Jump to content
IGNORERAD

30 grader i februari (SVT1 21.00 måndagar)


Nisse Hult

Recommended Posts

  • Svar 500
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    31

  • Tallviking

    27

  • Neil

    17

  • chiangmai

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det blir till att undvika den här tråden i fortsättningen om man vill behålla "spänningen" eller nyfikenheten när man skall kolla på SVT Play det i Sverige redan visade avsnittet.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ni minen på den ljushåriga lady-falang vid bordet brevid när Kran pussade Glen på restaurangen i avsnitt nr 2 :oops:

Syn att Kran är så ful, de kunde väl ha valt en snygg tjej, så folk förstår varför många män åker dit och låter sig luras :crazy:

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ni minen på den ljushåriga lady-falang vid bordet brevid när Kran pussade Glen på restaurangen i avsnitt nr 2 :oops:

Syn att Kran är så ful, de kunde väl ha valt en snygg tjej, så folk förstår varför många män åker dit och låter sig luras :crazy:

PeeBee

Ja, helst en superfit 18 åring som är vacker som en docka. Det är ju precis det man inte vill se.. för finns det nåt mer patetiskt när en gammal gubbe kommer med en superpingla... och då spelar det inte nån roll om det är Sven 67 år från Sverige eller om man heter Hugh Hefner från Hollywood. Det ser bara patetiskt ut imo och det kommer jag alltid stå för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ni minen på den ljushåriga lady-falang vid bordet brevid när Kran pussade Glen på restaurangen i avsnitt nr 2 :oops:

Syn att Kran är så ful, de kunde väl ha valt en snygg tjej, så folk förstår varför många män åker dit och låter sig luras :crazy:

PeeBee

he he...

Då min f.d svåger var på besök i Chiang Mai. Drog vi ut på bar runda..

Hustrun var lämpligt på retreat i ett tempel en vecka...

Vi satt på en farang bar och drack öl. I Chiang Mai finns det inte så många syndiga ställen..

men i alla fall ,vi var två killar som drack öl och min kompis ville jaga lite.

I baren satt en äldre backpacking sur f***a. Hela timmen vi satt där snörpte hon ihop munnen och såg spyfärdig ut.

När hon gick med sina kompisar..vände hon näsan i vädret och gav oss några dödande blickar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, helst en superfit 18 åring som är vacker som en docka. Det är ju precis det man inte vill se.. för finns det nåt mer patetiskt när en gammal gubbe kommer med en superpingla... och då spelar det inte nån roll om det är Sven 67 år från Sverige eller om man heter Hugh Hefner från Hollywood. Det ser bara patetiskt ut imo och det kommer jag alltid stå för.

Visst, kan väl hålla med om att det hade sett bra konstigt ut 38 årige glenn tillsammans med en 18 årig tjej. :ahh:

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

he he...

Då min f.d svåger var på besök i Chiang Mai. Drog vi ut på bar runda..

Hustrun var lämpligt på retreat i ett tempel en vecka...

Vi satt på en farang bar och drack öl. I Chiang Mai finns det inte så många syndiga ställen..

men i alla fall ,vi var två killar som drack öl och min kompis ville jaga lite.

I baren satt en äldre backpacking sur f***a. Hela timmen vi satt där snörpte hon ihop munnen och såg spyfärdig ut.

När hon gick med sina kompisar..vände hon näsan i vädret och gav oss några dödande blickar...

Äldre backpacking.....!! Kanske första gången i Thailand för henne. :)

//piipe

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi vet ju inte än om det spruckit mellan Glenn och Karn. Kanske kommer hon nästa vecka krypande på sina bara knän och ber 100.000 om urskvätta för sitt tilltag.

Frågan är nu vilka som ska bli par så småningom. Här kommer mina odds till kommande parbildningar

Kajsa-Chan 93%

Joy-Pong 82%

Glenn-Karn 2%

Bengt-Majlis Den är svår. Det är hugget som stucket. Fast det är ju 8 avsnitt kvar. Tror han så småningom kryper till korset. Får bli 50%

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde först att manusförfattaren var Glen med egna erfarenheter.

Men förstår nu att allt är uppdiktad och lösa hörsägen.

