Peolito Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Till Hendriks skall det vara en gurk skiva och inte citro eller lime. Jo jag har läst att det ska vara nån drink som är poppis med gurka i. Ska väl prova det någongång men jag är en hopplös g&t älskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Kollade lite på internet och hittade detta. Får väl prova på helgen. http://www.hotellorestaurang.se/2013/04/04/gin-tonic-dagen-9-april/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Att jag fick mitt 1-arsvisa utan strul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Idag är jag glad för att chang sänkt till 5,8% så slipper man bli så stöddig på sitt sexpack flaskor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Idag är jag glad för att chang sänkt till 5,8% så slipper man bli så stöddig på sitt sexpack flaskor. Eller diarre av skitolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Att jag äntligen tog modet till mig och vågade gå till sjukhuset för att kolla PSA-värdet. Värdet var kanon (2.5) Tycker det verkar vara ganska högt för din ålder. Om jag inte kommer ihåg så är väl du inte över 50? Eller där omkring. Har du prostata cancer i släkten så skall du kolla detta minst en gång per år. Såg detta på nätet: För män < 50 år är PSA 2-2,9 µg/l en stark riskfaktor för senare allvarlig prostatacancer. Prostatapalpation bör utföras. Om palpationsfyndet är benignt bör mannen rekommenderas uppföljning med PSA vartannat år. Detta gäller det svenska sättet att mätta. Hur de gör det i Thailand vet jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd April 21, 2015 Dela Inlagd April 21, 2015 Tycker det verkar vara ganska högt för din ålder. Om jag inte kommer ihåg så är väl du inte över 50? Eller där omkring. Har du prostata cancer i släkten så skall du kolla detta minst en gång per år. Såg detta på nätet: För män < 50 år är PSA 2-2,9 µg/l en stark riskfaktor för senare allvarlig prostatacancer. Prostatapalpation bör utföras. Om palpationsfyndet är benignt bör mannen rekommenderas uppföljning med PSA vartannat år. Detta gäller det svenska sättet att mätta. Hur de gör det i Thailand vet jag inte. Nej du kommer tydligen inte ihåg, jag är 58. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 "Gamle Bettan" klarade bilprovningen med blankt papper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harvester Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 Att jag äntligen fattat hur kasst Internet Explorer är, och istället gått över till Google Chrome. Otrolig skillnad på webbläsare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 Burken snurrar på som fan, inga hickups - var lite orolig då jag drog in en massa skydd och annat tjafts direkt. Normalt sett så drar jag in dom en och en och skapar en återställningpunkt emellan så jag kan bli av med skiten. Jag underskattade vilka program jag använder, saknar fortfarande en massa... Men nu skall jag leva spartanskt på programvaror ett tag. Astetisktt datoranvändande. Hehe... Tja, så får det bli. Men jag är så glad att slippa lillen (resedatorn). nu är det lite fart och fläkt i burken i alla fall. och stort tangentbord, jajustfan det skulle jag ju byta... nåja det är en dag i morgon åxå. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 Tja passerat toppen utförsbacke nu mindre än 14 dagar kvar, får man hoppas.. Mycket skitväder här nere Falklandsöarna Så dom som hade byte i onsdags verkar få vänta på charterplanet till på måndag tisdag. Sedan 17 timmars flight till London. Missar man det finns det en möjlighet med RAF s flight. Det är trotts allt politik när det kommer till borrning här ner för att markera, vem som äger skiten. Läste att medelårs inkomsten här nere på Falklandsöarna är 14000 pund i deras tidning penguin news. Inte mycket för dom 2500 själar som bor här nere. UK har vist ca 4000 soldater här nere påstår dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 30, 2015 Dela Inlagd April 30, 2015 Prisförslag från Nonkis, lät bra så jag låter honom dra upp en offert. Känns lite lyxigt med ombokningsbara biljetter. Vilket iofs var skälet till att jag inte bokade själv, så jag är glad som fan just nu. Jösses detta öppnar ju upp oanade möjligheter, ta ett buissnes visa i Cam och stanna ett par månader extra där kanske. Göra en extension på visa exemtion i Thailand om jag nu vill det. Och ändå ha betalda biljetter hem. Fan vad fri jag käner mig helt plötsligt. Även om det kostar nån hundralapp extra så är det faktiskt skönt att ha en resebyrå i ryggen som kan fippla med sånt när min internet uppkoppling i kambodja tex inte brukar vara den mest lysande. Stekare som jag är så bor jag ibland i förorterna. Barangfritt, och aningen livsfarligt. Men ett fint garage skall inte underskattas. Detta gick nästan för lätt, maila in till nonki och vips så får jag tillbaka en planerad rutt. Tja jag skickade ju rutten till honom åxå. Here we go again... skall bara vara här i sommar först. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 favoritdottern är hemma, lite fyllehicka men visst är det min favorit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 1, 2015 Dela Inlagd Maj 1, 2015 När jag var ute och traskade idaag kom jag på flera saker jag var glad över, men nu kommer jag inte på dom igen. Kanske det var att datorn är igång igen, att det är plusgrader ute i alla fall, att jag nog snart har en ny resa bokad till hösten, att morsan fortfarande lever (vågar inte hälsa på förän jag slutat hosta dock, vill inte smitta ner henne med vad sjutton jag har fått - smittade ner senaste madamen så hon hostade och nös åxå när vi skiljdes åt). Att jag fått in 66% av rapporterna till min kurs och ansökt om lite nya kurser. Vetefan vad det var jag skulle vara glad över, får ta med mig anteckningsblock nästa gång. Nåt var det i alla fall. Saker att vara missnöjd med skulle jag kunna fylla en a4 sida med, det trevliga svenska lynnet. Ser bara det negativa i livet. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 (ändrad) Skitglad idag. Jag ska ut och resa. Det blir nog ingen flygplansmat eftersom jag har boskapsklass. Men en sväng in i diverse lounger, där gratis är gott, blir det. Efter denna resa kliver jag över 400k EB poäng. Tur att firman sponsrar flygandet så att man får några poäng. Ändrades Maj 4, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Chips och loungemat avklarat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Chips och loungemat avklarat. Fick du chipspåsen den här gången? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Fick du chipspåsen den här gången? Nej, inte denna gång heller. Nu är jag faktiskt inte så glad längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 4, 2015 Dela Inlagd Maj 4, 2015 Nej, inte denna gång heller. Nu är jag faktiskt inte så glad längre. Tjuvhåller dom på chipspåsarna, vilka egoister. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Såja, där tickade nya poäng in. Men det går segt till 500k när poängen är halverade, resorna halverade och man åker boskapsplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 För att jag har bokat resa till Kroatien.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Att det är Fredag. Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Att företaget tycker jag skall ha mer stålar Det är jag värd, fniss Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 Att företaget tycker jag skall ha mer stålar Det är jag värd, fniss Du borde ha varit förbannad övriga dagar då inte företaget förstått det tidigare. Nåja, grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 8, 2015 Dela Inlagd Maj 8, 2015 (ändrad) För att Blåvitt leder med 2-0 mot Kalmar i 60:e minuten och ser ut att ta 3 färska poäng.. Edit: Var är Kalmarklacken!? Det enda som hörs är Blåvittklacken.. Undrar hur det låter när Bajen kommer på besök som förmodligen kommer att ha mer tillresta supportrar?? Ändrades Maj 8, 2015 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu