouvis. Senap hade han också med sig. Till jul kommer det som vanligt ett dussin släktingar, och förutom det vanliga ser jag fram emot lutfisk eftersom jag till jul planerar att uppgradera köksmaskineriet med en liten riskokare. Det borde ju funka att koka lutfisk i den tycker jag, vi får väl se. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd November 11, 2015 Dela Inlagd November 11, 2015 ...........för att jag inte bor i Suedisthan (nytt namn för Sverige numer) längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd November 13, 2015 Dela Inlagd November 13, 2015 (ändrad) Idag mycket glad för att jag kunde kolla på Jills veranda i ett svalt och behagligt vardagsrum för första gången Fick ju installerat två 24 BTU AC för några dagar sedan, och det fungerar kanon Här lite av prylarna Installationen blev helt OK, alla genomföringar fixades snyggt Även utomhus blev det bra En numera sval och cool Kitung Ändrades November 13, 2015 av Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Att Amerika arvet satt på kontot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15, 2015 Dela Inlagd November 15, 2015 Att Amerika arvet satt på kontot Blev det inte mera fast dollarn står så högt nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Blev det inte mera fast dollarn står så högt nu? 66 millar var inte så tokigt[emoji3] [emoji3] Skickat från min HTC One M8s via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Att jag far lana en dator av vannen da min tydligen inte gillade vatten.Fast det saknas vissa bokstaver, sa nu skriver jag som fader Baa istallet, Kunde varit varre dock... ett khmer tangentbord hade nog varit en utmaning att skriva pa, om det finns sadana. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 Att jag far lana en dator av vannen da min tydligen inte gillade vatten.Fast det saknas vissa bokstaver, sa nu skriver jag som fader Baa istallet, Kunde varit varre dock... ett khmer tangentbord hade nog varit en utmaning att skriva pa, om det finns sadana.Det gör du inte alls det! Å Ä och Ö är för länge sedan återuppväckta! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 16, 2015 Dela Inlagd November 16, 2015 (ändrad) Det gör du inte alls det! Å Ä och Ö är för länge sedan återuppväckta!Tja, som du skrev tidigare kanske jag skulle skrivit. Vill inte fippla om hennes jobb-dator till Svenska heller.Fast jag har varit inne i hostfilen och slappt upp lite sparrar for youtube tex. Ehh, jag ändrade mig... lite nya bokstäver har ingen dött av. Måste bara komma ihåg att ställa tillbaka det innan jag åker imorgon. Ändrades November 16, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 (ändrad) Från dagens Metro härligt Den är härlig också Ändrades November 19, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 Får nog ta en glädje fylla så här i Jihadister tider var nere ock köpte 3 kungar på Röda näsan Angered har alldrig sett så många snutar där tidigare Tänkte på en sak när jag såg fy fan vilka sunkiga uniformer de har När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 Får nog ta en glädje fylla så här i Jihadister tider var nere ock köpte 3 kungar på Röda näsan Angered har alldrig sett så många snutar där tidigare Tänkte på en sak när jag såg fy fan vilka sunkiga uniformer de har 3 kungar = fylla. Billigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
shell Inlagd November 19, 2015 Dela Inlagd November 19, 2015 Idag mycket glad för att jag kunde kolla på Jills veranda i ett svalt och behagligt vardagsrum för första gången Fick ju installerat två 24 BTU AC för några dagar sedan, och det fungerar kanon Här lite av prylarna Installationen blev helt OK, alla genomföringar fixades snyggt Även utomhus blev det bra En numera sval och cool Kitung Har du källare på huset? Eller vad finns bakom fönsterna framför bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2015 Dela Inlagd November 20, 2015 att favoritdottern fixade sitt första blodprov (på ett får).......o det är ju inte så jävla lätt....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2015 Dela Inlagd November 20, 2015 För att julen snart är över. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Har du källare på huset? Eller vad finns bakom fönsterna framför bilenNej inte källare, men det som vi i Sverige kallar för krypgrund.Det finns ca: 1,5 m upp till golvet, så behöver vi inte oroa oss för ev. skyfallKitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Vid ankomst med tåg till Malmö från Köpenhamn körs passargerarinformationen på arabiska. Glad??? Not. Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Tycker nästan att orsaken till att man är glad måste ha något med Thailand att göra, det är trots allt ett thaiforum... Nä, hänglås och uteslutning av medlemmar som är glada av fel anledning borde införas snarast. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Tycker nästan att orsaken till att man är glad måste ha något med Thailand att göra, det är trots allt ett thaiforum... Nä, hänglås och uteslutning av medlemmar som är glada av fel anledning borde införas snarast. Ja, in med allt som inte innehåller nåt från Thailand i "Grupper". Det lockar säkert nya medlemmar när de läser inläggen om thailändsk politik eller om risförrådets vara eller inte vara.. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Tycker nästan att orsaken till att man är glad måste ha något med Thailand att göra, det är trots allt ett thaiforum... Nä, hänglås och uteslutning av medlemmar som är glada av fel anledning borde införas snarast. ber om ursäkt om jag varit glad av fel anledning........! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu