Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

Det är en sådan jävla säsong i år, berövade ett solklart mål mot AIK, MFF kvitterar på en feldömd hörna och man berövas en solklar straff i slutminuterna.

Nä, för hoppas att BK Arschlet tar hem det hela...

Måste granska först innan jag käftar emot har tyvärr inte hunnit följa matchen i kväll men blev klart besviken när jag blev varse om resultatet, var ju ganska säker på 3 poäng innan!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • GreenValley

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är en sådan jävla säsong i år, berövade ett solklart mål mot AIK, MFF kvitterar på en feldömd hörna och man berövas en solklar straff i slutminuterna.

Nä, för hoppas att BK Arschlet tar hem det hela...

Saker och ting jämnar väl ut sig, Hif tog ju guld 1999 på grund av ett troligt offsidemål.

Hoppas också på Häcken.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Saker och ting jämnar väl ut sig, Hif tog ju guld 1999 på grund av ett troligt offsidemål.

Hoppas också på Häcken.

Vi har fått ett antal offsidemål emot oss redan denna säsongen, bland annat mot Celtic. Plus målet mot AIK som solklart var inne och gårdagens två grova missar från domarteamet. inget jävla medflyt denna säsongen kan jag garantera. Men hoppas att Hisingen får fira guldet så kommer vi igen nästa år, cupen är ju fortfarande en bra väg ut i Europa...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har fått ett antal offsidemål emot oss redan denna säsongen, bland annat mot Celtic. Plus målet mot AIK som solklart var inne och gårdagens två grova missar från domarteamet. inget jävla medflyt denna säsongen kan jag garantera. Men hoppas att Hisingen får fira guldet så kommer vi igen nästa år, cupen är ju fortfarande en bra väg ut i Europa...

Ni måste ju vara glada att ni fick en poäng pga den grova målvaktstabben!

Link to comment
Dela på andra sajter

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

När nu inte mästamästarnea e i slag så e jag jävligt glad att var hisingsbo.HÄCKEN HÄCKEN GO GO GO!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tror IFK:arna om kvällens match? Mitt tips 3-0 till Malmö!

Tror på 2-1 till Malmö, spelet mot Gais senast gav inga förhoppningar direkt.

Så förutsägbart med höga inlägg gång på gång, hoppas att Starhe kör hysén och moberg-karlsson på topp.

Då kan det bli lite snabba spelvändningar när Malmö trycker på, varken Jansson eller sidledsdanne är ju några sprinters direkt.

Men det blir väl sobra/stiller nu när trögsöder är avstängd och ett evigt inläggsspel mot dessa som Malmös backar enkelt nickar bort.

Hade varit kul om "vi" kunde hjälpa Bk Röva till guldet och själva få tre välbehövliga poäng i bottenstriden//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Haller alla tummar for 0-0 igen.....Eller vinst for blavitt, sedan far HIF sluta gnalla pa domarn och vinna av egen kraft sa skall det kanske ga bra i alla fall!

AIK i mitt hjarta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

När nu inte mästamästarnea e i slag så e jag jävligt glad att var hisingsbo.HÄCKEN HÄCKEN GO GO GO!!!!!

Håller stenhårt på Häcken, Kalmarbo som jag är. Hoppas innerlig att dom sätter storstadslagen på plats och visar att klass slår pengar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror på 2-1 till Malmö, spelet mot Gais senast gav inga förhoppningar direkt.

Så förutsägbart med höga inlägg gång på gång, hoppas att Starhe kör hysén och moberg-karlsson på topp.

Då kan det bli lite snabba spelvändningar när Malmö trycker på, varken Jansson eller sidledsdanne är ju inga sprinters direkt.

Men det blir väl sobra/stiller nu när trögsöder är avstängd och ett evigt inläggsspel mot dessa som Malmös backar enkelt nickar bort.

Hade varit kul om "vi" kunde hjälpa Bk Röva till guldet och själva få tre välbehövliga poäng i bottenstriden//Hn

Kan inte mer än hålla med,tyvärr

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller stenhårt på Häcken, Kalmarbo som jag är. Hoppas innerlig att dom sätter storstadslagen på plats och visar att klass slår pengar.

Nja nu råkar väl häcken ha både den bästa klassen och den bästa ekonomin i allsvenska,och 30 miljoner bättre blir väl den nästa år då dom säljer Waris//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja nu råkar väl häcken ha både den bästa klassen och den bästa ekonomin i allsvenska,och 30 miljoner bättre blir väl den nästa år då dom säljer Waris//Hn

Vad jag menar är att hur mycket pengar har Häcken satsat på spelare om man jämför med Real Göteborg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag menar är att hur mycket pengar har Häcken satsat på spelare om man jämför med Real Göteborg.

Det är väl lättare att skriva det då kanske ,än att man skall gissa vad du menar.

Konstigt att man aldrig får spendera pengar enligt alla jantesvenskar.då är det fult och skall gnällas o skadeglatt skrattas när satsningen inte fungerar.

Svensk klubblagsfotboll hade inte varit värt ett skit i historien utan Blåvitt och Malmö och deras satsningar.

Kalmar har knappast gjort något större avtryck i historieböckerna.

