Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2012


conservator

Recommended Posts

Ser lite konstigt ut med en HIF jacka på Svarre! Men Hbgarna tyckte väl detsamma med Rolle

Håller med att det kändes lite underligt, men Rolle var aldrig en lika stor "Ikon" i HIF som Schwarz var i MFF. Lite märkligt att Swarre blev en ikon i MFF då han ju inte gjorde så många säsonger där, enligt Wikipedia har han bara gjort 32 matcher i MFF men det kan väl för fan inte stämma?

Schwarz är nog precis vad våra unga talanger behöver och Hareide är blåslampan som de etablerade behöver ha i röven...

Sköter vi båda våra matcher mot Gnällos så är det inte många poäng som skiljer, 17 omgångar kvar!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 256
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    57

  • hamnoi

    37

  • MaiChai

    16

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GreenValley

Ser lite konstigt ut med en HIF jacka på Svarre! Men Hbgarna tyckte väl detsamma med Rolle

Hbt:are har jag hört talas om men vad/vilka är hbg:arna? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bjuder på lite ljuv musik och en påminnelse om vilket lag som varit de senaste årens dominanter i Svensk fotboll...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Håhåjaja!

Njut så länge dt vara, snart blir det punktering igen!

Gnagarfarsan Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Håhåjaja!

Njut så länge dt vara, snart blir det punktering igen!

Gnagarfarsan Baa

Misströsta inte du har ju Udonthani att hålla på också och med tanke på hur Aik presterade i går så är nog det att föredra!

Men jag kan ha fel det var kanske så att det var Malmö som var så djäkla bra och gjorde AIK dåliga så det går kanske bättre när ni möter något annat gäng!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Bra omstart för kungliga djurgården 3-2 mot real Göteborg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra omstart för kungliga djurgården 3-2 mot real Göteborg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Får lyfta på hatten, men oavgjort hade nog varit rättvist. Men varför skall det vara rättvist jämt <_<

Blåvitt dominerade i 20 sen tog djurgården över fullständigt fram till blåvitts reducering då det blev lite fart på dom igen.

Bara att återigen konstatera att backlinjen är åthelvete för dålig, och Alvbåge har sämre räddningsprocent än en halvpissig hanbollsmålvakt.

Krävs nog krafttag om inte Stocholmsmatcherna skall vara mot Hammarby nästa säsong. Missflytet förtsätter även efter uppehållet.

Får hoppas dom hänger kvar och ta nya tag nästa år, vad fan började man intressera sej för fotboll en gång i tiden :suicide: bara lidande.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha ännu en match som dominerades i spel och målchanser som vi inte fick vinna.

1 pinne mot helsingborg är inte dåligt men sett till spel och målchanser borde varit 3 med ett par måls marginal.

Ärketomten Alvbåge gör än en gång en tabbe som blir matchavgörande. Han borde förpassas till b-laget resten av kontraktstiden.

Annars såg det förvånansvärt stabilt ut bakåt mad tanke på att 3 ordinarie backar saknas.

Framåt var det bra om man räknar bort första kvarten då de knappt hittade över planhalvan.

Hysén brände väl 3 frilägen(som vanligt) han har helt tappat formen från förra säsongen. Söder sköt i stolpen och Sana gjorde precis vad han vill med hif:arna.

Farnerud styr mittfältet och Gerzik är en trög säkerhetsrisk.

Det sägs att tur och otur jämnar ut sig i längden...Jag undrar när fan då?

En halv jävla säsong med pissiga domslut och motståndarlag som behöver en halvchans för o göra två mål.

Fy fan, jag spyr på skiten snart :spy: /Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jaha ännu en match som dominerades i spel och målchanser som vi inte fick vinna.

1 pinne mot helsingborg är inte dåligt men sett till spel och målchanser borde varit 3 med ett par måls marginal.

Ärketomten Alvbåge gör än en gång en tabbe som blir matchavgörande. Han borde förpassas till b-laget resten av kontraktstiden.

Annars såg det förvånansvärt stabilt ut bakåt mad tanke på att 3 ordinarie backar saknas.

Framåt var det bra om man räknar bort första kvarten då de knappt hittade över planhalvan.

