Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag glad för att.. :)

Wwax

Recommended Posts

Kötthandlarn

Jag är glad för att Ea slår nya rekord, igår omsatte hon över 14Tkr, på ett dygn..

FF

Go Ea.. :14:  :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Jag är glad för att Ea slår nya rekord, igår omsatte hon över 14Tkr, på ett dygn..

FF

Roligt, vad var nettovinsten ??

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

FF

Jaja tror Pappsen väntar på återbetalningen av alla små handlån :drinks:  :fan:  

Dela på andra sajter

Jaja tror Pappsen väntar på återbetalningen av alla små handlån :drinks:  :fan:  

Nu mera har vi ganska bra ekonomi, så nu sparar hon till en ny (beg) bil som inhandlas i jan månad utan hjälp från mig oss..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Nu mera har vi ganska bra ekonomi, så nu sparar hon till en ny (beg) bil som inhandlas i jan månad utan hjälp från mig oss..

FF

Jo men du bjöd liksom lite på den :give_rose:

Dela på andra sajter

vi har varit på intervju för förlängt UT för Kan och Biby idag, på Migrationsverket i Norrköping.

Det verkar inte vara några som helst problem, så vi skall nu försöka boka en resa till Thailand över jul och nyår.

Vi vet dock ännu inte om det blir PUT eller ett nytt tidsbegränsat UT.

post-8050-0-14565500-1417639693_thumb.jp

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

För att lilltösen sålde slut på sina grejer redan dagen innan vernissagen i samband med stipendieutdelningen tågade folk till utställningen och i stort sett köpte upp rubbet.

attachicon.gifIMG_0582.JPG

attachicon.gifIMG_0583.JPG

attachicon.gifIMG_0585.jpg

attachicon.gifIMG_0586.jpg

attachicon.gifIMG_0604_2.jpg

attachicon.gifIMG_0607.jpg

attachicon.gifIMG_0609.jpg

attachicon.gifIMG_0610.JPG

attachicon.gifIMG_0613.jpg

attachicon.gifIMG_0614.jpg

attachicon.gifIMG_0616.JPG

attachicon.gifIMG_0618.jpg

attachicon.gifIMG_0612.JPG

Alla grejer såldes ut till högdjuren redan innan dagens vernissage för mellan 12-18000 kr.

Jätteskoj att det går bra för din dotter, hon har en stil och några verk som jag verkligen gillar

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Kan och Biby fick PUT direkt efter intervjun i onsdags, en vecka efter att deras UT gått ut. Vi fick dock inte beskedet förrän igår.

Det firade vi idag med att jag och Biby gjorde en hallongräddtårta med litet godis på.

post-8050-0-43472100-1417884295_thumb.jp

Ändrades av mikedo58
Dela på andra sajter

Jag är glad att SAIK vann fast det kanske inte var rättvist ikväll, om en vecka är jag ännu gladare för då får jag träffa darling igen.

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att dom snälla människorna skonade min bil och eldat upp fyra andra istället. Tack snälla människor. Tack för att ni inte kastade in brandbomber  min lägenhet . Tack för allt hoppas ni mår bra idag. Eftersom det är så synd om er. Det vill absolut inte jag,

Dela på andra sajter

Att mina PPM fonder går bra i år.

Högrisk +48%

Mellanrisk +24%

Lågrisk +6%.

Inte illa. :good:

Veteran

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

I dag är jag glad för inte någonting....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Är glad för att min hustru gått tillbaka till sitt gamla jobb på The Pool samt att hon trivs utmärkt med det. :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

John Khonken, on 07 Dec 2014 - 21:30, said:

Idag är jag glad för att dom snälla människorna skonade min bil och eldat upp fyra andra istället. Tack snälla människor. Tack för att ni inte kastade in brandbomber  min lägenhet . Tack för allt hoppas ni mår bra idag. Eftersom det är så synd om er. Det vill absolut inte jag,

Nu vet jag inte vart du bor men du bör nog flytta därifrån snarast.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Idag är jag glad för att det bara är 10 dagar kvar tills vi åker till LOS och möter kidsen på Suvvan  :dance1:  :dance:

Dela på andra sajter

post-3085-0-34433000-1418744406_thumb.jpFör att grabben har klarat svetsprovet på TIG-svetsning  :im_happy:

Inte dåligt för en nybörjare

Sent from a proud father

Måne

Dela på andra sajter

post-3085-0-34433000-1418744406_thumb.jpFör att grabben har klarat svetsprovet på TIG-svetsning :im_happy:

Inte dåligt för en nybörjare

Sent from a proud father

Inte för att vara taskig, men harcdom intecstörre krav nu för tiden, tycker det ser ut som grodlort lite här å var

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...