kitungmakmak Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Exactemente, deklarationshögtiden vill man ju ogärna missa en av de allra bästa stunderna i Sverige. Det är fränt att betala skatt, har jag hört. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2014 Är sugen på att byta jobb då jag är rätt less på var jag är nu, är glad för att jag har inte mindre än fyra alternativ att välja på varav två är riktigt bra. Härligt med lyxproblem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Idag är jag glad för att det vänder nu. Vi går mot ljusare tider. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Att vi är "hemma" i Udon Thani igen! På måndag så åker vi hem till risbyn och Anns hus. Ska bli skoj.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Idag är jag glad för att det vänder nu. Vi går mot ljusare tider. Vintersolståndet 2014 inträffar exakt klockan 00.03 den 22 december (svensk tid). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Vintersolståndet 2014 inträffar exakt klockan 00.03 den 22 december (svensk tid). OK! I 3 av mina almanackor står det att det är idag och i 1 att det är imorgon. Så jag gick efter vad dom 3 säger. Men jag är lika glad ändå... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 För att jag har Kantarellen bästa Kvinnan på Planeten Puss Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Vintersolståndet 2014 inträffar exakt klockan 00.03 den 22 december (svensk tid). Naval Oceanography Portal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Att den tröjan jag skulle köpa för 399 kr. blev jag informerad om i kassan att den endast kostade 100 kr. nu.. Ibland behövs det inte mycket för att göra en glad... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2014 Att den tröjan jag skulle köpa för 399 kr. blev jag informerad om i kassan att den endast kostade 100 kr. nu.. Ibland behövs det inte mycket för att göra en glad... Haha som tidigare i veckan när jag blev sur för att Mediamarkt tog 59:- för colaessens till sodastreamern men stod 49:- på nätet, fick tag på en jättegullig tjej som jobbade där och informerade om att deras kampanj hade börjat, 100spänn för tre. Dumt men det gjorde iallafall min dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Är sugen på att byta jobb då jag är rätt less på var jag är nu, är glad för att jag har inte mindre än fyra alternativ att välja på varav två är riktigt bra. Härligt med lyxproblem. Det är inget att vara glad för. Det är skönare att slippa välja. Har man ett val så leder det bara till beslutsångest och man kan ju dessutom välja fel. Ta det jobbet som är bäst betalt. Alla jobb blir lik förbannat tråkiga efter tre månader och då kan man i alla fall trösta sig över att pengarna i alla fall var ganska bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2014 Det är inget att vara glad för. Det är skönare att slippa välja. Har man ett val så leder det bara till beslutsångest och man kan ju dessutom välja fel. Ta det jobbet som är bäst betalt. Alla jobb blir lik förbannat tråkiga efter tre månader och då kan man i alla fall trösta sig över att pengarna i alla fall var ganska bra. Buzzkill, va glad men nu vet jag inte.. Tur att jag är full! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 21, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2014 Glad för idag har jag skänkt bort en bunt grejor och köpt ett massivt ekbord med fyra stolar för en femhunka, karma? Tyckte det var fantastiskt att finnjäveln som fick min helt gratis förr svindyra Denon stereo hade mage att ringa och klaga på att CD-växlaren inte funkade vilket jag tydligt skrivit i inlägget. Nåja bad han dra åt helvete så min dag är fortfarande lyckad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 måne, on 17 Dec 2014 - 17:12, said: Hanblev gödkänd vid första försöket sedan återstår det naturligtvis träning,gjorde du perfekt första gången?PS den klarade provtryckningen iaf, DS Fick hål i en liten steam pipe ombord och skickade ner den i källaren för lagning. En chief, 2 second engineers, en 3:e engineer samt en 4:e engineer + motorman, alla ryssar lyckades fan inte tillsammans att lösa det bättre än denna grabben hade gjort det. Provtryckt endast 7 bar minimum. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Fick hål i en liten steam pipe ombord och skickade ner den i källaren för lagning. En chief, 2 second engineers, en 3:e engineer samt en 4:e engineer + motorman, alla ryssar lyckades fan inte tillsammans att lösa det bättre än denna grabben hade gjort det. Provtryckt endast 7 bar minimum. / SatanG Men gissar att ryssarna är fullskitna med div certifikat. De är ofta på pappret väldigt kunniga, men praktiskt ingenting. Men jag gissar att ni har förstasorteringen, vi får hålla oss med andrasorteringen. Men är glad att ha en 2stm som tidigare varit svetsare i land 10år på det riktigt, han kan fixa allt! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 tomurdoc, on 21 Dec 2014 - 14:48, said: Men gissar att ryssarna är fullskitna med div certifikat. De är ofta på pappret väldigt kunniga, men praktiskt ingenting. Men jag gissar att ni har förstasorteringen, vi får hålla oss med andrasorteringen. Men är glad att ha en 2stm som tidigare varit svetsare i land 10år på det riktigt, han kan fixa allt! Ibland undrar jag om chiefen vet vart maskinrummet ligger / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Ibland undrar jag om chiefen vet vart maskinrummet ligger / SatanG Och hur svårt kan det vara, olja in och rök ut!? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Påfyllning på bankkontot som i sin tur kommer att ge en påfyllning i barskåpet If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2014 Ledig idag och bara två samtal från jobbet som kommer faktureras enligt, all mat och pilsner köpt. Behöver inte kliva utanför dörren på fem dagar om jag inte vill, HÄRLIGT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Att man har haft 12 timmars sol per dag i två veckor efter ett november i svedala med bara 5 timmar sol totalt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Att hustrun får 3 dagars julledigt,det behöver hon. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Att hustrun får 3 dagars julledigt,det behöver hon. Vilken karl du är Månen som ordnar all julbestyr, All karma som du kan få.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Att hustrun får 3 dagars julledigt,det behöver hon. Hon behöver 3 dagars julledighet från jobbet så att hon kan ordna till där hemma inför julen, så att måne kan titta på Div.3 fotboll och fortfarande ha julstämning. Själv ansökte även jag julledighet för frun. Så att jag kan halvligga i soffan och dricka julmust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Hon behöver 3 dagars julledighet från jobbet så att hon kan ordna till där hemma inför julen, så att måne kan titta på Div.3 fotboll och fortfarande ha julstämning. Själv ansökte även jag julledighet för frun. Så att jag kan halvligga i soffan och dricka julmust. Här är det jag som sköter julstöket,men i morgon blir det Arlanda. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Att jag får spendera julen hemma med grabben och frugan i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu