Jump to content
IGNORERAD

30 grader i februari (SVT1 21.00 måndagar)


Nisse Hult

Recommended Posts

  • Svar 500
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    31

  • Tallviking

    27

  • Neil

    17

  • chiangmai

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kjell b har fått en kanon roll. Kommer han att bli omvänd? Kommer han att ha nån fru kvar.??

Kommer glenn att :

A nyktra till

B Byta GF

C Bli gift

Det jag minns från det jag sett och polaren förklarat

var att juh mer Kjelles fru älskar Thailand, juh mer hatar

Kjell det. Sen när Maria Lundqvist sätter upp en skylt att

det kostar typ 800 bath då sätter grannbungalon upp en

större skylt med 700 bath sen börjar priskriget, tills dom

bestämmer sig för att samarbeta och bägge tjänar på det. :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul program och fortsättningen blir kul att se men nog känns bilden av Glenn och thaitjejer något unken. Men vem vet, det kanske blir mer nyanserat.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre än det mesta, eller allt, som SVT producerat i relation till Thailand.

I och för sig ligger den fördomsfulla ribban inte speciellt högt men kanske har man kommit en bit på väg. Spännande fortsättning följer...

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart mycket bra och ser fram emot fortsättningen! De tacklar fördomar riktigt bra än så länge, och Kjell Bergkvist i högform... Mycket bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina fördomar om svenska dramaproduktioner säger att mamman och älsta dottern kommer hitta varsinn spännande och exotisk, men trots det jämställd thailändare, medan det kommer gå åt skogen för Glenn. Hoppas jag har fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går inte att se SVT play i Thailand eller utanför Sverige. Trist för det är många serier som man missat på de här 2 månader man varit här.

Vore kul att se denna då den den handlar om Thailand och Kjell B är bara han sevärd med sitt som alltid bombastiska skådespeleri.

Tips mottages tacksamt så man kan kolla in SVT på datorn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Går inte att se SVT play i Thailand eller utanför Sverige. Trist för det är många serier som man missat på de här 2 månader man varit här.

Vore kul att se denna då den den handlar om Thailand och Kjell B är bara han sevärd med sitt som alltid bombastiska skådespeleri.

Tips mottages tacksamt så man kan kolla in SVT på datorn...

Skaffa en VPN.

Googla på VPN.

Jag kör med en som heter anonine.net, kostar en 50-lapp i månaden.

Men det finns flera.

Lycka till.

:wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa en VPN.

Googla på VPN.

Jag kör med en som heter anonine.net, kostar en 50-lapp i månaden.

Men det finns flera.

Lycka till.

:wai:

Ursäkta en novis, Keithan men du menar att om man surfar anonymt med anonine så går det att lura systemet med var man befinner sig?

[size=1]

Anonine erbjuder lösningen för dig som vill surfa anonymt och säkert på internet.[/size][size=1]

Vi skyddar din IP-adress genom att byta ut den mot en av våra anonyma IP-adresser. Allt sker snabbt, enkelt och vem som helst kan göra det!

Detta gör att du hädanefter kommer ha en säker anslutning mellan din dator och internet, så som det ska vara enligt vår mening![/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta en novis, Keithan men du menar att om man surfar anonymt med anonine så går det att lura systemet med var man befinner sig?

[size=1]Anonine erbjuder lösningen för dig som vill surfa anonymt och säkert på internet.[/size]

[size=1]Vi skyddar din IP-adress genom att byta ut den mot en av våra anonyma IP-adresser. Allt sker snabbt, enkelt och vem som helst kan göra det!

Detta gör att du hädanefter kommer ha en säker anslutning mellan din dator och internet, så som det ska vara enligt vår mening![/size]

Jaa, här fungerar det i alla fall. SVT tror jag sitter i Sverige.

Men jag kom att tänka på att du kan skaffa en slingbox, vad f-n det nu är. Men då kan man titta på svensk tv via datorn. Det gör en granne. Men då måste du ha något, troligen boxen, i Sverige.

:wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaa, här fungerar det i alla fall. SVT tror jag sitter i Sverige.

Men jag kom att tänka på att du kan skaffa en slingbox, vad f-n det nu är. Men då kan man titta på svensk tv via datorn. Det gör en granne. Men då måste du ha något, troligen boxen, i Sverige.

:wai:

Finns tom en reklam blänkare på MPR ang Slingtv.

Du får lämna in en intresse ansökan och de kontaktar dig.

Svensk tv avgift krävs.

Kommer testa under dagen med ditt förslag.Det vore ju alla tiders om det är så enkelt..

Kom på att det måste ju gälla inte enbart SVT utan även TV4 samt andra kanaler..?

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Tog mig friheten att ändra trådtiteln något. Kan också tillägga att programmet även sänds i SVT1 HD, vilket väl inte är så stor tröst för de som är i Thailand ;)

Hur som helst finner jag första avsnittet intressant, även om jag är lite tveksam om perspektivet på det ena och det andra.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Programmet finns på swetv.org och även på piratviken.

Fick tips om pirat och just nu håller jag på att installera drivrutiner och "gud vet allt vad som behövs"

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns tom en reklam blänkare på MPR ang Slingtv.

Du får lämna in en intresse ansökan och de kontaktar dig.

Svensk tv avgift krävs.

Kommer testa under dagen med ditt förslag.Det vore ju alla tiders om det är så enkelt..

Kom på att det måste ju gälla inte enbart SVT utan även TV4 samt andra kanaler..?

Ja. Jag skaffade för att Spotify inte funkar i Thailand. Men med anonine funkar det utmärkt. :)

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Nu när Kajsa köpt happiness med barnen. Kommer Chan och sonen Pong bli delägare?

2. Kommer Joy bli kär i Pong och hur går det med avgiftningen av Pong?

3. Kommer Majlis be Bengt att fara åt helvete och hitta en trevlig Thai man eller kommer Bengt hunsa vidare med Majlis och göra livet surt för henne?

4.Hur ska det gå med happiness. Kommer dom att kunna locka till sig kunder?

5. Kommer Glenn att ta med sig sin flickvän hem eller kommer han börja dricka Chang hela dagarna?

Frågorna hopar sig och spänningen ökar. :ahh:

Fortsättning följer nästa måndag

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag förstår är han en av alla som kan sitta löst till, tillsammans med en arbetskamrat till mig, i samma område.

Då pratar jag arrende, 30 år + 30år. Inget jag önskar dem, för min arbetskamrat har lagt sina livs besparingar...

Mvh. borje222

Bara hoppas dom tänkt på den saken med när man tar sina alla besparingar till ett land man inte kan äga något!

Själv invensterar jag det jag kan förlora gäller även i Sverige typ aktier mm. blir det kk så blev det de

Mvh.Plätt

:17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart bra verkar det bli.

Någon "Glenn" här ?

Vet inte, men tankarna föll på att det vore kul att se BTT smyga omkring bland barerna ;-)

/PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men tankarna föll på att det vore kul att se BTT smyga omkring bland barerna ;-)

/PeeBee

Oooops, passa dig för att nämna hans namn..inlägget kan bli raderat då.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men tankarna föll på att det vore kul att se BTT smyga omkring bland barerna ;-)

/PeeBee

Vakna BTT. :heat:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oooops, passa dig för att nämna hans namn..inlägget kan bli raderat då.

Jag tycker BTT var en frisk fläkt här på forumet :-) Många skratt blev det iaf.

/PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker BTT var en frisk fläkt här på forumet :-) Många skratt blev det iaf.

/PeeBee

Tyvärr kan jag inte hålla med dig..men han är säkert ok IRL.

Men det var lätt att associera han med figuren Glenn...55

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...