khun-petch Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Idag är jag glad för att jag har det så djävla bra här i Thailand.För 11 år o 6 mån ader sen visste jag inte om eller när jag skulle kunna gå.Nu går jag som en kråka men jag går.Att jag har 4 duktiga döttrar i Sverige gör heller inte ont. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2015 Att jag fick en stor burk löksill av Ulrika på Scandalic. Fritz.. Måste fråga om du känner doktor Inger (tror hon heter så). Hade ett hus på Soi Diana när det begav sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Måste fråga om du känner doktor Inger (tror hon heter så). Hade ett hus på Soi Diana när det begav sig. Känner henne är väl fel att säga men jag vet vem det är. Träffar på henne då och då och växlar några artighetsfraser. Men ofta är det inte, ett par gånger per år kanske. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 jag startat en skittråd För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Att jag har frivecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jag är glad att denna pojken lever och mår bra, han var ett utav en hel del "gatubarn" i CM som sålde/säljer blommor. På första bilden är pojken ca 12 år och jag köpte alltid en portion mat till honom varje kväll under flera års tid när jag var där. Sen gick det några år som jag inte såg pojken igen, men nu i nov när jag var uppe i CM igen så kom pojken fram till mig och berättade att han har det bra och bor i Chiang Rai. Han var nere i CM för tillfället, så jag är glad att jag fick se och prata med honom än en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2015 Dela Inlagd Januari 20, 2015 För att min syster idag bjudit in mig på detta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 20, 2015 Dela Inlagd Januari 20, 2015 Jag är glad att denna pojken lever och mår bra, han var ett utav en hel del "gatubarn" i CM som sålde/säljer blommor. På första bilden är pojken ca 12 år och jag köpte alltid en portion mat till honom varje kväll under flera års tid när jag var där. Sen gick det några år som jag inte såg pojken igen, men nu i nov när jag var uppe i CM igen så kom pojken fram till mig och berättade att han har det bra och bor i Chiang Rai. Han var nere i CM för tillfället, så jag är glad att jag fick se och prata med honom än en gång. Dagens solskenshistoria, tack för den! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 21, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 21, 2015 Resa och hotell är bokat och klart efter en jäkla massa velande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 (ändrad) Snöslasket en underbar tid? Samt att Goodolle vann på Travet! Ändrades Januari 21, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Snöslask? -21°C och inte mycket till slask här inte. Mer "knarr under sulorna" skulle jag säga. Jag är glad för att jag får lämna denna jämmerdalen, antingen med flyg eller så fryser jag väl ihjäl. På nåt vis löser det sig... Dags att leta fram långkallingarna... Det kändes lite kallt när jag var ute på promenader i omgivningarna. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 26, 2015 Dela Inlagd Januari 26, 2015 "Bettan" klarade Bilprovningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Fick just veta att Billy Idol kommer till Grönan 28/6. http://youtu.be/VdphvuyaV_I Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Fick just veta att Billy Idol kommer till Grönan 28/6.http://youtu.be/VdphvuyaV_I Jag är lika glad att jag vet att han håller till på Grönan den dagen, så jag vet att jag ska hålla mig undan då. Har han någonsin varit bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Jag är lika glad att jag vet att han håller till på Grönan den dagen, så jag vet att jag ska hålla mig undan då. Har han någonsin varit bra? Great, och smaken är som ett rövhål, alla har ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Fick just veta att Billy Idol kommer till Grönan 28/6. Undrar när Billy Opel kommer till Grönan, då ska jag dit Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Underbart att både Gold Rush och Moonshiners är igång med nya säsonger, äntligen lite kvalitetsprogram på tv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 27, 2015 Dela Inlagd Januari 27, 2015 Tja att det är en vakt kvar, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Glad att jag äntligen köpt mig en traktorgrävare, faen va kul de ska bli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Underbart att både Gold Rush och Moonshiners är igång med nya säsonger, äntligen lite kvalitetsprogram på tv! Det är världklass på Moonshiners... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Underbart att både Gold Rush och Moonshiners är igång med nya säsonger, äntligen lite kvalitetsprogram på tv! Båda programmen is da shit, nu väntar vi på episode 15 i GoldRush Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Gipset åker av inom ett par timmar Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Gipset åker av inom ett par timmar Så Surin nästnästa helg. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Så Surin nästnästa helg. Yes så blir det Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Yes så blir det Bra det, jag e på höghöjdsträning. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu