Jump to content
IGNORERAD

Pattaya ska städas upp.


noBuzz

Recommended Posts

Det finns en stad i Thailand den staden heter Pattaya där synden alltid ler :thumbsup: Hur man kan vilja att ens egna små barn skall vara där.Men tuff uppväxt kanske blir bra för nya syndernas medborgare.Allvarligt tänk om inte skall man vara i syndensnäste.Om man inte bantat bort alla överviktiga hjärninnevånare .Nu blir ni arg men bli det då :surprised:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mekong

    8

  • stefan5300

    6

  • pigge01

    5

  • Jive

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag sa inte att jag tyckte det utan att många kan uppfatta följande som det, kan det vara svårt att förstå? "jag överlämnar mer än gärna Pattayaträsket till kriminella, pedofiler och barstolsanalytiker"

Jag vet vad jag skrev och jag står för det också, om sen du eller någon annan uppfattar det som förolämpning kan jag tyvärr bara beklaga. :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken sanning då, din egen eller?

Att du trivs i Pattayaträsket är väl jättebra! :thumbsup:

Att förolämpa Pattaya som du gjorde är:

Att förföra sanning på det grövsta sättet ! :52:

Du vet inte vad eller vad som händer i Pattaya!

Pattaya är en bra och fin turist ort! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Det finnes andra orter i Thailand som man lättare blir blåst i !

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte riktigt varför ni hakar upp er på vad Mekong skriver, jag har hat/kärlek till Pattaya men 3-5 dagar räcker sedan längtar jag till obygden.

Anledningen till att jag åker till Pattaya är för att träffa kompisar, äta god farangmat och köpa saker som inte finns i obygden. Hade varit i byn 6 månader innan jag åkte till Pattaya i 4 dagar och nu ska jag stanna här i 3 månader till innan jag åker till Pattaya igen, för att stanna där i 3 dagar innan jag reser till Sverige, bara för att träffa kompisar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att förolämpa Pattaya som du gjorde är:

Att förföra sanning på det grövsta sättet ! :52:

Du vet inte vad eller vad som händer i Pattaya!

Pattaya är en bra och fin turist ort! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Det finnes andra orter i Thailand som man lättare blir blåst i !

Hälsar pigge01

Vilka andra orter tänker du då på som är så mycket värre än Pattaya?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Förstår inte riktigt varför ni hakar upp er på vad Mekong skriver, jag har hat/kärlek till Pattaya men 3-5 dagar räcker sedan längtar jag till obygden.

Anledningen till att jag åker till Pattaya är för att träffa kompisar, äta god farangmat och köpa saker som inte finns i obygden. Hade varit i byn 6 månader innan jag åkte till Pattaya i 4 dagar och nu ska jag stanna här i 3 månader till innan jag åker till Pattaya igen, för att stanna där i 3 dagar innan jag reser till Sverige, bara för att träffa kompisar.

Ja det finns väl dom som står ut längre och rent av trivs i Pattaya också, alla har vi väl olika anledningar att åka dit?

Att vissa hakar upp sig på vad någon förnäm lallare stolpar in och svamlar om och spottar mindre smickrande superlativ om Pattaya-besökare är väl inte heller så konstigt egentligen.

Personligen försöker jag att numera inte bry mig om vad sådana lallare skriver här, bara förbannat skönt att slippa träffa på dom när man är i Pattis :)

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar köra gasen i botten ett par dar i Pattis sen när jag känner att jag behöver vila så drar jag till någon Ö jag gillar Pattis men vist fan är det mycket värre än för 10 -15 år sedan nu behöver man i vissa stunder vara på sin vakt för de skiter vem du är jag tar det lugnt med att öppna käfften och beter mig som en gäst bör men det skiter vissa där nere har tyvärr varit tvungen att knocka 2 Tyskar på en bar utan att jag öppnat min käfft så lite mer ordning & reda skulle sitta fint tack för mig & ha en fin kväll på er :14:

เขาผู้ที่รัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattis är ju rena paradiset. Iallafall om man jämför med t.ex Damaskus eller Malmö...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka andra orter tänker du då på som är så mycket värre än Pattaya?

Det är de där lokal transporterna är på rena rövarpriser! :crazy:

Och där charter maffian stortrivs!

Ingen nämnd och ingen glömd :nyam:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag misstänker att många här på forumet som älskar Pattaya aldrig satt sin fot i Isaan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag misstänker att många här på forumet som älskar Pattaya aldrig satt sin fot i Isaan.

Och den misstanken grundas på att alla inte tycker som dig angående Pattaya eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag misstänker att många här på forumet som älskar Pattaya aldrig satt sin fot i Isaan.

Nej men i tjejens hemby på landet. :nyam:

Alla tjejer kommer inte från Isaan.

Att besöka tjejens farmor var en stor upplevelse.

Ute på en gård i östra Lop Bori provinsen.

Jag besöker alltid Nitts mor innan jag åker hem

Med buss 138 från Pattaya till Sri Thip.

Hälsar pigge01

post-3148-0-96170300-1330452582_thumb.jp

post-3148-0-96170300-1330452582_thumb.jp

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och den misstanken grundas på att alla inte tycker som dig angående Pattaya eller?

Inte alls, jag tycker om Isaan väldigt mycket och Pattaya i små doser.

Kan du inte berätta om hur dina egna upplevelser i Isaan har varit.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Inte alls, jag tycker om Isaan väldigt mycket och Pattaya i små doser.

Kan du inte berätta om hur dina egna upplevelser i Isaan har varit.

Det har jag ju redan gjort :) Så fortsätt med dina misstankar du :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Kamma er nu, Pattaya är vad det är..världens största nöjespark, finns ju något där som passar alla..sen att man inte pallar nöjespark allt för länge är en annan sak.

Isaan, är ju ett ju jävligt stort begrepp...finns nog något där också för de flesta, jag trivs då utmärkt i byn.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls, jag tycker om Isaan väldigt mycket och Pattaya i små doser.

Kan du inte berätta om hur dina egna upplevelser i Isaan har varit.

Kan säga att Knasens tid i Isaan är en helt fantastiskt underhållande historia! Den roligaste jag läst om Isaan iaf! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag ju redan gjort :) Så fortsätt med dina misstankar du :P

Har jag missat totalt, så berätta du en gång till :wink:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det finns väl dom som står ut längre och rent av trivs i Pattaya också, alla har vi väl olika anledningar att åka dit?

Att vissa hakar upp sig på vad någon förnäm lallare stolpar in och svamlar om och spottar mindre smickrande superlativ om Pattaya-besökare är väl inte heller så konstigt egentligen.

Personligen försöker jag att numera inte bry mig om vad sådana lallare skriver här, bara förbannat skönt att slippa träffa på dom när man är i Pattis :)

Låter som Herr Knaus också hakat upp sig på några mindre smickrande superlativ om Pattayaträsket som någon förnäm lallare spottat ut.

Hoppas verkligen att Herr Knaus INTE kände sig personligen förolämpad av lallarens superlativ, men det kan jag väl aldrig tänka mig. :wink:

Det kanske är dags för ett Pattis besök så man slipper umgås med lallare och istället träffa alla underbara superlativ som den Fantastiska Turistorten Pattaya har att erbjuda.

C U IN Pattis! :whistle:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Låter som Herr Knaus också hakat upp sig på några mindre smickrande superlativ om Pattayaträsket som någon förnäm lallare spottat ut.

Hoppas verkligen att Herr Knaus INTE kände sig personligen förolämpad av lallarens superlativ, men det kan jag väl aldrig tänka mig. :wink:

Det kanske är dags för ett Pattis besök så man slipper umgås med lallare och istället träffa alla underbara superlativ som den Fantastiska Turistorten Pattaya har att erbjuda.

C U IN Pattis! :whistle:

Nu besvarade jag ju inte lallaren utan ett annat inlägg som mer gick ut på att "tycker du inte som jag så har du fel" :wink:

Hade jag känt mig personligt förolämpad så hade jag nog gått i svaromål på lallarens inlägg och inte använt det som en parentes i ett svar till någon annan.

Vilket epitet hade du vid händelse av ett besök själv tänkt att använda dig av? Kriminell, pedofil eller barstolsanalytiker?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu besvarade jag ju inte lallaren utan ett annat inlägg som mer gick ut på att "tycker du inte som jag så har du fel" :wink:

Hade jag känt mig personligt förolämpad så hade jag nog gått i svaromål på lallarens inlägg och inte använt det som en parentes i ett svar till någon annan.

Vilket epitet hade du vid händelse av ett besök själv tänkt att använda dig av? Kriminell, pedofil eller barstolsanalytiker?

Det var ju skönt att höra att Herr Knaus inte kände sig personligt förolämpad av lallarens smickrande superlativ. :wink:

Eftersom jag är anpassningsbar så hade jag tänkt fråga dig, som jag förstått är lite mer "hemma i Pattis", vilket epitet du brukar använda dig av vid dina besök i fiskebyn?

Vi ska nog kunna ha riktigt trevligt i fiskebyn, du och jag! :drinks:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det var ju skönt att höra att Herr Knaus inte kände sig personligt förolämpad av lallarens smickrande superlativ. :wink:

Eftersom jag är anpassningsbar så hade jag tänkt fråga dig, som jag förstått är lite mer "hemma i Pattis", vilket epitet du brukar använda dig av vid dina besök i fiskebyn?

Vi ska nog kunna ha riktigt trevligt i fiskebyn, du och jag! :drinks:

Jag är en "Glenn" såklart :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...