Jump to content
IGNORERAD

Äktenskapsmäkleri


iggy

Recommended Posts

Trådstartaren här igen med en sen uppdatering. Det blev så att Ping och jag träffades några dagar efter att hon kommit hit. Mycket vacker var hon, men avsaknaden av personkemi var total. Så mycket att vi faktiskt båda såg det roliga i det och kunde skratta åt eländet.

 

Hon träffade i alla fall en annan snubbe medan hon var här. Hur det gått vet jag inte, men de skulle i alla fall hålla kontakten när hon åkte hem i höstas.

 

Vet inte om det var Ping eller något annat som gav mig inspiration, men nu har jag i alla fall bokat en resa till Thailand i samband med påsken. Alla kompisar har fru och barn numera, så den här gången åker jag ensam för första gången. Får se hur det går...

Lycka till ! Du verkar inte vara en sådan som gör saker utan att tänka igenom och du verkar att ha en klar bild av vem du är . Jag känner igen en del av det du skriver , jag är 34 och alla mina vänner är inne på andra tredje barnet och är gifta . Kan känna en viss stress och ångest över detta , men försöker att ta det lungt så att jag inte ska välja fel kvinna pågrund av stress . Har satsat för mycket på min karriär och allt annat har hamnat efter. Var ihop med en Thaitjej för ett par år sedan och det gick inte bra , det var för mycket som inte stämde . Och jag tog detta ganska hårt och gått dragit på detta med att försöka igen . Men börjar att känna att det är dags och jag är mogen för ett nytt försök . Hoppas att allt kommer att gå bra för dig och att du kommer att hitta kvinnan för dig . 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • iggy

    5

  • andrejsdenruskige

    3

  • Tack och Hej

    3

  • nitramj77

    2

Mest aktiva i denna tråd

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...