Jump to content
IGNORERAD

Luleå hockeys enkla resa mot SM-guldet


Kjell

Recommended Posts

Hoppet stå de järve bi!

Men dessvärre tror jag du har rätt, Lule är starka, t.o.m. starkare än mina svarta drängar! Men ibland har man fel. :crazy:

Hoppas du har rätt :thumbsup: . På nåt rackarns sätt vinner Luleå de flesta matcher på att nöta sönder motståndet...Känns bra nu :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kjell

    20

  • Baa

    7

  • burrabus

    7

  • Akha

    5

Mest aktiva i denna tråd

:14: Mesta Mästarna :14:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir en säker seger.När pojkarna kommer till Huvudstan för att bjuda storstryk till de små råttorna :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr blev det förlust men vi vinner resten. Ilsken på Chris Abbot idag som delade ut en onödig tackling igen. Nu blir det nog läktarplats för honom..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas på Brynäs-Luleå det vore nåt heja brynäs. Fast jag önskar verkligen att lule slår ut råttorna

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas på Brynäs-Luleå det vore nåt heja brynäs. Fast jag önskar verkligen att lule slår ut råttorna

Att Luleå tar hem kvarten med 3 raka segrar from nu tvivlar jag inte på men är riktigt förbaskad på den onödigt korkade tacklingen av Abbot...Nu flyttar han fokus för hela laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, hoppas det blir final mellan dom nordligaste lagen, med Skeå AIK som vinnare :wink::)

Ilsken som ett bi fortfarande efter förlusten..Luleå måste nu välja den målvakt med bäst resultat mot AIK..annars går detta käpprätt åt helsefyr..

Vete tusan om jag vill möta er igen...trots att vi vann grund match -serien mot er så är ni favoriter i mina ögon. Och som sansad Luleåbo skäms jag över den nid sång som några Luleå trubadurer fick sjunga inför en av matcherna mot er..skamligt och borde anmälas.

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Såg den andra matchen, ett riktigt sömnpiller... tror Modo lider av bristande ledarskap som inte kan få fart på grabbarna. Det kan iof ändras till nästa match, annars får SAIK en enkel väg till semin och sånt är aldrig bra.

Har du koll på vilka som möter varandra i semin ? Antar att Luleå - SAIK inte träffar på varandra före finalen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar väl som inför kvarten

Högst placerad i grundserien väljer motståndare först, bland de två lägst placerade

Link to comment
Dela på andra sajter

Om SAIK tar sig vidare tror jag dom möter segraren mellan FBK och HV...Vill helst slippa FBK, SAIK har för dålig statistik mot dom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som såg 3e period i 1a matchen kan inte säga annat än att domarna gjorde en plattmatch.

Nu jävlar har vi gjort lule nervösa inför 3de matchen.

Gnaget är nog riktigt taggade.

FORZA GNAGET

Link to comment
Dela på andra sajter

Om SAIK tar sig vidare tror jag dom möter segraren mellan FBK och HV...Vill helst slippa FBK, SAIK har för dålig statistik mot dom...

Håller med, SAIK verkar ha lillebrors komplex mot FBK. Spelade som ett pojklag i finalen i fjol. Vi får hoppas på att HV skärper till sig :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar väl som inför kvarten

Högst placerad i grundserien väljer motståndare först, bland de två lägst placerade

Nästan rätt...

"I SM-semifinalerna spelar bäst placerat lag mot lägst placerat lag och näst bäst

placerat lag möter näst lägst placerat lag."

http://www.swehockey.se/ImageVaultFiles/id_18109/cf_113/elitseriens_sm-slutspel_2011-2012.PDF

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvällens match blir en riktig hat match efter AIKs utspel mot domarna och dels den helt onödiga tacklingen av Abbot.Den måste man bara se och hoppas vi skåpar ut AIK ordentligt men är lite orolig att Luleå känner sig skärrade av stundens allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kjelle det går tugnt för ditt Luleå nu torsk ikväll igen med 2-3! Men hoppas dom vänder på det här mot Gnaget! Ha de gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket riktigt så är det rena hönsgården hos Luleå.Nerverna sitter utanför skjortan och Luleås normala spel finns inte längre.Får hoppas att tränarna hinner knyta ihop nerv trådarna hos laget till fredag annars är det kört...

Link to comment
Dela på andra sajter

Luleå spelade mycket svagt,vet inte vad de höll på med.Men förtidigt att vi skall vika ner oss.Ser svart ut men vi reser oss :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

inte har råttorna någon chans att bita i äkta svenskstål LULEÅ HOCKEY :thumbsup:

Heeeeela Sverige skraaaaattar.. :14:

Mvh

Skåneljungen

Ändrades av skåneljungen
Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden stavas....Roger Melin!

Skulle vara skoj att knyta upp svansen på favoriterna i år också!

Baa (ra AIK)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...