Issanbonde Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 12.18 kommer vi under 12??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Inte för att vara taskig, men harcdom intecstörre krav nu för tiden, tycker det ser ut som grodlort lite här å var Hanblev gödkänd vid första försöket sedan återstår det naturligtvis träning,gjorde du perfekt första gången?PS den klarade provtryckningen iaf, DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 idag är jag glad för att.. det är en dag mindre till nästa år ;-) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havet Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Inte för att vara taskig, men harcdom intecstörre krav nu för tiden, tycker det ser ut som grodlort lite här å var Tvärtom ser det riktigt bra ut för en nybörjare , ser ut o va bra genombränning. (även om man bara ser utifrån) En talang helt klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Nu vet jag inte vart du bor men du bör nog flytta därifrån snarast. / SatanG Jag bor i det mångkulturella Hagsätra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 (ändrad) Fick novlönen beskedet idag, känns jäkligt bra efter månadens slit i Norge. Har aldrig fått så mycket i månadslön.. FF Ändrades December 17, 2014 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 17, 2014 Dela Inlagd December 17, 2014 Att M.L.S fick se ett ordentligt snöfall innan vi åker.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Sista arbetsdagen . Sedan är man ledig ända fram tills den 6 Januari If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Att jag befinner mig i Thailand och inte Sverige! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 .. det är sista dagen på jobbet innan jag flyger till Bangkok på måndag för nästan 4 veckors semester... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Att jag är ledig Att det snart är sektmöte Att det ännu snarare är juldagsåterställare på fyllpizzan med Hamnoi Att om en liten stund skall jag gå på Kingshill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Att jag är ledig Att det snart är sektmöte Att det ännu snarare är juldagsåterställare på fyllpizzan med Hamnoi Att om en liten stund skall jag gå på Kingshill Hälsa lillpitten! Och se till och knyt skorna ordentligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Hälsa lillpitten! Och se till och knyt skorna ordentligt! Säger som föregående talare.. Hälsa den "Lille" så gott... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Hälsa lillpitten! Och se till och knyt skorna ordentligt! jag knyter inte skor, det gör Lilleputtens snygga fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Hälsa den lille kladdpitten, han är saknad här bland stofilerna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 12.08 dag!!!!!!! kommer vi under 12kr/l till jul??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 12.08 dag!!!!!!! kommer vi under 12kr/l till jul??? Redan under i hufudstaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 2.08 dag!!!!!!! kommer vi under 12kr/l till jul??? 11.85 - 11.98 för blyfri 95 idag i Nordöstra Skåne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Kan jag få ta en inverterad varför är du glad? Typ varför år du nedstämd? Hoppas de e ok? Har varit ute på ett trevligt julbord, skaldjursplatå på en förstklassig resturang, Malin serverade oss som om vi vore kungar, jag och mina mest älskade vänner stormtrivdes på alla sätt. Men? Varför känns det bara tomt när man kommer hem, varför känns det som om vi slösat bort X-antal timmar? En reflektion bara... Konstigt Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Sista arbetsdagen . Sedan är man ledig ända fram tills den 6 Januari Själv kan man supa till den 12 om man vill. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Kan jag få ta en inverterad varför är du glad? Typ varför år du nedstämd? Hoppas de e ok? Har varit ute på ett trevligt julbord, skaldjursplatå på en förstklassig resturang, Malin serverade oss som om vi vore kungar, jag och mina mest älskade vänner stormtrivdes på alla sätt. Men? Varför känns det bara tomt när man kommer hem, varför känns det som om vi slösat bort X-antal timmar? En reflektion bara... Konstigt Ett utmärkt ämne att surra om över några bira. Kom ner kvickt som tusan! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Hittat en trevlig hobby, leta resa. Ska väl ner i feb. Tebax i Apr för att deklarera. Men ska jag skita i påsken, landar ju veckan efter om jag siktar på 55dagar. Tror nästan jag gör så, kommer nog inte att sitta ute och på isen pimpla abbis efter ett par månader där nere i alla fall. Blir nog baggarna igen, air china skulle kunna konkurrera om priset men då är det 10 timmar längre resa. Eller om det blir Kambodja först en månad (januari) och sen avsluta med 2 månader (30+30 extension för 1900) i Thailand. Hmm. Eller åka efter jag deklarerat. Mysa hemma i vinter. Det tål att tänka på... Eller kanske visum och stanna 3 månader. Gahh, ska det vara så jäkla svårt att bestämma sig. Men det är på nåt vis halva nöjet att planera. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Hittat en trevlig hobby, leta resa. Ska väl ner i feb. Tebax i Apr för att deklarera. Men ska jag skita i påsken, landar ju veckan efter om jag siktar på 55dagar. Tror nästan jag gör så, kommer nog inte att sitta ute och på isen pimpla abbis efter ett par månader där nere i alla fall. Blir nog baggarna igen, air china skulle kunna konkurrera om priset men då är det 10 timmar längre resa. Eller om det blir Kambodja först en månad (januari) och sen avsluta med 2 månader (30+30 extension för 1900) i Thailand. Hmm. Eller åka efter jag deklarerat. Mysa hemma i vinter. Det tål att tänka på... Eller kanske visum och stanna 3 månader. Gahh, ska det vara så jäkla svårt att bestämma sig. Men det är på nåt vis halva nöjet att planera. Exactemente, deklarationshögtiden vill man ju ogärna missa en av de allra bästa stunderna i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Första dagen på 18 lediga dagar och på månd morgon sitter vi i bilen på väg till Ko Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 20, 2014 Dela Inlagd December 20, 2014 Själv kan man supa till den 12 om man vill. Värsting där If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu