Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Kötthandlarn

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

För att jag fyller år och ska ut och partaja lite ikväll.

Dock måste jag gnälla lite. Sitter i hotellreceptionen då WiFin inte funkat på en vecka och kör med kabel, verkligen år 1999 fortfarande i Thailand på vissa områden.

Dela på andra sajter

...är jag så jävla glad för att mitt nya jobb är klappat och klart. Placering Bangkok.jipppiii kayey. Flytt till Bangkok i September och lokal anställning för en oöverskådlig framtid...eller ja, t.o.m pensionen dårå  :yahoo:

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Att internet börjar verka stabilt, bytte DNS så nu är det bara nån dåre som kutar omkring i korridoren med en walkietalkie som sänker linan ett tag när han snackar.

Ska ut och shoppa lite på billiga butiken, en bit att gå men priserna är hälften mot smile eller kiwi. Tjänar ju nån $ och sånt gör mig glad i alla fall.

Och såklart, tramadol+diklofenak (voltaren) tog bort ryggvärken helt. Har sovit som en stock, hörde inte ens när tjejen steg upp för att duscha. Ska prova ta bort tramadolen, det kanske räcker med diklofenaken.

Hittar inte nåt att klaga på nu, skulle tjejen och jag ryka ihop så har jag 100m till barområdet där dom flockas som flugor kring en ensam barang. Vårrullarna till lunch smakade utmärkt (bytte restaurang för den förra hade dom lite hörselproblem på) även om jag fick säga till om rätt sås - kom in med nån chiliolja som väl var god men jag gillar dom bättre med soja och sötsur sås.

Nä, livet leker. Synd bara att jag måste tillbaka till Thailand om 10 dagar, fick dock ett erbjudande av tjejen om att stanna med henne (hemma hos henne) så länge jag ville (vilket troligen betyder så länge pengarna räcker, och här skulle det vara i åratal, speciellt om jag kan ta ströjobb över nätet) men jag är lite för feg för att hoppa på ett sånt erbjudande. Men som jag nämnt tidigare så hade hon bara jobbat 11 dar i en bar innan hon träffade mig. Så hon är ganska grön på den fronten, jag har försökt säga åt henne att inte fästa sig vid "kunderna" men det verkar inte fungera.

Kan ju vara att hon luras åxå, men då gör hon det jäkligt bra. Kan inte vara så enkelt att vara "barflicka" och över 40 när alla andra är runt 20. Såg ju vilka barangerna gillade bäst, det är tydligen bara jag som är knäpp nog att  välja en som är i min ålder. Tog ju dessutom 3 barer utan napp (tja, nappade gjorde det ju men inte nåt jag ville ha) innan jag hittade henne - eller hon hittade mig.

Så jag är så väldans nöjd och glad. Nu ska jag ut i den där förb*nnade trafiken igen. Hatar den, det är väl det sämsta med PP.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Äntligen har frugans specialbeställda ytterdörr kommit. Det har tagit tid så det var tur för hantverkaren att han är i Thailand och frugan i Sverige. Helvete vad arg hon har varit :-)

post-9030-1426515985,82_thumb.jpg

Dela på andra sajter

klipp klipp klipp

Nu börjar jag förstå din signatur. Jösses till att vräka ur sig. Kvantitet är inte kvalitet :)

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Nu börjar jag förstå din signatur. Jösses till att vräka ur sig. Kvantitet är inte kvalitet :)

OK, jag håller det  kort idag. Jag har gjort saker som gjorde mig nöjd och glad.

Nöjd nu?

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Gatuhunden Artur kommit ur karantän efter 4 mån.

post-11562-1426924113,02_thumb.jpg

post-11562-1426924124,79_thumb.jpg

post-11562-1426924142,35_thumb.jpg

[emoji4] [emoji4] [emoji4]

Dela på andra sajter

Gatuhunden Artur kommit ur karantän efter 4 mån.

attachicon.gif20150321_084435.jpg

attachicon.gif20150321_084350.jpg

attachicon.gif20150321_084201.jpg

[emoji4] [emoji4] [emoji4]

Jag tycker ochså att det är bra. Frågan är bara varför dom valde att ta in hunden på ett icke vedertaget sätt så han fick sitta i karantän?

Har själv tagit 2 hundar från Thailand till Sverige. Och vet att det är busenkelt om man gör enligt regelboken.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Jag tycker ochså att det är bra. Frågan är bara varför dom valde att ta in hunden på ett icke vedertaget sätt så han fick sitta i karantän?

