Jump to content
IGNORERAD

Patetiskt


falukorven

Recommended Posts

falukorven

Thailändska folkdräkter på en SVENSK midsommar

post-3485-0-48588800-1330783770.jpg

Usch vad jag skäms för detta tilltag

Ja det borde du göra..

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • falukorven

    16

  • noBuzz

    13

  • stefan5300

    11

  • andrejsdenruskige

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Var det Ulfshyttan du bevistade?

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan det här blev ju roligt. Blir upphetsad för att bli kallad för Janbanan. Å vaxet har ju dragit slutsatser om hur man är som person i verkliga livet..

Skickat från en halvfet helgalkis.

Jaså, antingen har du redan fyllnat till eller så har du läst något som jag inte skrivet, så varför inte förklara dig?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Dännä måste osså va thai? :crazy:

post-4347-0-76684000-1330784751.jpg

post-4347-0-76684000-1330784751.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Jaså, antingen har du redan fyllnat till eller så har du läst något som jag inte skrivet, så varför inte förklara dig?

Förlåt. Wwax eller hur han/hon kallar sig kallade jag för vaxet för det flöt bättre. Visste inte att det fanns en vaxet oxå..

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Var det Ulfshyttan du bevistade?

Om det var mig du frågade så var det Köpmansholmen vid höga kusten

på denna brygga

post-3485-0-40641000-1330785853.jpg

post-3485-0-40641000-1330785853.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag tror jag förstår vad TS menar för jag har en vän och sen han blev ihop med en thaitjej måste han bära typiska thaikläder.

Han har thailändska amuletter i bilen,han springer på diverse thai aktiviteter.

Inget fel i det men han gör det så överdrivet att jag tror om man tar DNA prov så är han hasip/hasip.

Har själv styrt ut mig men det gjorde jag av respekt mot mina blivande svärföräldrar och min fru.

Kommer troligtvis aldrig göra det igen men jag respekterar andra (försöker alla fall :) ) som gör det.

4da29e80.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

De där halvfeta gubbarna som springer runt med thaiskjortor, amuleter och hela köret är säkert de gubbar som tvunget skall betala stora sinsoder och skicka massa pengar till tjejens familj stup i kvarten. Tvi vale för sådana typer som hela tiden förstör för oss vanliga snubbar som har koll på läget.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

De där halvfeta gubbarna som springer runt med thaiskjortor, amuleter och hela köret är säkert de gubbar som tvunget skall betala stora sinsoder och skicka massa pengar till tjejens familj stup i kvarten. Tvi vale för sådana typer som hela tiden förstör för oss vanliga snubbar som har koll på läget.

Neil

I stället för att säga hej till sina kollegor så waiar dom säkert. Och innan dom slår på datorn så tänder dom rökelse och offrar lite till Buddha.

Sedan så finns det även människor som tror att dom är diverse djur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då är ju frågan om jag ska skämmas för att jag dristat mig att bära dessa kläder också, eller om det är godkänt? ???

Present från damens Uncle:

Bröllopskläder:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla snyggt!

Skulle korven gifta sig blir det väl med sarong, changlinne, fliplos och hawaiiballe. (alternativt blåställ)

Kul att man kan ta till sig kulturen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thomas di Leva - det var ett slag under bältet, men jag skrattade gott.

För övrigt håller jag med trådskaparen: Svenskar, både hel o halvfeta, som springer omkring på thaifest i thaiskjorta är patetiskt.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då är ju frågan om jag ska skämmas för att jag dristat mig att bära dessa kläder också, eller om det är godkänt? ???

Present från damens Uncle:

Mvh

BBJ

:wai:

Den där skjortan var ju betydligt bättre än den jag travade omkring med.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Dännä måste osså va thai? :crazy:

Kanske är den från Thaialnd,men det där är dock inte en skjorta,det är en klänning :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då är ju frågan om jag ska skämmas för att jag dristat mig att bära dessa kläder också, eller om det är godkänt? ???

Present från damens Uncle:

Bröllopskläder:

Mvh

BBJ

:wai:

F*n vad du är lik Steve Martin på första bilden

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bara påpeka en liten passus, om man kör med tapatalk och tittar på nån bild i den här tråden så står det med stora bokstäver patetiskt i bilden, kollade precis in Lappens bröllopsbild. Obs vill inte vara lustig på Lappens bekostnad men logga in med tapatalk och kolla själva. Helt sjukt roligt;-)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?iufq3e

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Måste bara påpeka en liten passus, om man kör med tapatalk och tittar på nån bild i den här tråden så står det med stora bokstäver patetiskt i bilden, kollade precis in Lappens bröllopsbild. Obs vill inte vara lustig på Lappens bekostnad men logga in med tapatalk och kolla själva. Helt sjukt roligt;-)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?iufq3e

Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones..

Det är helt ok om du tycker det är patetiskt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla snyggt!

Skulle korven gifta sig blir det väl med sarong, changlinne, fliplos och hawaiiballe. (alternativt blåställ)

Kul att man kan ta till sig kulturen.

Den där skjortan var ju betydligt bättre än den jag travade omkring med.

F*n vad du är lik Steve Martin på första bilden

mvh

Tack o bock :thumbsup:

@Khemmarat: "Steve Martin"!?! Det var första gången, men jag tar det som en komplimang, det är en kul kille! :jester:

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaiskjorta kan väl vara både passande och snyggt i vissa sammanhang, tycker däremot att det blir allt vanligare med denna klädsel i sverige.

burqasshopping.jpg

Varken passande eller snyggt enl mig :ahh:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Thaiskjorta kan väl vara både passande och snyggt i vissa sammanhang, tycker däremot att det blir allt vanligare med denna klädsel i sverige.

burqasshopping.jpg

Varken passande eller snyggt enl mig :ahh:

Nä men fy fan vad lågt av dig att kritisera hur andra klär sig. Alla har rätt att klä sig hur de vill utan vill utan att folk som du ska yttra sig negativt om det. Det där kunde du hålla för dig själv. Tack och lov att jag inte har dig i min umgängeskrets som har så dåliga åsikter. Tvi på dig !!

Ändrades av falukorven
Link to comment
Dela på andra sajter

Thaiskjorta kan väl vara både passande och snyggt i vissa sammanhang, tycker däremot att det blir allt vanligare med denna klädsel i sverige.

burqasshopping.jpg

Varken passande eller snyggt enl mig :ahh:

Med tanke på alla fula kärringar som klampar omkring så borde det vara fler som bär heltäckande klädsel. :)

Mvh Hn :jester:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Med tanke på alla fula kärringar som klampar omkring så borde det vara fler som bär heltäckande klädsel. :)

Mvh Hn :jester:

Och eftersom det framförallt är halvfeta Faranger som den, enligt egen utsago, halvfete TS har svårt med så vore det ju ännu bättre om de bar burka. Kanske är dags för Socialstyrelsen, Etiska Rådet samt andra berörda institutioner att rekommendera att alla män med ett BMI över 25 bär burka. Blir rätt ointressant med bilder från forumträffar efter det skulle jag tro..

Link to comment
Dela på andra sajter

Och eftersom det framförallt är halvfeta Faranger som den, enligt egen utsago, halvfete TS har svårt med så vore det ju ännu bättre om de bar burka. Kanske är dags för Socialstyrelsen, Etiska Rådet samt andra berörda institutioner att rekommendera att alla män med ett BMI över 25 bär burka. Blir rätt ointressant med bilder från forumträffar efter det skulle jag tro..

Jasså, jag trodde ju att bilderna i inlägg 95 var från senaste Bangkok träffen...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Jasså, jag trodde ju att bilderna i inlägg 95 var från senaste Bangkok träffen...

Nej, vi i Thailand, iallafall de av oss som är utskrivna, behöver inte följa Socialstyrelsens nya riktlinjer. För att få förnya våra pass och tillåtas rösta på svenska ambassaden måste vi dock visa upp minst ett nytaget foto på oss i svensk thailandsutstyrsel, dvs Singha-linne, 49-Bahts shorts och fejk-Foppatofflor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...