Tommy Inlagd December 24, 2024 Dela Inlagd December 24, 2024 (ändrad) On 2024-12-18 at 15:19, skrev Tommy: Påminner om min Julklapp till brorsan i år! Jag återkommer efter Jul, med förklaring och bildbevis! MVH Han fick en sån här, fullmatad med 5 rullar, då den rymmer 4 rullar i beredskap och en i "laddläge" Brorsan nämnde för ett tag sedan att han hade en "fobi" för att glömma fylla på toapapper... Det är lite extra jobbigt för honom då han är rullstolsbunden, "Problem Solved!" Skall nog skaffa en till hemmet också! Biltema förstås: https://www.biltema.se/hem/forvaring/avfallshantering/toalettpappershallare-555-cm-2000046107 MVH Ändrades December 24, 2024 av Tommy 8 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 31, 2024 Dela Inlagd December 31, 2024 I Love this Bar, Jomtien. 6 5 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Januari 2 Dela Inlagd Januari 2 1 1 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 16 Dela Inlagd Januari 16 1 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 9 Dela Inlagd Februari 9 3 timmar sedan, skrev berlitz: Ser ut att vara dålig passform med dörren där. 5 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 Något för @dtbkk? 1 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 4 timmar sedan, skrev rolba: Något för @dtbkk? Rolba. Ser smart ut. Men jag förstår inte vad jag kommer in i bilden så att säga? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 54 minuter sedan, skrev dtbkk: Rolba. Ser smart ut. Men jag förstår inte vad jag kommer in i bilden så att säga? Kan det vara för att du tar så fina bilder kanske? En annan gissning kan vara att han inte har koll på bokstavskombinationer. Skulle då tro att han är ute efter en bokstavskombination som börjar på S. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12 Dela Inlagd Februari 12 4 timmar sedan, skrev dtbkk: Rolba. Ser smart ut. Men jag förstår inte vad jag kommer in i bilden så att säga? Ah, ursäkta. Lite trött i morse. Är ju naturligtvis @stjp8729 jag hade i tankarna. 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 14 Dela Inlagd Februari 14 3 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 14 Dela Inlagd Februari 14 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 3 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24 Dela Inlagd Februari 24 A toilet for couples with joint social media accounts! enis 1 1 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25 Dela Inlagd Februari 25 1 1 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 20 Dela Inlagd Mars 20 3 1 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10 Dela Inlagd April 10 Was ist dazz? Dazz ist bestest utsiktplatzz – mit wunderbar panorama, man seer shön! enis 6 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 14 Dela Inlagd April 14 Sittkissare i en urinoar? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu