Jump to content
IGNORERAD

Pattaya ska städas upp.


noBuzz

Recommended Posts

Det var ju skönt att höra att Herr Knaus inte kände sig personligt förolämpad av lallarens smickrande superlativ. :wink:

Eftersom jag är anpassningsbar så hade jag tänkt fråga dig, som jag förstått är lite mer "hemma i Pattis", vilket epitet du brukar använda dig av vid dina besök i fiskebyn?

Vi ska nog kunna ha riktigt trevligt i fiskebyn, du och jag! :drinks:

Skulle du få privilegiet att få vara i Knasens sällskap, så får du garanterat trevligt!

En mer positiv, sympatisk och gladlynt person får man leta efter.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mekong

    8

  • stefan5300

    6

  • pigge01

    5

  • Jive

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skulle du få privilegiet att få vara i Knasens sällskap, så får du garanterat trevligt!

En mer positiv, sympatisk och gladlynt person får man leta efter.

Hur mycket ska du låna :crazy: Skämt åsido så är Knasen en trevlig prick att umgås med :ok: Sen att han är dålig på att supa är en annan femma :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket ska du låna :crazy: Skämt åsido så är Knasen en trevlig prick att umgås med :ok: Sen att han är dålig på att supa är en annan femma :thumbsup:

Det jävliga är ju, att han behöver ingen sprit för att ha kul.

Vete fan hur han gör.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det jävliga är ju, att han behöver ingen sprit för att ha kul.

Vete fan hur han gör.

:rotfl: Nu har du nog blandat ihop mig med någon annan.. Visserligen var jag i det närmaste nykter senast jag sprang på dig på Soi LK Metro och kul hade jag iofs också, så kanske inte ändå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Nu har du nog blandat ihop mig med någon annan.. Visserligen var jag i det närmaste nykter senast jag sprang på dig på Soi LK Metro och kul hade jag iofs också, så kanske inte ändå :)

Ja, svävar man på (ett par) :crazy: små moln, så måste man nog va hyfsat nykter för att hålla balansen. :wink:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu besvarade jag ju inte lallaren utan ett annat inlägg som mer gick ut på att "tycker du inte som jag så har du fel" :wink:

Hade jag känt mig personligt förolämpad så hade jag nog gått i svaromål på lallarens inlägg och inte använt det som en parentes i ett svar till någon annan.

Vilket epitet hade du vid händelse av ett besök själv tänkt att använda dig av? Kriminell, pedofil eller barstolsanalytiker?

Jag anser mig väl inte direkt tillhöra nån av dom tre grupperna men måste jag välja så paxar jag på att vara barstolsanalytiker. När jag tänker efter lite på saken så är det kanske inte helt fel. :good:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...