Och häcken råkar vara från en storstad, Sveriges näst största men du menade väl något annat med den meningen med//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl lättare att skriva det då kanske ,än att man skall gissa vad du menar.

Konstigt att man aldrig får spendera pengar enligt alla jantesvenskar.då är det fult och skall gnällas o skadeglatt skrattas när satsningen inte fungerar.

Svensk klubblagsfotboll hade inte varit värt ett skit i historien utan Blåvitt och Malmö och deras satsningar.

Kalmar har knappast gjort något större avtryck i historieböckerna.

Och häcken råkar vara från en storstad, Sveriges näst största men du menade väl något annat med den meningen med//Hn

Jo men det jag skriver om är nutid och inte det som hände på hedenhös tid.

Och Kalmar FF är väl lite med i historiaböckerna när dom mötte Blåvitt på Ullevi i division 2 1974 eller om det var 75 och det var cirka 50,000 på läktarna och KFF vann med 1-0 och gick upp i Allsvenskan

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter faktiskt nu i nordöstra Thailand och kollar Bk Häcken och HIF på haha sport. com

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men det jag skriver om är nutid och inte det som hände på hedenhös tid.

Jaja :thumbsup: , du får ursäkta men jag blir så jävla irriterad när blåvitts satsning kritiseras och ständigt hånas .

När jag var ung fick man försvara dom för att "inga" göteborgare spelade i laget, nu har många lag 50% utlänningar i startelvan...

När det inte satsas så gnälls det, när det satsas så gnälls det.svårt att vara alla till lags.

Men det är väl som alla som lägger mer än 8000 på en biljett till los eller bygger ett hus eller unnar sig dyra hotell , dom brukar oxå få en del påhopp av "jantelagsmaffian

som vet bäst om hur andras pengar skall spenderas..

Trevlig kväll och semester på dig//Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter faktiskt nu i nordöstra Thailand och kollar Bk Häcken och HIF på haha sport. com

Jag såg också matchen på haha sport, fast jag sitter i Fjollträsk... Imorgon bär det av till Thailand igen!

En underhållande match som inte var riktigt bra för hjärtat-kastas mellan hopp och förtvivlan med 30 sekunders mellanrum under hela andra halvlek.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu 1-2 i baken mitt tips åt skogen får hoppas på en sen kvittering!

Hif gjorde ju lite nytta idag i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så orättvist och så jävla gott.. :14::17: .

Malmö kvitterade orättvist på ullevi och nu vinner Blåvitt orättvist på malmö stadio, så det blir väl någon rättvisa utav det kanske även om jag vet hur bittra alla malmösupportrar känner sig just nu//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sweet, vi plockar poäng mot vår bogey-motståndare sen urminnes tider i slutminuten borta och MFF får se 1-0 förvandlas till 1-2 i slutminuten. Känns som man kan somna med ett leende på läpparna trots allt!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sweet, vi plockar poäng mot vår bogey-motståndare sen urminnes tider i slutminuten borta och MFF får se 1-0 förvandlas till 1-2 i slutminuten. Känns som man kan somna med ett leende på läpparna trots allt!

'

Det löser sig säkert ändå för Malmö och att ni plockar in poäng är väl lite sent påtänkt, har lite andra lag att oroa mig för än Hif i år!

Link to comment
Dela på andra sajter

'

Det löser sig säkert ändå för Malmö och att ni plockar in poäng är väl lite sent påtänkt, har lite andra lag att oroa mig för än Hif i år!

Jag minns, faktiskt gor jag det, sista omgangen i allsvenskan pa Rasunda, 3-0, och den gangen akte MFF ur allsvenskan, i ar mots man i sista omgangen igen!

Skulle ju smaka fagel om det blev en ren guldfinal, vilket fantastiskt avslut pa en historisk arena, sjalvklar da med AIK i vinnarcirkeln,, hoppet ar det sista som overger manniskan!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl lättare att skriva det då kanske ,än att man skall gissa vad du menar.

Konstigt att man aldrig får spendera pengar enligt alla jantesvenskar.då är det fult och skall gnällas o skadeglatt skrattas när satsningen inte fungerar.

Svensk klubblagsfotboll hade inte varit värt ett skit i historien utan Blåvitt och Malmö och deras satsningar.

Kalmar har knappast gjort något större avtryck i historieböckerna.

Och häcken råkar vara från en storstad, Sveriges näst största men du menade väl något annat med den meningen med//Hn

"Jag är inte bitter" :crazy::14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns, faktiskt gor jag det, sista omgangen i allsvenskan pa Rasunda, 3-0, och den gangen akte MFF ur allsvenskan, i ar mots man i sista omgangen igen!

Skulle ju smaka fagel om det blev en ren guldfinal, vilket fantastiskt avslut pa en historisk arena, sjalvklar da med AIK i vinnarcirkeln,, hoppet ar det sista som overger manniskan!

Någon vinnarcirkel för AIK i sådan ev. guldfinal är ju inte att tänka på men visst är det en fantastisk match med en säkerligen perfekt inramning att se fram emot om det nu blir så (vilket fortfarande är fullt möjligt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...