Jump to content
IGNORERAD

30 grader i februari (SVT1 21.00 måndagar)


Nisse Hult

Recommended Posts

12:15 22/3

Bakom 30 grader i februari - Kjell Wilhelmsen

Reportage. Skådespelaren Kjell Wilhelmsen berättar om sin rollkaraktär, den kärlekskranka Glenn, och erfarenheterna vid inspelningen i Thailand. Medverkande: Kjell Wilhelmsen. [4635377]

Får väl kolla på svt-play eftersom man är på jobbet.

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 500
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    31

  • Tallviking

    27

  • Neil

    17

  • chiangmai

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tack och Hej

Hoppas det blir bättre än sist.

/GSt

Sämre kan det aldrig bli så som det var sist :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vad var det för byggjobbare...Dricka vatten!!!!! ingen öl eller Lao Kao :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det för byggjobbare...Dricka vatten!!!!! ingen öl eller Lao Kao :crazy:

Amatörer

Link to comment
Dela på andra sajter

Den totala katastrofen närmar sig. :ahh:

Svenskjävlar åk hem dit ni kom ifrån :rotfl:

/Siamkap, oblyg rasist :police:

Ändrades av Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Vad tror ni kommer att hända?

Jag tror att Majlis åker ut och gör ett sista djupdyk o tar livet av sig...hon på Happiness kommer antingen att dö, eller så finner hon o Chan varandra i krisen...Glenn kommer nog inte att bli stjärtgosse, utan åker hem utan kvinna o pengar.

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

men Herregud Ta Det Va Det Är? ????

Irriterad jaså? Slå av TV!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Kollar ni på det än? sak har slutat för 2 program sedan, det har spårat ur för länge sedan trots att det var strålande början. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Enda behållningen i programmet är ju Glenn. Och då menar jag inte för att han ska gestalta någon slags sexturist, utan för hans helt odödliga svengelska han slänger ur sig.

Garvar fa..n läppen av mig varje gång han öppnar munnen:)

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Jag håller helt med dig...det där med Happiness har jag toktröttnat på och Majlis är ju bara sorglig...men ändå, man vill ju se hur det går :)

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag håller helt med dig...det där med Happiness har jag toktröttnat på och Majlis är ju bara sorglig...men ändå, man vill ju se hur det går :)

Visst är det lite så "curiosity killed the cat". Tycker fortfarande att det görs flera bra skådespelarinsatser även om manus har tunnat ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig avslutning på kvällensprogram GLENN skrek i take them all :thumbsup: rätt takter

Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig avslutning på kvällensprogram GLENN skrek i take them all :thumbsup: rätt takter

Han fick ett riktigt nyp till sist!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa vecka kommer tsunamin och gör slut på hela serien.

Det är ingen tsunami, men ett riktigt monsun oväder. Tycker inte dom är i behov av någon större hjälp till stjälp, dom kraschar så bra själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig avslutning på kvällensprogram GLENN skrek i take them all :thumbsup: rätt takter

Visst fick Glenn till det på slutet. Väldigt trevligt med så mycket kärlek på en gång.

Annars var inflyttningsfesten i det nya huset bra. Efter jättelögner och ett nytt hus på Glenns bekostnad så tittar ändå thaifamiljen med förakt och förundran på honom när han börjar bli på fyllan och tycker synd om sig själv. Har nog hänt en och annan farang genom åren. Men de flesta lyckas ju förstås undvika att balla ur som Glenn.

Noterade också att svenska mäns våld mot sina thaipartners togs upp två gånger i kvällens avsnitt som dock ändå var bland de bättre i serien.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg ut som om Glenn fick en infarkt där på slutet. Så kan det gå med för mycket av det goda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst fick Glenn till det på slutet. Väldigt trevligt med så mycket kärlek på en gång.

Annars var inflyttningsfesten i det nya huset bra. Efter jättelögner och ett nytt hus på Glenns bekostnad så tittar ändå thaifamiljen med förakt och förundran på honom när han börjar bli på fyllan och tycker synd om sig själv. Har nog hänt en och annan farang genom åren. Men de flesta lyckas ju förstås undvika att balla ur som Glenn.

Noterade också att svenska mäns våld mot sina thaipartners togs upp två gånger i kvällens avsnitt som dock ändå var bland de bättre i serien.

Neil

Att du tycker att avsnittet var bland de bättre i serien, är tragiskt. Det har varit tunt hela tiden och egentligen så har de nog fått ihop ett skapligt avsnitt, om man skulle klippa bort allt skräp. Förmodligen har jag nog misstolkat dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att du tycker att avsnittet var bland de bättre i serien, är tragiskt. Det har varit tunt hela tiden och egentligen så har de nog fått ihop ett skapligt avsnitt, om man skulle klippa bort allt skräp. Förmodligen har jag nog misstolkat dig.

Tycker inte ordet tragiskt passar i sammanhanget då det bara handlar om en tv serie. Men mitt omdöme är endast i relation till de andra avsnitten som, med undantag av de två första, varit mediokra.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Tycker det är tragiskt att Wangtong tycker det är tragiskt när andra inte tycker som han

Tragiskt var ordet :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är tragiskt att Wangtong tycker det är tragiskt när andra inte tycker som han

Tragiskt var ordet :crazy:

Tragiskt var ordet, sa Bull. :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är tragiskt att Wangtong tycker det är tragiskt när andra inte tycker som han

Tragiskt var ordet :crazy:

Tragiskt är det att du inte är bättre på att tolka vad jag skriver. Tragiskt är det också att vissa tar så illa upp när man inte tycker om deras favoritserie. Hela serien kan man väl inte kalla annat än tragisk. Isåfall möjligen då tragikomisk. Fast det är lite för mycket lyteskomik i serien för att den ska vara komisk, så jag håller nog fast vid tragisk.

Tragiskt is da shit, i detta fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...