Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • GreenValley

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Delning av poängen mellan kamratklubbarna, skål kamrat! :drinks:

Ja man skäms nästan över den pinnen, klart sämsta matchen av blåvitt i år. Dom var tamejfan bättre i 5-0 förlusten mot gefle.

Dom blev totalt avklädda och överkörda i den här matchen. Riktigt pinsamt att se, inte ofta jag skäms över att vara blåvit men idag gör jag det.

Inget jävlar anamma ,inget hjärta och ingen k*k. Bara o stoppa den bland årets övriga pissmatcher och glömma.

Men som janne sa så var det de omvända på ullevi och då fick peking med sig 3 pinnar så det var väl någon sjuk rättvisa i det.

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen får man vara lite glad och kunna köpa tidningen i morgon och läsa något positivt.

Satt hårt inne ,men med straffen i slutet kunde man bara koppla av och njuta för en gångs skull.

I vanliga fall så åker ju prozakburken fram i slutet på matchen...dom få gångerna som dom har haft ledningen i slutet den här säsongen.

Blev en kanonhelg det här om man bara räknar bort bakruset idag och att det bara blev silver i handbollen..

Men jag är nöjd...2 trevliga kvällar med massa sköna folk och en Blåvitt vinst idag..svårt att inte le då :) /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Take the pain, DJURGÅRDEN- HIF. 3-1. Gåshud, kärlek, och orgasm. Såååå lycklig !!!

Ja idag var det en fröjd att se på fotboll

Link to comment
Dela på andra sajter

För att inte bajen fans ska må för dåligt kör vi en Petter.

Ändrades av genesis
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Man får passa på och tacka Änglarna för en bra insats mot Borås idag!

Få saker är MFF och HIF supportrar överens om men här står vi enade sida vid sida, fotboll ska inte spelas på plast!

Väl mött på Måndag, men först ska vi åka till Spanien för att mäta oss med Levante.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Få saker är MFF och HIF supportrar överens om men här står vi enade sida vid sida, fotboll ska inte spelas på plast!

Väl mött på Måndag, men först ska vi åka till Spanien för att mäta oss med Levante.

Allt annat än naturgräs i högsta div är ju ett pinsamt rån mot sporten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så där ja, ser ut till att bli en spännande avslutning på serien i år med inte mindre än 4 fyra lag som har goda chanser till guld !

Var hamnar det då? Mitt tips kvarstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppet ar det sista som overger manniskan,, har dock lite taskiga vibbar nar det gallr smalag fran norden som ska lira ute i Europa,, trupperna haller inte for dubbla ligor sa trots min svarta sjal blir jag angslig over utlandsaventyrens paverkan over allsvenska guldchanser!

Gnagaren Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt enkel seger idag för mitt kära Hisingslag Häcken mot Djurgården :thumbsup:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt enkel seger idag för mitt kära Hisingslag Häcken mot Djurgården :thumbsup:

Vad är det som händer? BK Röva leder Allsvenskan! :crazy:

Jag tycker dock att det är välförtjänt om än överraskande, Häcken spelar en positiv fotboll och ska inte be om ursäkt för att de toppar serien.

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det som händer? BK Röva leder Allsvenskan! :crazy:

Jag tycker dock att det är välförtjänt om än överraskande, Häcken spelar en positiv fotboll och ska inte be om ursäkt för att de toppar serien.

Är inte så överraskad men så har jag iofs sett nästan alla häckens matcher och fått onödigt mycket och tröttsam info :spy: av min jobbarkompis tillika häckenfan.

Det jag tycker är en tråkig utveckling är alla utländska spelare i allsvenska lag, vet inte hur många som var på plan ikväll 50% kanske?

Visst det är roligt med nya ansikten en annorlunda och fin teknik men hur utvecklande är det för Svenskfotboll på sikt?

Hur många svenska talanger får stå åt sidan för dessa finnar/afrikaner/brassar/islänningar mf?

En begränsning på max 5 i truppen och 3 på plan av icke Svenska medborgare hade varit att föredra enligt mig.

Personligen (blåvit som jag är) har jag svårt att ta dessa "legoknektar" till mitt hjärta.

Jag tycker det är underbart med spelare som går genom junior/u21 lag och verkligen känner stolthet för tröjan dom trär på sig och sedan utvecklas till allsvenska toppspelare.

Många undantag finns det givetvis och den första jag tänker på är Stefan Rehn, fyfan vilken härlig lirare och vilka minnen han har skänkt alla blåvitare över 30 fyllda.

En riktigt go gubbe trots sitt djurgårdshjärta.

Kompisen däremot älskar "afrikanska" häcken och blir lika förvånad varje gång när en spelare vill lämna för en större klubb :whoco5: .

Senast var ju skyttekungen som surade för att han inte fick gå i sommarfönstret.

Men allvarligt säger jag till kompisen: tror du inte en spelare har större ambitioner i sitt fotbollsliv än att spela för 2500 trötta gubbar på rambergsvallen

Den bästa ekonomin och den bästa fotbollen må spelas på hisingen men attraktionskraften som finns i en "storklubb" lär dröja, men på sikt och med framgång så kommer det med tillslut.

Grattis Häcken till framgången och den fantastiska fotbollen även om den sker på en utveckling som jag inte är så nöjd med//Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

AIK vinner!

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

Freedom for you!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...