Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

Kollade precis maratontabellen och efter gårdagen magplask så ligge Malmö och IFK på samma poäng 3132 för båda lagen räknat ifrån 1930 (tror jag det var)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"Jag är inte bitter" :crazy::14:

Inte bitterfitta bara lite lättirriterad ibland :52: .

När det klankas på blåvitt så reagerar jag ofta som HC och lappen när apple kritiseras :giggle: .//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bitterfitta bara lite lättirriterad ibland :52: .

När det klankas på blåvitt så reagerar jag ofta som HC och lappen när apple kritiseras :giggle: .//Hn

Vadå fattar ingenting Superettan 2013 blir ju Kanon???????????????????????????

Spöa Knasens Bajsare gång på Gång!!!!!!

Det är lycka!!!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå fattar ingenting Superettan 2013 blir ju Kanon? ???? ???? ???? ???? ???? ??? ???

Spöa Knasens Bajsare gång på Gång!!!!!!

Det är lycka!!!!!

Ja lycka till i superettan, Öis,Gais,Bajen;Örebro det blir nog många roliga matcher för er :thumbsup: , fast jag hoppas ni kan hänga kvar men det ser jävligt mörkt ut//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja lycka till i superettan, Öis,Gais,Bajen;Örebro det blir nog många roliga matcher för er :thumbsup: , fast jag hoppas ni kan hänga kvar men det ser jävligt mörkt ut//Hn

Jag tror att ÖSK har goda möjligheter att hänga kvar i Superettan 2013. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Äntligen så är kontraktet säkrat :14: kan dom bara dänga till råttorna från solna i nästa omgång så får man vara nöjd och glömma den här piss säsongen.

Det blev en orättvis seger mot Åtvidberg men det skiter jag i,äntligen har vi flytet med oss till skillnad mot i våras.

Djurgårdarna har varit märkligt tysta här senaste tiden :) //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Äntligen så är kontraktet säkrat :14: kan dom bara dänga till råttorna från solna i nästa omgång så får man vara nöjd och glömma den här piss säsongen.

Det blev en orättvis seger mot Åtvidberg men det skiter jag i,äntligen har vi flytet med oss till skillnad mot i våras.

Djurgårdarna har varit märkligt tysta här senaste tiden :) //Hn

Måste kännas att inte ens vara bästa laget i stan va? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen så är kontraktet säkrat :14: kan dom bara dänga till råttorna från solna i nästa omgång så får man vara nöjd och glömma den här piss säsongen.

Det blev en orättvis seger mot Åtvidberg men det skiter jag i,äntligen har vi flytet med oss till skillnad mot i våras.

Djurgårdarna har varit märkligt tysta här senaste tiden :) //Hn

Ja vi sitter i chock real blöteborg har vunnit ett par matcher

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste kännas att inte ens vara bästa laget i stan va? :)

Nja..man har blivit van dom senaste säsongerna :giggle: .Vi vann ju derbyligan i Gbg ivf :rotfl: nu känner jag bara lättnad över att det inte blir kval.

Problemet var att jag såg alla försäsongsmatcher i år och drogs med i hypen, så fallet blev tungt i år när man trodde på topp 3.

Bättre o rida omkring på en mullvad än på en häst, man slår sig inte lika mycket i fallet då B) //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vi sitter i chock real blöteborg har vunnit ett par matcher

Kan bli ett par härliga kvalmatcher med den formkurvan, men då får ni ju chansen att klappa till lite motståndarspelare så det är ju skoj :) //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen så är kontraktet säkrat :14: kan dom bara dänga till råttorna från solna i nästa omgång så får man vara nöjd och glömma den här piss säsongen.

Det blev en orättvis seger mot Åtvidberg men det skiter jag i,äntligen har vi flytet med oss till skillnad mot i våras.

Djurgårdarna har varit märkligt tysta här senaste tiden :) //Hn

Ingen risk,,stahre är utsänd som undercover med ett hemlig misson,,,ses på läktarna..

Ändrades av Rogigoal

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen risk,,stahre är utsänd som undercover med ett hemlig misson,,,ses på läktarna..

Mmm men o spela ned oss i superettan gick inte :13: . Och vi har bara ett topplag till o lägga krokben för, Aik står på tur :nyam:

Ni kan få tillbaka han nu,vi vill ha Conny Karlsson till nästa år.

Gillar Stahre men förstår inte hans spelidé riktigt..höga inlägg..höga inlägg..höga inlägg...till vem då?? Sobra på 160cm eller Söder som förlorar höjd när han hoppar

Ok om man har Ranegie och P.Crouch på topp..

Ser ingen anledning till att ge han fortsatt förtroende, han kan packa ihop med Mild och Valgarsson,Lund,Whaeler,Selakovic,Stiller,Jonsson,Söder när bokslutet görs.

En rolig satsning :thumbsup: men nu är det bara o bita i det sura äpplet och börja om igen.

Stannar han så åker han ändå nästa sommar efter ännu en misslyckad vårsäsong.

Men fel har man ju haft förr så..//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm men o spela ned oss i superettan gick inte :13: . Och vi har bara ett topplag till o lägga krokben för, Aik står på tur :nyam:

Ni kan få tillbaka han nu,vi vill ha Conny Karlsson till nästa år.

Gillar Stahre men förstår inte hans spelidé riktigt..höga inlägg..höga inlägg..höga inlägg...till vem då?? Sobra på 160cm eller Söder som förlorar höjd när han hoppar

Ok om man har Ranegie och P.Crouch på topp..

Ser ingen anledning till att ge han fortsatt förtroende, han kan packa ihop med Mild och Valgarsson,Lund,Whaeler,Selakovic,Stiller,Jonsson,Söder när bokslutet görs.

En rolig satsning :thumbsup: men nu är det bara o bita i det sura äpplet och börja om igen.

Stannar han så åker han ändå nästa sommar efter ännu en misslyckad vårsäsong.

Men fel har man ju haft förr så..//Hn

Bra analys där...hos oss fick ju stahre allt serverat av en viss Herr Norling som grundlade allt men som stahre fick stå i rampljuset för..

Ni får behålla han,,vi är klara med han.

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar ni att Stahre är en fisk och ingen fågel, han som var så hypad. Jaja, han fick väl sparken från Greklandet också...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar ni att Stahre är en fisk och ingen fågel, han som var så hypad. Jaja, han fick väl sparken från Greklandet också...

Vi menar att han är som han är i grunden,,en bajare :crazy:

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Så ja nu får AIK börja ladda för att göra lite nytta mot Häcken så att guldet hamnar där det hör hemma!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så ja nu får AIK börja ladda för att göra lite nytta mot Häcken så att guldet hamnar där det hör hemma!

Sista matchen, igen!

Trist att ni ska falla pa malsnoret!

(Kan anda inte neka till att det bra ut for grotfolket!)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista matchen, igen!

Trist att ni ska falla pa malsnoret!

(Kan anda inte neka till att det bra ut for grotfolket!)

Koncetrera er nu på Häckenmatchen, den där sista matchen är lite knepigare att ta poäng i !

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, fast i ingemansland...

Nu blir det att hålla tummarna för BK Röva!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, fast i ingemansland...

Nu blir det att hålla tummarna för BK Röva!

Trodde att du ville att guldet skulle stanna i skåne din ingensmanlandare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas verkligen guldet hamnar hos Häcken :14: :14: :14: :14: Roligaste laget i allsvenskan på länge.Själva börjar vi om i superettan.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas verkligen guldet hamnar hos Häcken :14: :14: :14: :14: Roligaste laget i allsvenskan på länge.Själva börjar vi om i superettan.

Trodde du var en riktig Malmösupporter eftersom du alltid har så positiva saker att säga om staden!

Trist med sportklubben hoppas att de tar sig upp direkt igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde du var en riktig Malmösupporter eftersom du alltid har så positiva saker att säga om staden!

Trist med sportklubben hoppas att de tar sig upp direkt igen!

:crazy: Malmö var för mig en underbar stad på 70-talet men nu vet jag inte om..........Och Malmös matcher här i stan har alltid varit intressanta.Malmö har ju snott alla som vi fostrat här som varit något att ha så mina sympatier för Malmö är väl sådär :thumbsup: Att vi kommer tillbaka till allsvenskan hoppas jag verkligen för vem vill gå på fotbol och titta på Jönköping S.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy: Malmö var för mig en underbar stad på 70-talet men nu vet jag inte om..........Och Malmös matcher här i stan har alltid varit intressanta.Malmö har ju snott alla som vi fostrat här som varit något att ha så mina sympatier för Malmö är väl sådär :thumbsup: Att vi kommer tillbaka till allsvenskan hoppas jag verkligen för vem vill gå på fotbol och titta på Jönköping S.

Men det verkar svårt att ta sig tillbaka från den där superettan, fråga Bajen...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...