Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu blir det nog ett jäkla hallå bland AIK:s anhängare.

http://www.fotbolldirekt.se/2013/01/24/chockovergangen-bangura-klar-for-elfsborg/

 

 

 

 

Visst är det en klar försvaning om det nu va så att han var påtänkt i AIK, men efter vad jag fattat det så var inte detta fallet.

Dock måste man ha klart för sig att ingen blir stjärna utan rätt uppbackning, får han det i Elfsborg?

 

Urgnagaren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det en klar försvaning om det nu va så att han var påtänkt i AIK, men efter vad jag fattat det så var inte detta fallet.

Dock måste man ha klart för sig att ingen blir stjärna utan rätt uppbackning, får han det i Elfsborg?

 

Urgnagaren Baa

Som sagt det räcker inte, stack upp lite i fjol men i år får nog Boråsarna nöja sig med en helt annan placering!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det en klar försvaning om det nu va så att han var påtänkt i AIK, men efter vad jag fattat det så var inte detta fallet.

Dock måste man ha klart för sig att ingen blir stjärna utan rätt uppbackning, får han det i Elfsborg?

 

Urgnagaren Baa

Min gissning är att det handlar om pengar.

Celtic vill att klubben som lånar honom ska ta hela lönekostnaden och då blev liksom lite för dyrt tyckte (AIK-)stämman.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart är det dags igen!

Mitt tips: Malmö tar tillbaka det utlånade Guldet !

 

 

 

Är detta tips av samma klass som det inför säsongen 2012? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är detta tips av samma klass som det inför säsongen 2012? :crazy:

Tippar som jag brukar och hoppas att det håller, lite fel får man ha ibland och då får man ju vara lite ödmjuk ett tag!

Men inför en ny säsong så gäller dett vara lite kaxig och få igång motståndarnas kommentarer, ännu mer kaxig kan man ju vara om det slår in!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Många trevliga bilder kommer det nu :crazy:

 

post-5552-0-66514700-1363420192.jpg

 

post-5552-0-91826900-1363420215.jpg

 

post-5552-0-19010300-1363420245.jpg

 

Konstigt att det finns så många varianter, kan det finnas någon logisk förklaring ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...