Jump to content
IGNORERAD

Snart dags för uppgradering av smartphone


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Jaha ???

Men inte av HTC Desire, dock !

Jag har nämligen en sådan också.

Jag har en Samsung Galaxy S II också och den är väldigt läcker att hålla i. Men sedan var det ju det där med Android. Blää.

Hälsningar

Testaren Keithan.

:wai:

Min Desire som är två år gammal stå sig väldigt bra än idag. Men då har jag rootat den. Vad är det som är så jobbigt med Android som OS? Är det för svårt att hantera? :)

Och när jag köper en ny till sommaren så vill jag känna att det är värt att slänga ut 5k eller vad det kan tänkas hamna på för pris. Framtill idag har jag inte känt det behovet att byta, då min Desire funkar så när på klanderfritt med senaste Betan av Ice Cream Sandwich <-- det är den senaste uppdateringen av Android, om du nu inte visste det?! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 353
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    71

  • Soengsang

    30

  • Bibben

    21

  • pigge01

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Apple är tydligen ett tjuv företag!

Patenttjuvar :kort::kort::kort:

Läs:

http://www.prisjakt.en#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]

Hälsar pigge01

Visst e dom det, bara en gång till, vad är nytt?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Apple är tydligen ett tjuv företag!

Patenttjuvar :kort::kort::kort:

Läs:

http://www.prisjakt.en#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]

Hälsar pigge01

Sruntprat. Eventuell kritik bör riktas mot det amerikanska patentverket som tydligen inte har riktig koll på vilka patent man utfärdar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jaha ja, då var det fel på amerikanska patentverket också :rotfl: Lika bra att apple stämmer dom också då :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck... Sådana arroganta svar från applefanatiker är bland det mest tröttsamma som finns och är bara ytterligare ett skäl till att välja bort appleprodukter från min inköpslista :wink:

T

Tacka vetja arroganta Android och Windowsnissar ;)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

T

Tacka vetja arroganta Android och Windowsnissar ;)

Vänta du bara tills jag bytt ut min kassa iphone till något bättre, då kommer jag bli riktigt arrogant :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Min Desire som är två år gammal stå sig väldigt bra än idag. Men då har jag rootat den. Vad är det som är så jobbigt med Android som OS? Är det för svårt att hantera? :)

Och när jag köper en ny till sommaren så vill jag känna att det är värt att slänga ut 5k eller vad det kan tänkas hamna på för pris. Framtill idag har jag inte känt det behovet att byta, då min Desire funkar så när på klanderfritt med senaste Betan av Ice Cream Sandwich <-- det är den senaste uppdateringen av Android, om du nu inte visste det?! :)

Med tanke på trådskaparens önskemål

Med ca ett halvår kvar tills abonnemanget går ut och iphonen är färdigbetald så har jag börjat kolla vad jag ska köpa härnäst.. Mest intressant för tillfället är Nokia Lumia 800, någon som har en sån och hur nöjda är ni med den isåfall? Enda alternativet för tillfället är Samsung Galaxy S2, men den är för stor och klumpig tycker jag, Htc har jag ingen riktig koll på om jag ska vara ärlig.. Tips på bra lurar mottages tacksamt, iphone-svammel undanbedes då de är helt ute ur bilden :wink:

avstår jag från att utveckla ett svar :)

:wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Sruntprat. Eventuell kritik bör riktas mot det amerikanska patentverket som tydligen inte har riktig koll på vilka patent man utfärdar.

Herr Chang har talat.

Du är värre vid kritik mot Apple än vad IL är vid kritik mot de röda... :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Du är värre vid kritik mot Apple än vad IL är vid kritik mot de röda... :whistle:

Kritik kan jag stå ut med... jag gillar dock inte direkta lögner, vilket tyvärr är alltför vanligt på detta forum.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Kritik kan jag stå ut med... jag gillar dock inte direkta lögner, vilket tyvärr är alltför vanligt på detta forum.

Herr Chang har talat.

Så att Apple gör patentintrång är en ren lögn ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Så att Apple gör patentintrång är en ren lögn ?

Alla mobiltillverkare gör patentintrång så det är inget typiskt för något företag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att mobiltillverkar gör patentintrång är inget konstigt, eftersom patentreglerna är som de är så är det i princip omöjligt att tillverka något utan att bryta mot en massa patent.

Det som är intressant i detta fallet är att det visar på hur Apple kopierar och tar patent på redan existerande lösningar för att sedan använda patenten för att stoppa sina konkurrenter.

En positiv sak är att fler kanske inser hur ohållbart det nuvarande patentsystem är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

En positiv sak är att fler kanske inser hur ohållbart det nuvarande patentsystem är.

Det får vi hoppas för det gagnar inte oss konsumenter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Alla mobiltillverkare gör patentintrång så det är inget typiskt för något företag.

Nej det håller jag absolut med om.

Det var HC som hävdade motsatsen vad avser Apple vilket jag reagerade på

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var HC som hävdade motsatsen vad avser Apple vilket jag reagerade på

Tyvärr reagerar du på det mesta som inte går i linje med dina åsikter...du kan ju alltid anmäla HC:s inlägg om det nu var så jobbigt för dig.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nej det håller jag absolut med om.

Det var HC som hävdade motsatsen vad avser Apple vilket jag reagerade på

Visst tusan tusan har det skrivits lögner om Apple i syfte att klanka ner eller göra sig lustig.

Edit: Snällt av dig att ge mig karma :)

Edit2: Men du tog bort det lika fort :)

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

jag tycker allt som oftast när man läser på diverse forum så är det just apple-nerdar som skriker mest och högst angående patent. Faktum är ju att alla snor från varandra. Och precis som Lappen säger, så är det negativt för oss konsumenter. Oavsett om vi använder Android, Win eller Ios.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Visst tusan tusan har det skrivits lögner om Apple i syfte att klanka ner eller göra sig lustig.

Det har det väl skrivits om alla leverantörer ?

Men alla verkar överens om att alla klankar in på varandras patent i den här branschen så när en anhängare av en viss tillverkare hävdar motsatsen blir det lite fel.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sruntprat. Eventuell kritik bör riktas mot det amerikanska patentverket som tydligen inte har riktig koll på vilka patent man utfärdar.

Herr Chang har talat.

Då är det två som har klantat till sig Apple och Amerikanska patentverket!

Inte oväntat :crazy:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det två som har klantat till sig Apple och Amerikanska patentverket!

Inte oväntat :crazy:

Hälsar pigge01

Av vilken anledning var det oväntat, brukar USPTO klanta till det?

Och Apple, kan inte se att de är så klantiga.läste just idag att Apple var värt mer än Polen, jag tror inte någon klant når de resultaten!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken anledning var det oväntat, brukar USPTO klanta till det?

Och Apple, kan inte se att de är så klantiga.läste just idag att Apple var värt mer än Polen, jag tror inte någon klant når de resultaten!

Det står inte oväntat! :nyam:

Klart Amerikanare, dom är som dom är. :crazy:

Oftast intet bra! :crazy:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafaan??? Ni snackar om TELEFONER och telefontillverkare som om det gäller liv och död. Hur f-n orkar ni lägga sån energi på den ena eller andra telefonjäveln???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det står inte oväntat! :nyam:

Klart Amerikanare, dom är som dom är. :crazy:

Oftast intet bra! :crazy:

Hälsar pigge01

Så du är jänkare.

Borde ha förstått det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...