audirs2 Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Bajs Arne lär runka på sig nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 (ändrad) Toan till vänster och köket till höger i svärmors hus fram till 2005 Dusch Toan efter renovering 2005 och köket fast numera ser det nästan ut som före 2005 igen Ändrades Mars 21, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 många trevliga skit hus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 skit på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 24, 2012 Dela Inlagd Mars 24, 2012 Ett rätt motbjudande skithus från en jobbresa i Norge Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 24, 2012 Dela Inlagd Mars 24, 2012 Bajamaja i Macau. Macau!!!!! sana skithus star ju pa varenda marknads plats runt om i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd April 3, 2012 Dela Inlagd April 3, 2012 Toaletten var väl ok men duscharna kändes sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 V.I.P bussarna 999,har pissoar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd April 4, 2012 Dela Inlagd April 4, 2012 2 bilder från svågerns bondgård. 1/ den moderna ombyggda toan och 2/ de med solceller uppvärmda badkaren. Allt ute i friska luften Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Brakmiddag på skaldjur. Som vanligt för mycket mat beställt. 3-4 öl med kolsyra och is. Bilresa hem.. Sådana där upphöjda vita streck på vägen ... Vrmm..Vrmm.. Nu börjar allt blanda sig skönt i magen.. Nu går det inte att hålla tillbaks många minuter till... Nödstopp vid hål i väggenresturanger.. 3:e stället har toalett.. Av med byxor och kallingar för att undvika en olycka..Hukar ner .. Godag Herr Malääng Saab, Snygg mustasch .. KABOOOOM .. Slutet gott ... Allting gott., "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 Toalettbestyr har ju varit uppe ett antal gånger på detta forumet. Det är ju lite jobbigt i Thailand med deras stå-toa o.s.v. Igår tittade jag på friidrott och såg då hur överdrivet långa lösögonfransar och naglar en del idrottstjejer har. Ögonfransarna kan man väl ta av, men naglarna lär visst vara ditlimmade i den mån dom inte är riktiga. Hur fan gör dom på toaletten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 2 minuter sedan, skrev Batting: Toalettbestyr har ju varit uppe ett antal gånger på detta forumet. Det är ju lite jobbigt i Thailand med deras stå-toa o.s.v. Igår tittade jag på friidrott och såg då hur överdrivet långa lösögonfransar och naglar en del idrottstjejer har. Ögonfransarna kan man väl ta av, men naglarna lär visst vara ditlimmade i den mån dom inte är riktiga. Hur fan gör dom på toaletten? Röv dusch 🚿 kanske. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 15 minuter sedan, skrev Batting: Toalettbestyr har ju varit uppe ett antal gånger på detta forumet. Det är ju lite jobbigt i Thailand med deras stå-toa o.s.v. Igår tittade jag på friidrott och såg då hur överdrivet långa lösögonfransar och naglar en del idrottstjejer har. Ögonfransarna kan man väl ta av, men naglarna lär visst vara ditlimmade i den mån dom inte är riktiga. Hur fan gör dom på toaletten? Det finns ju nagelrensare ...... C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 7 minuter sedan, skrev C-dude: Det finns ju nagelrensare ...... C;D Huh.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Augusti 27, 2021 Dela Inlagd Augusti 27, 2021 (ändrad) Läsa på skyltar mm på toan gör man ju alltid och efter detta toabesök kollade jag in klientelet i baren lite extra. Ändrades Augusti 27, 2021 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2021 Dela Inlagd November 10, 2021 Bra när man har räsermage 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2021 Dela Inlagd November 22, 2021 Hittade lite skit på nätet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 De kan även i Sverige enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 De kan även i Sverige enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 Precis nyss, skrev Enis: De kan även i Sverige enis Va du tjatar. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2021 Dela Inlagd November 23, 2021 2 timmar sedan, skrev rolba: Va du tjatar. Gjorde både ettan och tvåan 😝 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2021 Dela Inlagd November 25, 2021 Jo män visst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 On 2021-11-25 at 10:00, skrev audirs2: Jo män visst! Det var nog den bästa placeringen av skethuspappret jag någonsin sett....... Lättillgängligt och diskriminerar varken höger- eller vänstertorkare..... Den som uppfann detta borde få ngn form av Nobelpris....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det var nog den bästa placeringen av skethuspappret jag någonsin sett....... Lättillgängligt och diskriminerar varken höger- eller vänstertorkare..... Den som uppfann detta borde få ngn form av Nobelpris....... Jag tog med en toa-ring tillverkad av trä till Thailand.Efter en månad i det fuktiga klimatet så löstes limmet upp och den föll sönder i bitar. Varför ta med en sits till Thailand? jo för mina vänners toastol var för grund, så jag ville ha en tjockare ring, i stället för den tunna plastring dom hade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2021 Dela Inlagd November 26, 2021 1 timme sedan, skrev born41: Jag tog med en toa-ring tillverkad av trä till Thailand.Efter en månad i det fuktiga klimatet så löstes limmet upp och den föll sönder i bitar. Varför ta med en sits till Thailand? jo för mina vänners toastol var för grund, så jag ville ha en tjockare ring, i stället för den tunna plastring dom hade. De där tunna kan nypas ordentligt 😛 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu