stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Men det verkar svårt att ta sig tillbaka från den där superettan, fråga Bajen... Och Trelleborg håller ju på att åka ur Superettan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenta i Bangkok Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Undrar om det inte är häckens tur att vinna i år. På något sätt kan man ju tycka att detta lilla lag som kämpat så hårt i många år ska vinna förvisst spelar häcken en trevlig och anfallsglad fotboll. Kenta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenta i Bangkok Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Hoppas verkligen guldet hamnar hos Häcken :14: :14: Roligaste laget i allsvenskan på länge.Själva börjar vi om i superettan. Håller helt med måne KENTA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Trevligt att titta på tabellen! nu vi får hoppas att nästa Stockholmslag är lika enkla som kvällens och att Ösk är mindre inspirerade till tufft motstånd innan dess! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Trevligt att titta på tabellen! nu vi får hoppas att nästa Stockholmslag är lika enkla som kvällens och att Ösk är mindre inspirerade till tufft motstånd innan dess! Väntade på ditt inlägg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Väntade på ditt inlägg Efter att ha kollat på den senaste tidens hockeyresultat så är man ju glad att det finns ett fotbollslag i stan i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Efter att ha kollat på den senaste tidens hockeyresultat så är man ju glad att det finns ett fotbollslag i stan i alla fall! Och vad ska vi i Örebro säga Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Och vad ska vi i Örebro säga Tja, Ni har ju ett bättre hockeylag än vi, fotbollen var det lite trist med i år men hoppas ni kommer upp direkt igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Och vad ska vi i Örebro säga Ni har ju damvolleyboll! Det är inte alls helt fel att titta på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Idag är jag kluven, hoppas nästan att mitt lag Kalmar FF får spö av Bk HÄcken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Idag är jag kluven, hoppas nästan att mitt lag Kalmar FF får spö av Bk HÄcken. Du ska aldrig tvivla på ditt lag, de skötte sig alldeles utmärkt och vi har en ny serireledare! Tack Kalmar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Du ska aldrig tvivla på ditt lag, de skötte sig alldeles utmärkt och vi har en ny serireledare! Tack Kalmar! Ja det var en jävla match, sällan man ser ett så underlägset lag vinna. 2 avslut på mål och 2 mål. Inte ens när de var 1 man mer lyckades dom skapa något men bollen är rund som det brukar heta. Grattis till Malmö med supportrar men jag tror Häcken tar det på målskillnad//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Anade att det kunde bli så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Får ta till med ett klassiskt gnagaruttryck."nästa år då jävlar"!! Hej bönder vi är DIF!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Ja det var en jävla match, sällan man ser ett så underlägset lag vinna. 2 avslut på mål och 2 mål. Inte ens när de var 1 man mer lyckades dom skapa något men bollen är rund som det brukar heta. Grattis till Malmö med supportrar men jag tror Häcken tar det på målskillnad//Hn Tja det går ju inte eftersom Malmö inte tänker skänka bort fler poäng, härligt att ha det i egna händer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Tja det går ju inte eftersom Malmö inte tänker skänka bort fler poäng, härligt att ha det i egna händer! Jojo,tro är ju fint men jag VET att Aik-iff slutar 1-1 och då vinner häcken på målskillnad Och vinner ellos med 3 mål så är det i deras händer//Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 27, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Jojo,tro är ju fint men jag VET att Aik-iff slutar 1-1 och då vinner häcken på målskillnad Och vinner ellos med 3 mål så är det i deras händer//Hn Etersom du vet att det slutar 1 -1 mellan Aik o IFF IFF så hoppas jag i så fall att de övriga resultaten gör att det hamnar hos Häcken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 (ändrad) Har inte Malmö Örebro kvar att möta?ÖSK avgör nog till Häckens fördel.Det vet jag :14:Idag fick IFK bita i det sura och det blir fler,tro mig. Ändrades Oktober 28, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 28, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Har inte Malmö Örebro kvar att möta?ÖSK avgör nog till Häckens fördel.Det vet jag :14:Idag fick IFK bita i det sura och det blir fler,tro mig. Jodå det stämmer men den matchen går på naturgräs och ÖSK:s chanser mot Malmö i en sådan match lär vara relativt små (hoppas jag för jag är riktigt sugen på ett nytt guld) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Dessvärre va detta ett fruktat scenario, finns idag inga svenska lag som har trupper för såväl europaspel som allsvenskan, hoppas ända det blir någon form av avgörande på nationalarenan i sista omgången det är Råsunda fotbollstadion värd! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenta i Bangkok Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Dessvärre va detta ett fruktat scenario, finns idag inga svenska lag som har trupper för såväl europaspel som allsvenskan, hoppas ända det blir någon form av avgörande på nationalarenan i sista omgången det är Råsunda fotbollstadion värd! Svenska lag räcker inte till i europa mest beroende på att de saknar den fysiska styrkan som lagen i de bästa ligorna har. Men om topplagen i Sverige lägger på några kilon och ökar längden på spelarna i lagen så kan de nog mäta sig även med de bättre lagen i europa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Svenska lag räcker inte till i europa mest beroende på att de saknar den fysiska styrkan som lagen i de bästa ligorna har. Men om topplagen i Sverige lägger på några kilon och ökar längden på spelarna i lagen så kan de nog mäta sig även med de bättre lagen i europa Kilona går nog att fixa, men hur får man dom längre? Skämt åsido, har följt europeisl toppfotboll ganska länge och naturligtvis svenka landslaget och där är det garanterat inte fysiken som falserar utan helt enkelt att det finns bättre spelare ute i världen än va lilla sverige får fram med få lysande undantag! Dessvärre när det gäller allsvenskan är den knappast en liga som drar till sig spelare som har den talang som räknas i elitfotbollen, utan det blir ungefär div 2 klass internationelt sett, dessa kan naturligtvis blomma ut vilket skett förhållandevis ofta men då är dom ett minne blott i svensk fotboll. Det fattas inte bara mänskliga muskler utan framför allt ekonomiska för att lyckas internationellt och det finns väl ingen arabisk oljemiljardär som skulle lägga ut några hundra millar på ett svenskt lag! Trist men dessvärre realistiskt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Dessvärre va detta ett fruktat scenario, finns idag inga svenska lag som har trupper för såväl europaspel som allsvenskan, hoppas ända det blir någon form av avgörande på nationalarenan i sista omgången det är Råsunda fotbollstadion värd! Det kommer att bli en fin dag för en av aktörerna i alla fall så någon brist på feststämning denna dag behöver du inte oroa dig för för ! Den respekten mot Råsunda stadion är Malmö skyldiga att visa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Messi o Maradona är ju inte speciellt långa men det går (gick) ganska bra ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenta i Bangkok Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Messi o Maradona är ju inte speciellt långa men det går (gick) ganska bra ändå! Både AIK och Helsingborg har ju haft problem i europa i år just på grund av att de mött starkare och tyngre lag. Ex så spelade ju AIK ut napoli i första halvlek nere i neapel men förlorade ändå med 3-0 Och de flesta av målen de fått i röven har kommit på fasta situationer där fysiken helt enkelt inte räckt till KENT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu