Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

Dom som inte har passionen kan aldrig förstå hur tungt o djävligt det kan kännas.

Vill ge dig 10 karma för den.

Är så fylld av hatkänslor just nu så att jag inte kan tänka klart.

Men vissa tycker det är roligt att sparka på den som redan ligger...sparka på.

Min dag kommer när ni har något som sticker i hjärtat...då skall jag var där med härliga sårande kommentarer och ett stort hånleende :spiteful: .

Revenge is da shit/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

http://www.ifkgotebo...ra-lag/A-laget/

Något saknas i laget!

Finns ju ingen Glenn ju...

Det är det som är felet.

Här finns mycket vettigt att läsa (enl mig):http://lemansblogg.wordpress.com/

Superettan se upp för vi kommer fortare än vad ni tror/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns mycket vettigt att läsa (enl mig):http://lemansblogg.wordpress.com/

Superettan se upp för vi kommer fortare än vad ni tror/Hn

Intressant läsning.

Men inte ska blåvitt hamna i ettan?

Tror nog trots allt det fixar sig o vi hamnar i mitten av tabellen.

Hoppas det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Den absoluta ångesten och gränslösa tomhet man kan känna efter en viktig eller förnedrande förlust är onekligen svår att rationellt förklara. När sedan någon oförstående själ kläcker ur sig något i stil med "det är ju bara sport" är det inte sällan det rinner över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Påverkas ens mentala hälsa av sport är det något som är galet..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Påverkas ens mentala hälsa av sport är det något som är galet..

Jag skulle hålla med dig om det inte vore för att allt förnuft överger mig när DIF spelar :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ifk börjar allt mer likna AIK 2004,,alla trodde att det tillslut skulle fixa sig,,ja tjena..

Conny skulle va rätt läge o komma in nu och låta flyttfågel prova sina vingar i nån obetylig håla..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lustiga är att det är oftast helt ok att håna motståndarlaget. Men att själv bli hånad är tydligen inte lika skoj.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant läsning.

Men inte ska blåvitt hamna i ettan?

Tror nog trots allt det fixar sig o vi hamnar i mitten av tabellen.

Hoppas det.

Mitt hopp är ute, kanske låter konstigt när halva serien är kvar...men jag har inte sett något på 16 matcher som kan få mig att tro annat.

1..Högst medelmåttiga målvakter

2..Otroligt naiv backlinje med div1 klass rakt igenom .Säger bara. Logi valdarsson omg vilken jävla sopa.

3..Överflöd av lirare på mitten men ingen kämpe och pådrivare ..Ingen Mild eller Wernblom typ som behövs, speciellt i motgång.

4.. Anfallare med måltorka...Att inte Hysén tar sitt ansvar och bänkar sig själv om han nu har blåvitthjärta.. Hur man kan missa så mycket är en gåta för mig

Söder...Sobralense...Stiller... Ingen som blir skrämd där direkt.. Ge DMK chansen nu innan det är försent, han öser ju in en del i U21 ivf.

Spela snyggt och skapa chanser i all ära. men fotboll går ut på att göra ett mål eller mer än motståndarna ,jag bryr mig fan inte om hur det ser ut om man inte vinner.

Blåvitt har bollinnehavet och fler skott och lika många skott på mål som Gefle ..skulle säga 50-50 i målchanser...och vad blir slutresultatet 5-0.

Spela snyggt och lira kan man göra när man är i flytet och vinner,nu krävs grovjobb av grovjobbare och tyvärr har dom stämplat ut från kamratgården.

Krävs både krafttag och underverk om det inte skall bli superettan nästa år.

Jag ber och hoppas att det inte händer men det är vad jag tror just nu.

Slutsvammlat från mig här nu/Hn

,

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt hopp är ute, kanske låter konstigt när halva serien är kvar...men jag har inte sett något på 16 matcher som kan få mig att tro annat.

Krävs både krafttag och underverk om det inte skall bli superettan nästa år.

Jag ber och hoppas att det inte händer men det är vad jag tror just nu.

Slutsvammlat från mig här nu/Hn

Som en nykter betraktare utan känslor så kan jag bara säga att det vore ett tragiskt dråpslag mot Svensk fotboll om Gbg åkte ur allsvenskan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som en nykter betraktare utan känslor så kan jag bara säga att det vore ett tragiskt dråpslag mot Svensk fotboll om Gbg åkte ur allsvenskan.

Tack för det. Med blåvita ögon kan jag bara hålla med :wink: .

Håller med dig att när man tar sport så allvarligt så är man inte mentalt frisk, men det har jag aldrig påstått att jag är heller :giggle: .

Piskade precis upp grabben i Fifa12 på xboxen . Han fick vara Gefle :blush2: (jo jag skäms över att jag är så fruktansvärt barnslig).

Ivf så vann Blåvitt med 5-1 och 4-1 så nu är jag på bättre humör :rolleyes: /Hn den dåliga förloraren

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill passa på att påpeka att jag inte menade att håna någon med mitt inlägg tidigare. Tyckte bara det lät roligt, såg det på fb, fotbollsnovis som jag är :)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för det. Med blåvita ögon kan jag bara hålla med :wink: .

Håller med dig att när man tar sport så allvarligt så är man inte mentalt frisk, men det har jag aldrig påstått att jag är heller :giggle: .

Piskade precis upp grabben i Fifa12 på xboxen . Han fick vara Gefle :blush2: (jo jag skäms över att jag är så fruktansvärt barnslig).

Ivf så vann Blåvitt med 5-1 och 4-1 så nu är jag på bättre humör :rolleyes: /Hn den dåliga förloraren

Hahaha..dagens andra garv framför datorn, Enis fixade just det första i Knasens relationmedgrannentråd.

Ok, det med passion, med hockey är det helt annorlunda, talar eller skriver någon skit om BIF så blir jag faktiskt arg på riktigt, och kan både svara ock bete mig mot den personen på ett sådant sätt att jag senare ångrar mig..

Fast det var ju BIF det, är ju lite skillnad på dem och resten av Sveriges div klubblag i div idrotter.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så var man inte på Strömvallen idag

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tyvärr så var man inte på Strömvallen idag

Ja det var synd när storlaget Real Göteborg var där

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett någon allsvensk match sedan i fjol somras då jag va på ett sista besök på Råsunda, AIK-Kalmar 1-1, men såååå jäkla dåliga va dom inte.

I år verkar allsvenskan rena hönsgården, 4-0, 5-0, vare inte 7-2 nån match. det är nästan så man undrar om alla matcher är maffiastyrda, men så illa är det väl inte.

Hur som helst är det förvånansvärt vika bottennapp det blir alltsomoftast, Häcken, Åtvidaberg och nu Gefle öser in mål (MFF mer naturligt som ett förväntat topplag), vad är det för fel med svensk fotboll, är alla lagspelare borta och de som är kvar skiter i att kämpa när det verkar kört, "man har ju sin lön ändå"?

Ska fan syssla med stryktips så länge det är svenska matcher på kupongen, lotto verkar rena intelligensspelet i jmf!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte sett någon allsvensk match sedan i fjol somras då jag va på ett sista besök på Råsunda, AIK-Kalmar 1-1, men såååå jäkla dåliga va dom inte.

I år verkar allsvenskan rena hönsgården, 4-0, 5-0, vare inte 7-2 nån match. det är nästan så man undrar om alla matcher är maffiastyrda, men så illa är det väl inte.

Hur som helst är det förvånansvärt vika bottennapp det blir alltsomoftast, Häcken, Åtvidaberg och nu Gefle öser in mål (MFF mer naturligt som ett förväntat topplag), vad är det för fel med svensk fotboll, är alla lagspelare borta och de som är kvar skiter i att kämpa när det verkar kört, "man har ju sin lön ändå"?

Ska fan syssla med stryktips så länge det är svenska matcher på kupongen, lotto verkar rena intelligensspelet i jmf!

Jag tror på maffian.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

ÄNTLIGEN :av-109998: :av-109998: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄNTLIGEN :av-109998: :av-109998: /Hn

I nästa omgång möter ni Snoka, då blir allt som vanligt igen! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

I nästa omgång möter ni Snoka, då blir allt som vanligt igen! :crazy:

Ja domaren hittar väl på en straff då oxå :13: ...Hoppas bara att förlusten blir rättvis isf,då är dom lättare att smälta :thumbsup:

På måndag kväll får vi svaret/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en välbekant gulddoft sprida sig, allsvenskan bästa höstlag har slagläge!

FRAMÅT STOLTA AIK

post-3494-1343853711,1_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

F. You

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner en välbekant gulddoft sprida sig, allsvenskan bästa höstlag har slagläge!

FRAMÅT STOLTA AIK

post-3494-1343853711,1_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

F. You

Turpin imorgon??

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja domaren hittar väl på en straff då oxå :13: ...Hoppas bara att förlusten blir rättvis isf,då är dom lättare att smälta :thumbsup:

På måndag kväll får vi svaret/Hn

Delning av poängen mellan kamratklubbarna, skål kamrat! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...