Skulle tro att denna Kern i verkligheten inte är så korkad, att när hon har lyckats mjölka 150.000 B, skulle hon aldrig såga av den gren hon sitter på , och dra till baren.

Korkat manus...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi vet ju inte än om det spruckit mellan Glenn och Karn. Kanske kommer hon nästa vecka krypande på sina bara knän och ber 100.000 om urskvätta för sitt tilltag.

Frågan är nu vilka som ska bli par så småningom. Här kommer mina odds till kommande parbildningar

Kajsa-Chan 93%

Joy-Pong 82%

Glenn-Karn 2%

Bengt-Majlis Den är svår. Det är hugget som stucket. Fast det är ju 8 avsnitt kvar. Tror han så småningom kryper till korset. Får bli 50%

svårt att bilda par när dom redan är gifta

eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag läste i AB måndagens "att serien hade ekoproblem" Det var ju varmt! en storm tog den av Tvlaget byggda vägen så man OBS fik hyra in ett antal burmanska arbetare 50 st. Är detta förenligt med Thailänsk lag? En anmälan kanske skulle platsa eftersom man inte kan visa serien och mfl. andra serier på Svt Play Ska man följa den ena lagen ( Upphovsrättlagen ) Skall man väl oxå följa Thailänsk arbetslagstftning

Tycker Offe

Är inte olagligt att registrerade burmeser jobbar i Thailand. De finns på mer platser än du tror.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

svårt att bilda par när dom redan är gifta

eller ?

Ha,ha. Kanske finns det dom som är gifta utan att vara "par". :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

he he...

Då min f.d svåger var på besök i Chiang Mai. Drog vi ut på bar runda..

Hustrun var lämpligt på retreat i ett tempel en vecka...

Vi satt på en farang bar och drack öl. I Chiang Mai finns det inte så många syndiga ställen..

men i alla fall ,vi var två killar som drack öl och min kompis ville jaga lite.

I baren satt en äldre backpacking sur f***a. Hela timmen vi satt där snörpte hon ihop munnen och såg spyfärdig ut.

När hon gick med sina kompisar..vände hon näsan i vädret och gav oss några dödande blickar...

Va dä "Guudrun Shyjmann-? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Va dä "Guudrun Shyjmann-? :crazy:

skulle inte gudrun veta hur man har lite skoj ?

gå på premiärer och kröka loss ?

Link to comment
Dela på andra sajter

[size=4]Kajsa bygger vidare på sin dröm om Happiness, men försakar sina barn än mer. Joy möter Pong. Majlis vågar till slut konfrontera Bengt: hon tänker stanna i Thailand. Glenn möter Oh, massös och ladyboy, och det vet alla utom Glenn. HD. Sänds med 5.1 ljud. Även i SVT1 21/2, SVT24 25/2 och SVT1 26/2.[/size]

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla avsnitt kan ses i Lemoni, har bandat dem. Säg bara till gumman att kontakta mig så kör jag igång dem här i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Missade sista minuterna :( Var Glenn med något sista 5 minuterna? I så fall måste jag ju bara se sista 5 :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortsatt god underhållning men än så länge förmedlar serien en helt förvrängd men politisk korrekt bild av svenska män och kvinnor i Thailand.

Svenska kvinnor är öppna, de är självständiga och är de inte det så bryter de sig loss, de behärskar både att vara divemaster, driva bungalowby och vara volontärer, de har förmåga att till sig och upptäcka den främmande och exotiska thaikulturen utan att fördömma samt blir också accepterade för vilka de är av thaiarna, de klarar av att ha förhållanden med thaimän på ett jämlikt och rent sätt.

De svenska männen än så länge representerade av Glenn samt Kjell Bergqvists och Torkel Petersons rollfigurer framställs knappast i lika god dagerl. De klarar inte att ta hand om sig själva på ett anständigt vis, de är inblandade i massageställen (fattade det som att Torkels rollfigur var det) eller kan gå runt i kaninkostym, de är inte interesserade och tar inte till sig thaikultur utan super och hänger med tvivelaktiga thaikvinnor och katoeyer, de ses som idi*ter och grisar av thaiarna, deras förrhållanden med thaitjejer är ojämlika och orena.

Hoppas att det svänger men tror knappast det.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...