Har själv tagit 2 hundar från Thailand till Sverige. Och vet att det är busenkelt om man gör enligt regelboken.

Milo! [emoji18]
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Allt! hostan har släppt sen jag började använda rövduschen för att blöta ner hela dasset och sova med dörrn till dasset på glänt (tackar, leif eller vem det nu var som tipsade om det).

Hittade bacon och ägg (trodde inte det skulle vara så förbaskat svårt,, men det var inte helt enkelt att få det utan en massa bröd och skit).

Tjejen är på intervju om ett nytt och garanterat bättre jobb, peppat henne hela morgonen så hon hade i alla fall rätt inställning när hon lämnade hotellet.

Träffade städtjejen och gav henne en 500 riel (0.25$) bara för att nån av oss har blodat ner sängen lite. Skulle säkert passerat utan dricksen åxå men det kändes lite bättre.

Nu filurar jag bara på vad jag skall käka, men jag stortrivs just nu.

Bara en sån sak som att jag lyckades växla en 100$ sedel utan att knata in på banken var ju ett plus. Så nu har jag lite småpengar som jag kan handla i gatustånden för. Om jag nu bara skulle kunna bestämma mig för vad jag vill ha.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Att Blåvitt spöade BK Röva med 3-1 och därmed är klara för final i Svenska Cupen.. :im_happy:

Det blir antingen Örebro eller Elfsborg i finalen (svar kommer imorgon) men varför finalen nödvändigtvis skall spelas på Friends Arena begriper jag mig inte på?????

Ponera nu att Blåvitt och Elfsborg hamnar i final, så kommer kanske i bästa fall 2000 Blåvittfans åka upp och i bästa fall 500-1000 Guliganer, samt att kanske 3000-5000 rent fotbollsintresserade, besöka arenan...

Det ger alltså i bästa fall 8000 åskådare på en arena som rymmer 50000 i publiken..

Skittråkigt enligt min mening.... :angry2:

Dela på andra sajter

Ponera nu att Blåvitt och Elfsborg hamnar i final,
Nej och åter nej,hoppas att få se hamnoi och grabbarna på finalen mellan Örebro och IFK Göteborg  :good: blir ju en perfekt avrundning på örebroträffen den 16/5 och matchen den 17/5 på Behrn Arena .

Måne

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Nej och åter nej,hoppas att få se hamnoi och grabbarna på finalen mellan Örebro och IFK Göteborg  :good: blir ju en perfekt avrundning på örebroträffen den 16/5 och matchen den 17/5 på Behrn Arena .

Detta var bara ett exempel medans sanningen är ju som följande att finalen kommer att spelas på Friends arena oavsett vilka som blir motståndare....

Tyvärr..

Dela på andra sajter

Detta var bara ett exempel medans sanningen är ju som följande att finalen kommer att spelas på Friends arena oavsett vilka som blir motståndare.

Tyvärr..

Fel fel fel min vän ..

Finalarenan lottas på måndag.. Gbg,Borås eller Örebro blir det..

Förhoppningsvis Ullevi då, måne får ta en taxi ner på söndag morgon :-)

Jag bjuder på några tröstöl till den gode måne när Blåvitt bärgat vinsten :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Fel fel fel min vän ..

Du menar väl rödvitt, halva laget är ju danskar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Du menar väl rödvitt, halva laget är ju danskar...

Har ju två baggar o en islänning med.,tillsommaren kommer ghaningarna.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Har ju två baggar o en islänning med.,tillsommaren kommer ghaningarna.

Det låter nästan som att clirre är värvningsansvarig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Fel fel fel min vän ..

Å fan, jag var i den fulla övertygelsen om att det fortfarande var som tidigare, att finalerna spelades på Friends oavsett vilka lag som möts....

En stor tyngd lättade från in axlar nu.... :great:

Tack för infon min vän.... :14:

Dela på andra sajter

Å fan, jag var i den fulla övertygelsen om att det fortfarande var som tidigare, att finalerna spelades på Friends oavsett vilka lag som möts.

En stor tyngd lättade från in axlar nu. :great:

Tack för infon min vän. :14:

Skid-SM i falun nästa år... Eller?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Skid-SM i falun nästa år... Eller?

Hi hi hi hi, kanske det.... :giggle:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...