Rillex Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 När man åkte lagg i Österrike på 80-talet kommer jag ihåg dem med bajsbryggan. Om man skulle svalt något värdefullt gick det ju alltid att rädda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 8 minuter sedan, skrev Rillex: När man åkte lagg i Österrike på 80-talet kommer jag ihåg dem med bajsbryggan. Om man skulle svalt något värdefullt gick det ju alltid att rädda. En gång i St Anton 1976 var jag och gjorde tvåan men det gick inte att spola så korven låg till allmän beskådan och polarna pratar fortfarande om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 ingen brist på kreativitet, man tager vad man haver som Kajsa sa Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 1 timme sedan, skrev Peolito: En gång i St Anton 1976 var jag och gjorde tvåan men det gick inte att spola så korven låg till allmän beskådan och polarna pratar fortfarande om det Man får fodra hyllan med skithuspapper för att öka glidet..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 1 timme sedan, skrev Elmeri: Man får fodra hyllan med skithuspapper för att öka glidet..... Det var en läroprocess. Det var en mäkta fin skitkorv jag lade också, väldigt stolt över den. Finns ett foto som florerade på 70-talet också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Rillex: När man åkte lagg i Österrike på 80-talet kommer jag ihåg dem med bajsbryggan. Om man skulle svalt något värdefullt gick det ju alltid att rädda. Har flertalet gånger funderat på att sätta mig åt motsatt håll och ta ett rejält tag i spolvattenbehållaren när man klämmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Har flertalet gånger funderat på att sätta mig åt motsatt håll och ta ett rejält tag i spolvattenbehållaren när man klämmer. Så du får det härliga stänket upp på röven och lårens baksida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 35 minuter sedan, skrev Rillex: Så du får det härliga stänket upp på röven och lårens baksida. Ja, precis samma plums som på en normal mugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 Lite sent tips kanske men vissa har nytta av det varje helg. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 5, 2023 Dela Inlagd April 5, 2023 8 timmar sedan, skrev Peolito: En gång i St Anton 1976 var jag och gjorde tvåan men det gick inte att spola så korven låg till allmän beskådan och polarna pratar fortfarande om det Vilket gammalt skitsnack 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 21 timmar sedan, skrev Rillex: När man åkte lagg i Österrike på 80-talet kommer jag ihåg dem med bajsbryggan. Om man skulle svalt något värdefullt gick det ju alltid att rädda. Hade inte inte också toaletter, typ ståtoa. Eller var det mest i Italien. Minns en gång när en som hade hel sidoverall och han hade lyckats att träffa luvan och inte toaletten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 6, 2023 Dela Inlagd April 6, 2023 4 timmar sedan, skrev mooton: Hade inte inte också toaletter, typ ståtoa. Eller var det mest i Italien. Minns en gång när en som hade hel sidoverall och han hade lyckats att träffa luvan och inte toaletten. "Bajsbryggan" används fortfarfarande på nya toaletterna i Alperna, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2023 Dela Inlagd April 12, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 14, 2023 Dela Inlagd April 14, 2023 (ändrad) On 2023-04-05 at 11:45, skrev Peolito: En gång i St Anton 1976 var jag och gjorde tvåan men det gick inte att spola så korven låg till allmän beskådan och polarna pratar fortfarande om det Likadant på Kos, Grekland kan jag meddela, inklusive polarna. Listig som jag var la jag den inte på mitt eget rum. Ändrades April 14, 2023 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 14, 2023 Dela Inlagd April 14, 2023 1 timme sedan, skrev Nicholas: Likadant på Kos, Grekland kan jag meddela, inklusive polarna. Listig som jag var la jag den inte på mitt eget rum. Så du visste att det inte gick att spola på dina kompisars rum? Och då gick du alltså dit och la kryckan? Lite udda om man frågar mig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 11 timmar sedan, skrev jlh66: Så du visste att det inte gick att spola på dina kompisars rum? Och då gick du alltså dit och la kryckan? Lite udda om man frågar mig 😳 Man spolar efteråt, inte innan. Så det fanns ingen planering kan jag lugna dig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 On 2023-04-15 at 11:47, skrev Nicholas: Man spolar efteråt, inte innan. Så det fanns ingen planering kan jag lugna dig med. Då var du alltså inte så listig som du påstod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 22, 2023 Dela Inlagd April 22, 2023 Frugan ha gjort i ordning en för ettan och en för tvåan nu när man fått i uppdrag att sitta och vakta kött som torkar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 Kortbenta studerande här på universitetet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 29, 2023 Dela Inlagd April 29, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: Kortbenta studerande här på universitetet. Eller rejält välhängda... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 4, 2023 Dela Inlagd Maj 4, 2023 För mycket chili i födan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2023 Dela Inlagd Maj 15, 2023 De här du köttis, vilken innovation @Kötthandlarn enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2023 Dela Inlagd Maj 18, 2023 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu