Jump to content
IGNORERAD

10 260 "röda byar" nu i Thailand, målet är 30 000.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Tror fan det behövs en bas, av inrteserade. Så mycket guld tror jag det inte finns i byarna, så där av inga gula byar Elementär kunskap för oss som lever i Verkligheten. Ej att förväxla med rika flyktingar från forna öst.

Nu har flisspillet varit utsatt för regn igen :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    17

  • andersbangkok

    16

  • MaiChai

    5

  • Wangthong

    5

Mest aktiva i denna tråd

Hej

Jag kan tänka mig att dom inte bara är lika accepterade utan också kommer att vara något av favoriter, och jag är övertygad om att deras kamrater norrifrån kommer att visa tacksamhet för stödet där nere.

Mvh Isan Lover

Tar de bara avstånd från Thaksin och hän'ger sig åt att bygga demokrati, finns det nog hopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar de bara avstånd från Thaksin och hän'ger sig åt att bygga demokrati, finns det nog hopp.

Håller med. Fast jag tycker att de behöver ta avstånd från hela partitoppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Kanske de tom kan räkna med Issansk hjälp i sina gummiplantage!

Hej

Det har dom nog redan till viss del, men jag antar att Burmeser är både billigare och lättare att övertala till det, som du kanske läste i en annan tråd så har läget förändrats lite och det är numera möjligt att tjäna såpass bra på hemmaplan att Isaanborna inte längre är så intreserade av att åka bort och jobba inom landet och inte heller utomlands.

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror fan det behövs en bas, av inrteserade. Så mycket guld tror jag det inte finns i byarna, så där av inga gula byar Elementär kunskap för oss som lever i Verkligheten. Ej att förväxla med rika flyktingar från forna öst.

Kungen av östra Thailand flydde landet med alla rikedomar han stulit ifrån sitt folk

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Kungen av östra Thailand flydde landet med alla rikedomar han stulit ifrån sitt folk

Var lugn de kommer att få honom tillbaka. Det anses som en merit att lura de fattiga i Thailand. Låt inte någon förlora ansiktet! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...