Jump to content
IGNORERAD

Svenska gubbar som prompt ska ha en thaitjej


andrejsdenruskige

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    19

  • burrabus

    10

  • chiangmai

    6

  • erik-sson

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Beror ju på hur gammal man e när man jagar i LOS juh :) Själv vart jau i 30 snåren när jau kom på att alla i min ålder gift saj och skaffat familj..kändes litta ensamt att sitta med en pilsner i baren då när man mönstrat av..så det blev litta holiday til LOS...första gången blev det bara knulle.men andra gången ble de nog litta kärlek me´,för vi håller ihopa än sen 1978 ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

kan mod ta bort detta inlägg, alltså ovan Glenninlägg - jag la in det av misstag här. det finns också på sin rätta plats, så ta bara bort det

Tack

Uncen...

Nja, varför ta bort detta? Det passar väl ganska bra in i denna tråden.

Den här Glenn, kommer han ifrån Orust, eller trakten därikring? Jag träffade en man på Suvarnabuhmi som hade detta upplägg enligt honom själv, han ringde hem lite då och då under sin "semester" och berättade för sin fru om var han var, och vilka erövringar som han hade gjort, hon ville ha det så sade han. Jag hade lite svårt att tro honom, men det kanske är samma person?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

På en av mina första resor till Thailand,träffade jag en snubbe som bara satt i baren,under parasollen,smörjde in sej med solcreme

modell tjock. Frågade honom efter en vecka ca: fan..är du rädd att bli solbränd?

Svaret kom snabbt och koncist...Jag är officiellt på traktormässa i Jönköping...och där skiner fan inte solen... :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

På en av mina första resor till Thailand,träffade jag en snubbe som bara satt i baren,under parasollen,smörjde in sej med solcreme

modell tjock. Frågade honom efter en vecka ca: fan..är du rädd att bli solbränd?

Svaret kom snabbt och koncist...Jag är officiellt på traktormässa i Jönköping...och där skiner fan inte solen... :thumbsup:

förr i tiden var det många av oss som hade kostymer hängandes i klädskåp på jobbet

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det är när man inte letar som man träffar rätt. Så har det varit för mig. :)

Hej

Detta stämmer tycker jag, låt livet ha sin gång och planera inte för mycket, jag känner flera personer som har suttit hemma och bestämt sig för att pröva lyckan med en Thatjej och då har haft inställningen att dom ska "åka och hämta en tjej" eller "skaffa en Thaitjej", som enligt mig är helt fel infallsvinkel eftersom det inte är ett inköp av en pryl det handlar om utan att bygga upp en relation med en annan människa, men dom har naturligtvis gjort som dom har sagt och resultatet har nästan alltid varit det samma, enligt mig är det inte någon bra lösning att springa runt i några veckor och erbjuda tjejer man träffar på i olika sammanhang en resa till Sverige, risken är ju att man inte hinner lära känna varandra och att man springer på någon som bara tar chansen att komma utomlands och som kanske inte alls är intreserad av mannen, och som sedan hamnar i en lägenhet i Sverige utan att alls känna eller förstå varandra, det kan ju t.o.m sluta med att kvinnojouren får ta hand om tjejen .

Nej leta inte alls och umgås med folk (både manliga och kvinnliga) på ett naturligt sätt i alla länder man besöker och planera inget, det är varken lättare eller svårare att träffa den rätta i Sverige, Thailand eller andra länder, men det finns helt klart fler i fattiga länder som är beredda att chansa och att luras för att förbättra sitt och sina familjers liv och detta bör man ha förståelse för och tänka på när man helt plötsligt i ett annat land upplever sig som oemotståndlig och folk ropar "hello sexy man" när man går ut fastän man har passerat bäst före datum för länge sedan, men någon patentlösning finns nog inte utan man får ta dagen som den kommer och ha semester i första hand, och varför inte vistas utanför bar och turistorterna ibland.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

//.. jag känner flera personer som har suttit hemma och bestämt sig för att pröva lyckan med en Thatjej och då har haft inställningen att dom ska "åka och hämta en tjej" eller "skaffa en Thaitjej", som enligt mig är helt fel infallsvinkel eftersom det inte är ett inköp av en pryl det handlar om ..

Instämmer.

Fast risken, eller chansen, att träffa en Thaitjej är ju ganska stor i Thailand. Så väljer man att åka på semester till Thailand, med ett "öppet sinne", så har man redan där gjort ett beslut i viss riktning.

Jag tror det är ett intresse för hela den Thailändska livsstilen, på gott och ont. De finns ju dem som missbrukar det mesta här i livet och då kan det ju sluta med kvinnojour, anmälningar och allt som hör en egocentrisk världsuppfattning till.

