Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

:rotfl: Ibland är skadeglädje den bästa glädjen :)

ja Bajsen ej med ??? Hi Hi Hi

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Kan P3 återinföra minuskarma tack, svampjäveln har diskvalicerat sig för all framtid :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Snart är det dags igen!

Mitt tips: Malmö tar tillbaka det utlånade Guldet !

ja vad ska man säga... 5 - 0 mot BK Röven

hihihihihihi

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

ja vad ska man säga... 5 - 0 mot BK Röven

hihihihihihi

Mvh

Skåneljungen

Trist men tipset kvarstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Sömnlös inför Stadionpremiären...en flaska kir skulle sitta fint nu...DIF Fanatics!!!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Sömnlös inför Stadionpremiären...en flaska kir skulle sitta fint nu...DIF Fanatics!!!

Vinst 4-0 ....... :thumbsup:

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har mästarna vaknat och slog Ellos med 2-1 i hemmapremiären, som bonus blev även Taco utvisad i slutet!

Att sedan laget från brofästet gick på pumpen rejält på Hisingen i helgen gör det hela till en ganska bra påskhelg...

Vi är mästare!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Då har mästarna vaknat och slog Ellos med 2-1 i hemmapremiären, som bonus blev även Taco utvisad i slutet!

Att sedan laget från brofästet gick på pumpen rejält på Hisingen i helgen gör det hela till en ganska bra påskhelg...

Vi är mästare!

Hade ju helt klart tänkt mig att det skulle bli ändring på det men med den senaste matchen i färskt minne blir man ju lite skeptisk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade ju helt klart tänkt mig att det skulle bli ändring på det men med den senaste matchen i färskt minne blir man ju lite skeptisk!

Det känns som om det är upp till bevis för "Filosofen" Norling nu, ytterligare en plattmatch och det börjar blåsa rejält snålt.

Det är "Back to the basics" som gäller, sen vete fan om ni inte borde peta Dahlin till förmån för Noring?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Det känns som om det är upp till bevis för "Filosofen" Norling nu, ytterligare en plattmatch och det börjar blåsa rejält snålt.

Det är "Back to the basics" som gäller, sen vete fan om ni inte borde peta Dahlin till förmån för Noring?

Båser rejält lär det nog göra om det blir fler plattmatcher eftersom allt annat än en serieseger i år får ses som ett misslyckande!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
conservator

Så ja MC då har det blivit dags för årets första drabbning, Hif gästar Fotbollsstaden och får chansen att spela inför stopublik!

Mitt tips: Malmö 3 Hif 1

Link to comment
Dela på andra sajter

Så ja MC då har det blivit dags för årets första drabbning, Hif gästar Fotbollsstaden och får chansen att spela inför stopublik!

Mitt tips: Malmö 3 Hif 1

Jag ligger väldigt lågt som ÖSK:are ????

Puss Svampen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ligger väldigt lågt som ÖSK:are ????

Puss Svampen!

Kan bara citera en känd örebrotränare "jag har tränat bättre div4-lag".Jag bevistade matchen ÖSK-KFF och inget av de lagen har något i allsvenskan att göra om spelar den fotbollen de presterade.Skrämmande dåliga :13:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag är det lilla bagdad som gäller, dessvärre kommer HIF dit med halverad trupp och således reservbetonat.

Men men, nu kör vi

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ingen fara vi tar det .Fastän Elfsborg har 14 plastmatcher kvar Värdens bästa låt :thumbsup:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch vilken hemsk match, domaren avgör matchen efter 10 minuter med ett felaktigt mål.. sen blev det för tufft.

Clion: Den låten är så fin, trots det är IFKs sång ;)

Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vi kör en repris när Elfsborg fick smisk Jag gillar när di tomma glasen kastas :17:

http://youtu.be/FOuAI48tMVo

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Var tyvärr inte o såg matchen men enligt de kontinuerliga rapporterna jag fick så var Malmö totalt överlägsna, mitt tips 3-1 var i underkant och även om det nu blev 3-0 så borde det ha blivit betydligt mer!

Jens: att domaren avgör efter 10 min låter ganska lamt när övrig media vittnar om total utskåpning så även Hif:arna själva !

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

HEAmal2.jpg

Foto: Hussein El-Alawi

"Malmö kändes som Barcelona"

Fotboll.

Pär Hansson var bortalagets bäste spelare. Han räddade regerande mästarna från större förlustsiffror.

(Nu vill jag gärna höra en liten kommentar ifrån MC!)

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

MC måste snart straffa dig enl. LM lagarna då hyllningarna till kungarna har uteblivit under dagen!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
conservator

Trevligt att AIK kom på besök idag ! Synd om dem att det blir en tung resa hem men så är det att besöka Malmö!

Link to comment
Dela på andra sajter

Missat ditt tidigare inlägg Conservator, något derby har jag inga minnen av detta året...

Men nu verkar det som båda Skånelagen fått upp vittringen på Gnällos, kan bli en intressant höst!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Missat ditt tidigare inlägg Conservator, något derby har jag inga minnen av detta året...

Men nu verkar det som båda Skånelagen fått upp vittringen på Gnällos, kan bli en intressant höst!

Förstod redan att du förträngt detta derby (hade gjort detsamma) ja en hyffsad restart får man säga för båda lagen!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Ser lite konstigt ut med en HIF jacka på Svarre! Men Hbgarna tyckte väl detsamma med Rolle

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...