Jump to content
IGNORERAD

Ban99Arne


noBuzz

Recommended Posts

Quote

Släpp nu detta och sluta tjata

Hej Orawan!

De hittar inte kommentaren! Jag svarar en gång! Vad är det för problem?

Nonki säger en gång att sluta ljuga. Jag frågar en gång vad lögnen är!

Vad är det för problem du har?

Varför kan jag inte försöka lösa problemen här?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 159
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svarten

    25

  • noBuzz

    12

  • Nerike

    10

  • Rospigg

    6

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hej Orawan!

De hittar inte kommentaren! Jag svarar en gång! Vad är det för problem?

Nonki säger en gång att sluta ljuga. Jag frågar en gång vad lögnen är!

Vad är det för problem du har?

Varför kan jag inte försöka lösa problemen här?

Hälsning

Svarten

Känns som du ältar om och om igen, frågan är ju vart bananen är

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Känns som du ältar om och om igen, frågan är ju vart bananen är

Precis!

Starta en egen tråd eller fråga Nonki direkt via PM eller ring han, numeret hittar du på hans hemsida.

Så håll dig till topic.

Här får du ett minus till för att du fortsätter att TJATA!!!! :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Orawan!

De hittar inte kommentaren! Jag svarar en gång! Vad är det för problem?

Nonki säger en gång att sluta ljuga. Jag frågar en gång vad lögnen är!

Vad är det för problem du har?

Varför kan jag inte försöka lösa problemen här?

Hälsning

Svarten

Nä jag tror du borde få ett gultkort(-) nu när jag lästigenom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är vi väl lite off topic, denna tråden handlade väl från början om BanArne om jag inte minns fel  :rolleyes3:

Link to comment
Dela på andra sajter

Släpp sargen!  :thumbsup:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Känns som du ältar om och om igen, frågan är ju vart bananen är

:ahh:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne 

39 / Male

Copenhagen, Denmark

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Kusin Bananen. Berätta nu för alla att tråden har bytt namn och heter Svarten :laugh:

En Rospigg som ser ljuset i mörkret.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Hehe, Svarten..gör dig själv en stor tjänst och skriv inte för mycket här...

Ju mera du skriver, ju dummare framstår du...tyvärr!!

Dina lögner består i att du påstår att jag inledde mitt deltagande här på Maipenrai med ett påhopp på en annan medlem, dvs dig!

Detta är en ren och skär lögn, jag har inte hoppat på dig, jag har inte skrivit om dig och jag vill ingenting med dig, inte ett dyft mer än att du skall hålla käften med ditt eviga, svårlästa och förvirrande traggande.

Vad jag gjort är att jag gett dig negativ karma, någonting som finns som en möjlighet på detta forum och som alla har rätt att använda sig av.

Jag har överhuvudtaget inte nämnt dig med ord i något inlägg på detta forum innan du började rya och ha dig som en osalig ande.

Var nu vänlig och lägg ner ditt skit, för ju mera man rör i skiten, ju värre luktar den!

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Nonki

Är du i Pattaya nu eller i svedala, om du är i Pattaya.

Är det dyrare i los nu än förra året, tänkte på matpriserna har gått upp med mera.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Tjenare Nerike!!

Jag är i LOS nu.

Visst har det blivit dyrare men jag tycker inte att det är så farligt ändå...Jag lagar en del mat hemma och matkassen är fortfarande överkomlig, tycker jag.

Beninen har ju blivit mycket dyrare men det är heller ingenting som belastar min ekonomi nämnvärt. Jag kör mest med moppen och det blir en tankning på ca 130 Baht var tredje dag...en summa som är acceptabel. tycker jag.

Moppen stod på sock på bakhjulet häromndagen. Ingen fara. Bara att köra så nätt med jazzande arsle till närmaste reparationsverkstad, dvs ca 700 meter. Gensat tog de sig ann maskinen, av med bakhjulet, konstaterade att däcket var uttorkat och slangen kass.

Inom en kvart var jag körklar igen. Ny slang, nytt bakdäck, arbete totalt med dagen gynnsamma kurs, 130:- svenska kronor!!

Om detta hade hänt i Sverige så för det första hade ingen kunnat dyka på jobbet omgående, sedan för det andra, priset på detta hade säkerligen hamnat över 2000 Skr.

Det finns otaliga exempel på att trots att kostnadsläget ökat så kan man leva billigt i LOS.

När skall du själva ner?

MVH Nonki

"Här skulle egentligen vara en bild men jag vet inte hur man gör så här direkt.har inte läst om det. Om jag klickar på infoga bild, händer ingenting..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer ner i Aug. (början omkring 7-10), är du kvar då.

Det går ej att hitta bra biljetter nu utan måste vänta till den tiden då semsetern är över för dom flesta.

Det ser man billligt att laga moppen, bara innerslangen hade kosta mer.

Om du har bilden i Datorn tryck på fler alternativ, sedan är det bara att bläddra upp den som vanligt.

Ska du lägga en bild från nätet, tryck på infoga bild.

Då kommer det upp en bild ungefär så här ser den ut (/img) (/img) lägg adressen mellan dom så kommer bilden med.

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Hejsan

Okey, Nerike, nu förstår jag hur jag skall göra.

Provar nu att lägga upp bilden jag tänkte ha med i texten om moppen.

Matz..hehe, ta den där lila saken...den är godast!!!

Kom hit med dig nu, Matz, du och jag har ärende på Soi Chayapum. :thumbsup:

MVH Nonki

Reparation.jpg

Reparation.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Nonki

När du har bläddrat upp bilden från datorn trycker du på infoga, sedan kan du försätta att skriva om bilden.

För att lägga till mer trycker du på knappen fler bilagor, skriv vad du vill om bilden sedan infoga.

Så kan du göra upp till 10 bilder per medelande.

Mvh

Nerike

Ps. är du kvar i Aug.

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Hejsan

Tack för tipset, Nerike.

Jag är nog inte kvar i augusti, skall hem och se över allting och göra mig av med en massa onödigheter.

Sedan kommer jag tillbaka och om allt går i lås stannar jag här tills vidare.

Hur länge blir du nere i augusti?

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Nonki stannar nog bara 4 veckor denna gång, men har sökt jobb i Bkk har planer på att stanna nåt år om allt går som det ska då åker jag ner omkring slutet av sept.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Utanför ämnet i denna tråd.

Nerike >> Finns priser för 4746:- med Thai i mitten av Augusti för 4 veckor i Thailand, inte så dåligt pris eller...

Mvh Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest yodden

Sverten!! Yodden är inte arg vad har du fått det ifrån happy happy !1det sista jag skriver i denna tråd happy happ pizza

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Detta är en ren och skär lögn, jag har inte hoppat på dig, jag har inte skrivit om dig och jag vill ingenting med dig, inte ett dyft mer än att du skall hålla käften med ditt eviga, svårlästa och förvirrande traggande.

MVH Nonki

Quote

...

Detta är en ren och skär lögn, jag har inte hoppat på dig, jag har inte skrivit om dig och jag vill ingenting med dig, inte ett dyft mer än att du skall hålla käften med ditt eviga, svårlästa och förvirrande traggande.  ...

MVH Nonki

Hej Nonki!

Du skrev ”Jag gillar inte Svertens traggande” om mitt inlägg om att det finns större problem än Ban99Arne på TT. Jag har enbart frågat vad du menar.

Att ditt meddelande uppfattas som ett påhopp är inte konstigt. Det finns trevligare sätt att uttrycka sig om andras åsikter!

Jag har inte sagt att du inte får ge negativ karma. Den funktionen är fritt att använda efter eget tycke!

Du glömde att säga vad jag ljuger om. Jag fattar ingenting! Vad är du så uppretad för?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Svarten, har inte du skrivit att Yodden troligen är Nonki? Och att du kommit på det genom egna konspirationsteorier :rolleyes3:

Det är inte lätt när man tror att alla är ute efter en själv, men lite positiv karma kanske hjälper?

MVH Tommy

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...