Kanske är det inte alltid kvinnan vi tar hit som myndigheterna skall skärskåda och ställa krav på, utan mannen som tar hit henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Instämmer.

Fast risken, eller chansen, att träffa en Thaitjej är ju ganska stor i Thailand. Så väljer man att åka på semester till Thailand, med ett "öppet sinne", så har man redan där gjort ett beslut i viss riktning.

Jag tror det är ett intresse för hela den Thailändska livsstilen, på gott och ont. De finns ju dem som missbrukar det mesta här i livet och då kan det ju sluta med kvinnojour, anmälningar och allt som hör en egocentrisk världsuppfattning till.

Kanske är det inte alltid kvinnan vi tar hit som myndigheterna skall skärskåda och ställa krav på, utan mannen som tar hit henne?

Hej

Detta har du nog helt rätt i.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Detta har du nog helt rätt i.

Mvh Isan Lover

I de kretsar jag umgicks med tidigare när det gäller thai-farang par, såg jag inte ett enda fall där damen ifråga blev illa behandlad, däremot många fall där mannen blev utsatt för diverse trakasserier och hot från respektive av olika anledningar bla. pengar. Dessutom missbrukas det här med kvinnojourer mm., har själv erfarenhet och det höll på att gå riktigt illa för min del.

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju vara så att svenskorna, finskorna, polskorna, ryskorna, brazilianskorna eller någon señorita från Spanien inte vill ha de här gubbarna så det blir en thailändska för dem. Nästan alla dessa gubbar har stora magar, heter Glenn och kommer från Göteborg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju vara så att svenskorna, finskorna, polskorna, ryskorna, brazilianskorna eller någon señorita från Spanien inte vill ha de här gubbarna så det blir en thailändska för dem. Nästan alla dessa gubbar har stora magar, heter Glenn och kommer från Göteborg.

Nja,en del kommer från Örebro oxå :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Det kan ju vara så att svenskorna, finskorna, polskorna, ryskorna, brazilianskorna eller någon señorita från Spanien inte vill ha de här gubbarna så det blir en thailändska för dem.

Nästan alla dessa gubbar har stora magar, heter Glenn och kommer från Göteborg.

Alla goda ting är tre, brukar man säga . . .

Exakt vad är det som gör en man så oattraktiv om han nu har en stor mage?

Är det bara för att "[size=4]mode idealet[/size]" säger att han ska ha en platt mage?

Å andra sida så brukar ju stormagade herrar inte vara så förtjusta i "stor-rövade" kvinnor heller,

så de kroppsliga önskemålen jämnar kanske ut sig i längden. :wink:

Huvudsaken är väl att så många som möjligt hittar en partner och att de inte

behöver känna sig ensamma eller åsidosatta längre. Delad glädje i ett förhållande

kan väl inte vara fel, även om nu killen skulle ha stor mage och om kvinnan

skulle vara utrustad med en liten nätt häck.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan brukar klappa min mage och säga att jag är gullig :crazy: Hon är väl onormal kan man tänka ???

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja det kanske är samma problem som med att dricka...

Om något tråkigt händer dricker man för att glömma...

Om något bra händer dricker man för att fira det...

Om ingeting händer så dricker man för att få någonting att hända :D:lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla goda ting är tre, brukar man säga . . .

Exakt vad är det som gör en man så oattraktiv om han nu har en stor mage?

Är det bara för att "[size=4]mode idealet[/size]" säger att han ska ha en platt mage?

Å andra sida så brukar ju stormagade herrar inte vara så förtjusta i "stor-rövade" kvinnor heller,

så de kroppsliga önskemålen jämnar kanske ut sig i längden. :wink:

Huvudsaken är väl att så många som möjligt hittar en partner och att de inte

behöver känna sig ensamma eller åsidosatta längre. Delad glädje i ett förhållande

kan väl inte vara fel, även om nu killen skulle ha stor mage och om kvinnan

skulle vara utrustad med en liten nätt häck.

Då e väl en annan ett undantag? Har alltid gillat kvinnor med stor häck, även när jag vart yngre och hade en kropp som Steve Mc Queen (påstår frugan) :girl_dev::wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hellre överviktig än skitviktig :wink:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan brukar klappa min mage och säga att jag är gullig :crazy: Hon är väl onormal kan man tänka ???

Nä för tusan om hon nu är thailändska vill säga. jag tycker de flesta häruppe i Isaan i alla fall, ALLTID klappar en på magen i första hand i berömmande tonlägen, och sedan försöker de greppa "dolmen" för att se om man är människa eller apa.

Jag tror att det fortfarande härborta innebär till viss del, att om man har en "mage" så har man pengar, och är man tanig så är man underklass.

Uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gått upp några hundratusen under vintern...

Hur räknar du då?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...