Hysén brände väl 3 frilägen(som vanligt) han har helt tappat formen från förra säsongen. Söder sköt i stolpen och Sana gjorde precis vad han vill med hif:arna.

Farnerud styr mittfältet och Gerzik är en trög säkerhetsrisk.

Det sägs att tur och otur jämnar ut sig i längden...Jag undrar när fan då?

En halv jävla säsong med pissiga domslut och motståndarlag som behöver en halvchans för o göra två mål.

Fy fan, jag spyr på skiten snart :spy: /Hn

Men frisparken som han islänningen slog var ruskigt bra. Kanske svår att ta, ifs så var väl Alvbåge lite dåligt plasserad. Men det är mycket kvar och serien är super jämn.

Själv väntar jag på att Djurgården ska börja lyfta men det kanske man får vänta på tills nästa säsong. :whoco5: Behövs nog ett par riktiga vinnarskallar innan det vänder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men frisparken som han islänningen slog var ruskigt bra. Kanske svår att ta, ifs så var väl Alvbåge lite dåligt plasserad. Men det är mycket kvar och serien är super jämn.

Själv väntar jag på att Djurgården ska börja lyfta men det kanske man får vänta på tills nästa säsong. :whoco5: Behövs nog ett par riktiga vinnarskallar innan det vänder.

Inget fel på den frisparken den får 10av10 :thumbsup: , men faktum är att Alvbåge är felplacerad och tjuvar ett steg till höger.

Hade han haft en normal målvaktplacering så hade han tagit den, eller valfri annan Allsvensk målvakt hade tagit den.

Alvbåge hade nog fipplat in den även om han var rätt placerad :13: .

Djurgården har lite mer vinnarskallar i mitt tycke.

Blåvitt har Sellla och Hysén som ordinarie, resten känns som spelare som viker sig för minsta lilla motvind.

Tycker det är så förbannat tråkigt när de inte får utdelning för sitt spel och chanser bara. (nu när inte domare hittar horribla straffar och dömer bort regelrätta mål för offside)

Men sätter man inte sina chanser så vinner man inga matcher :nono: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

ÖSK mot guld :14: Nu kommer vi :ok:

Tack, ni hjälper oss att vinna guldet. Tack igen!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Trots kvällens lilla miss så ska guldet ingen annanstans än till Malmö!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots kvällens lilla miss så ska guldet ingen annanstans än till Malmö!

Tror inte det, känns som en match mellan AIK och Gnelsborg...

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Tror inte det, känns som en match mellan AIK och Gnelsborg...

Jo men så är det nog AIK var ju en knepig motståndare till Malmö i förra veckan hmmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade matche, mff var bättre, men mot Örebro var dom sämre. AIK och deras supportrar är lite snyggare och framförallt bättre så jag hoppas att tredje/fjärdeplatsen gör dig tillräckligt glad

MVH supportern till år 2012 svenska mästare i fotboll... Ödmjukhet är min dygd :y11:

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Tar ett gammalt Cavalli uttryck "det som skapar karnevalstämning i Borås blir till ett Ja ja i Malmö" här är det bara guld som räknas!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Oregistrerad knasen

Lyfter den här helt ointressanta tråden bara för att meddela att jag har en syster som bor i Gävle :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan säga att svinhugg går igen...BIG TIME :yes: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan säga att svinhugg går igen...BIG TIME :yes: /Hn

5 gånger om eller? :)

ha-ha-ha-ha

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm lätt o vara kaxig när resultatet står skrivet.

Öppna käften innan istället era. kvinnligt könsorgan som skällsord med första bokstav på F /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm lätt o vara kaxig när resultatet står skrivet.

Öppna käften innan istället era. kvinnligt könsorgan som skällsord med första bokstav på F /Hn

"En del människor blir aldrig galna. Vilka hemska liv de måste leva." Mitt ordspråk hehehe gillar ditt me.Charles Bukowski läs...du kanske gillar han..

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu måste väl botten vara nådd eller?

0-5 mot Gefle!!

Hur är det möjligt...

Pinsamt minst sagt :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom som inte har passionen kan aldrig förstå hur tungt o djävligt det kan kännas.

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...