Jump to content
IGNORERAD

F1 tråden 2012.

audirs2

Recommended Posts

• Svar 110
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• audirs2

26

• Bibben

19

• FF

7

• svampen

6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Va fasen svampen, dom kör inget F1 i Gambia, bara där dom har snäckskal på vägarna :14:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Va fasen svampen, dom kör inget F1 i Gambia, bara där dom har snäckskal på vägarna :14:

Tänk Sydafrika har en Formel 1 bana, inte illa, det e bara Norden som inte har det + Iran Filipinerna Ryssland och Estland,,,nåja typ som inte har det!

Men såg någon dagens Monaco race? Vid prisutdelningen och nationalhymnen så stod Nico Rosberg och vred sig som en jäkla ladyboy, var han pissnöding eller?

När national sången spelas står man i givakt,,nästan, men dom där lyxgrabbarna har inte fått göra lumpen, de märks! Grrrrrrrrrrrrrrr! Jo Kimi har gjort lumppienen i Finland, lika so Mika Häkkinen och den gode Keke Rosberg, pappa till ladyn Nico! :y2::patsak:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Tallviking

Jag var på det sista F1-loppet som kördes i Sverige 1978 på Anderstorp

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Monaco är en fin stad/land men att köra F1 där är kanske skoj för förarna men för oss som tittar på är det tråkigt.

Tycker nog att det är dags att byta ut detta race mot något annat!

Men det kommer nog tyvärr aldig hända...

Dela på andra sajter

Jag var på det sista F1-loppet som kördes i Sverige 1978 på Anderstorp

Ronnie Peterson Ford-Lotus 3,a Keke Rosberg Ford ATS 15ånde! Tyvärr sista racet i Sverige!

Dela på andra sajter

• 8 månader senare...

Lotus presenterade sin nya bil idag. Dock utan en "vanity panel" men den kanske kommer senare, den finns inte med pga den extra vikten just nu.

post-4721-0-44601600-1359420444_thumb.jp

och de har utvecklat en speciell ratt till Kimi

post-4721-0-45768700-1359420234_thumb.jp

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

När får vi se Ferrari med Applelogo :wink:

Herr Chang har talat.

När de har råd att sponsra världens bästa F1-stall.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

När de har råd att sponsra världens bästa F1-stall.

Så 137 miljarder dollar räcker inte ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

När de har råd att sponsra världens bästa F1-stall. Så 137 miljarder dollar räcker inte ;) Herr Chang har talat.
Hehe... Visste du skulle svara så :) Frågan är väl om Ferrari och apple attraherar samma kundgrupp(er). Ryktena säger ju att apples kunder domineras av efterblivna "followers" och bögar. Ferrari lär ha en övervikt av medelålders män med små kukar. Ser inga gemensamma nämnare där... Möjligen äldre bögar med små kukar? ;) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Så 137 miljarder dollar räcker inte :wink:

Herr Chang har talat.

Det har äppelskruttarna INTE RÅD att betala för EN ENSKILD sponsring!

Dela på andra sajter

Hehe... Visste du skulle svara så :) Frågan är väl om Ferrari och apple attraherar samma kundgrupp(er). Ryktena säger ju att apples kunder domineras av efterblivna "followers" och bögar. Ferrari lär ha en övervikt av medelålders män med små kukar. Ser inga gemensamma nämnare där... Möjligen äldre bögar med små kukar? :wink: Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Nej, det är nog osannolikt att Apple sponsrar Ferrari. För den som tycker ämnet är märkligt kan jag bara påminna om att en av Apples högsta chefer sitter i styrelsen för Ferrari. Men det säger ju just inget om hur företaget Apple kommer att agera med Ferrari, om det ens blir något agerande.

Jo, dom har råd. Men kommer knappast att göra det.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Nej, det är nog osannolikt att Apple sponsrar Ferrari. För den som tycker ämnet är märkligt kan jag bara påminna om att en av Apples högsta chefer sitter i styrelsen för Ferrari. Men det säger ju just inget om hur företaget Apple kommer att agera med Ferrari, om det ens blir något agerande.

Jo, dom har råd. Men kommer knappast att göra det.

Herr Chang har talat.

Det finns inte en chans att de kan lägga 137 000 000 000$!

Varken till en enskild sponsring eller till flera sponsringar, skulle de göra detta då har de tömt sin kassa!

Ändrades av BpaijingKatai
Dela på andra sajter

Det finns inte en chans att de kan lägga 137 000 000 000$!

Varken till en enskild sponsring eller till flera sponsringar, skulle de göra detta då har de tömt sin kassa!

Nu lägger vi tydligen olika betydelse i ordet "kan". Varför skulle Apple inte kunna lägga 137 miljarder? Att det vore ren idi*ti är en annan sak.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Nu lägger vi tydligen olika betydelse i ordet "kan". Varför skulle Apple inte kunna lägga 137 miljarder? Att det vore ren idi*ti är en annan sak.

Herr Chang har talat.

Vad skulle hända med värdet på dina aktier om de la upp den summan på att sponsra någon/några?

Tom kassa brukar tömma värdet på aktierna.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Inte dags för en ny tråd som avhandlar 2013 års säsong ?

Är du sugen så bara starta den så hakar nog vi andra på!

Dela på andra sajter

Inte dags för en ny tråd som avhandlar 2013 års säsong ?

Tror jag redan gjort det?

Dela på andra sajter

Vad skulle hända med värdet på dina aktier om de la upp den summan på att sponsra någon/några?

Tom kassa brukar tömma värdet på aktierna.

Visst. Men vad har det med saken att göra? Apple är inte särskilt beroende av värdet av de aktier de utfärdat. Det påstås att Apple inte kan lägga upp 137 miljarder dollar. Jag hävdar att dom kan det. Till skillnad från de flesta av världens företag.

Fast det kommer dom förstås inte att göra.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Visst. Men vad har det med saken att göra? Apple är inte särskilt beroende av värdet av de aktier de utfärdat. Det påstås att Apple inte kan lägga upp 137 miljarder dollar. Jag hävdar att dom kan det. Till skillnad från de flesta av världens företag.

Fast det kommer dom förstås inte att göra.

Herr Chang har talat.

Och jag säjer att de inte KAN då de sänker bolaget!

End of story!

Dela på andra sajter

Nog om äppelskruttar i denna tråden nu.

Här är Kimis nya hjälm.

Nån som kan läsa vad som står på baksidan? Jag kan det inte.

post-4721-0-28410200-1359596015_thumb.jp

post-4721-0-45304000-1359596060_thumb.jp

post-4721-0-69654800-1359596091_thumb.jp

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Iceman?

Hmmm. såklart.

Tack :)

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...