Jump to content
IGNORERAD

30 grader i februari (SVT1 21.00 måndagar)


Nisse Hult

Recommended Posts

  • Svar 500
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    31

  • Tallviking

    27

  • Neil

    17

  • chiangmai

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Toppenserie :thumbsup: Såg ni hur nöjd Glenn var i slutet när han satt i stolen på stranden med sin Katoy :14:

Det blev tårfyllda ögon då :cray:

Fru PeeBee, som som själv grätt krokodiltårar knuffade på mig och sa att en riktig man ska inte gråta :nono: Han ska vara stark :ahh:

Någon annan som vars fru kläckt ur sig något liknande?

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Toppenserie :thumbsup: Såg ni hur nöjd Glenn var i slutet när han satt i stolen på stranden med sin Katoy :14:

Det blev tårfyllda ögon då :cray:

Fru PeeBee, som som själv grätt krokodiltårar knuffade på mig och sa att en riktig man ska inte gråta :nono: Han ska vara stark :ahh:

Någon annan som vars fru kläckt ur sig något liknande?

PeeBee

En stark och riktig man gråter!!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en rätt så känslig kille, särskilt efter några öl som idag. Kan inte hjälpa det men jag fällde tårar både när Maria Lundqvist ställde ihop ungdomarnas sängar på sjukhuset och när Glenn och hans Katoey till slut fann den sanna kärleken.

Tjejen min tycker dock att jag är en riktig mes som envisas med att snyfta till filmer i tid och otid.

:thumbsup: Samma här, frugan har jävligt roligt när det börjar vattnas i ögonen på mig.

Hon säger att jag är lik hennes morsa som sitter o bölar till thai serierna .

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Kan väl göra en serie, om Maitan och hans gäster. Det skulle no tilltala många och bli en sucse, med olika äventyr och storris. :nyam:

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Totalt kaos som efter Tsunamin, trots att det var en Tyfoon. Sand i lungorna och rummet fyllt med vatten. Vad är det för imbecilla puckon som fixat ihop detta.

Totalt ologiskt, manusförfattarnas hjärnsläpp eller producentpanik.

Vet inte var jag skall börja kritiken, så jag skiter i det.

Inte undra på att de fick byta ut ledningen efter halva inspelningen och uppenbarligen var det idi*terna som vann.

/Siamkap

Bara timmar efter katastrofen har man utländska läkarteam på plats inklusive den klassiska anslagtavlan med saknade personer. Inte illa pinkat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara timmar efter katastrofen har man utländska läkarteam på plats inklusive den klassiska anslagtavlan med saknade personer. Inte illa pinkat.

Inte bara det. Logiken i sista avsnittet låg ungefär i nivå med B-science fiction från 70-talet.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ingen dokumentär som vissa verkar vilja få det till.

Hur "verkliga" är många av hollywood-filmerna t.ex ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bara det. Logiken i sista avsnittet låg ungefär i nivå med B-science fiction från 70-talet.

/Siamkap

Inte bara sista avsnittet. De hade förutsättningarna att få till något efter första avsnittet. Sedan blev det någonslags kalabalik där förvirringen bred ut sig. Om jag skulle gissa så har manuset fått stryka på foten och man har fått tips på bra scener som man lagt in i productionen efterhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ända som fick mig att titta på denna serie var att den handla om Thailand.

Fanns vissa guldkorn men det var inte många.

Manuset var inte mycket att hänga i julgran samt att huvudpersonerna lika bra kunde varit huvudpersoner i Gökboet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja ett och annat skratt fick man ju.Glenn vill vi se mer av.Lite mer innehåll skulle inte skada.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ända som fick mig att titta på denna serie var att den handla om Thailand.

Fanns vissa guldkorn men det var inte många.

Manuset var inte mycket att hänga i julgran samt att huvudpersonerna lika bra kunde varit huvudpersoner i Gökboet.

Och jag som tycker att Gökboet är en kanonfilm med många bra skådespelarinsatser, det måste ge ett högt betyg till huvudpersonerna eller tycker du att Gökboet var en B-film.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gökboet är en klassiker,definitivt ingen B film. :thumbsup:

Absolut en klassiker , så nu ska jag ladda ner den och se den igen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag som tycker att Gökboet är en kanonfilm med många bra skådespelarinsatser, det måste ge ett högt betyg till huvudpersonerna eller tycker du att Gökboet var en B-film.

Ursäkta då! alla ska granska ordagrant vad man råkar skriva.

Råkade bli ett huvudpersoner för mycket.

Borde väl ändå fatta andemeningen med vad jag menade eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta då! alla ska granska ordagrant vad man råkar skriva.

Råkade bli ett huvudpersoner för mycket.

Borde väl ändå fatta andemeningen med vad jag menade eller ?

Du får skriva huvudpersoner så många gånger du vill men så som jag läser ditt inlägg så tycker jag att du klassar ner skådespelarrollerna i storfilmen Gökboet som ligger många divisioner högre än 30 grader i Februari.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

[size=4]För er alla som älskar detta skitserie så kan jag meddela att det kanske kommer att bli försättning [/size]

[size=4]http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14652046.ab [/size]

[size=4]

Personligen tycker jag att hela serien gick överstyr, vem vill se på sånt elände? Hoppas verkligen att det inte läggs mer pengar på denna ångestorgie.

[/size][size=4]

:crazy:

[/size]

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig 100% som jag förstod det så är det Ulf Dageby som gjort musiken

Enligt "Weiron" så går han under namnet "Wolf Daycity" internationellt, Weiron bör för övrigt vara den som lärt Glenn allt han kan om det engelska språket...

För övrigt så har jag uppskattat denna serie väldigt mycket, det är ett drama och inte en dokumentär vilket man bör koma ihåg. Hoppas på en fortsättning och vad jag sett av intervjuer och liknande så vill manusförfattaren det och då ska bland annat Glenn och Oh flytta till Sverige...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vvore väldigt intressant att se som tidigare talare nämnt... flytt till Sverige... men då tror jag att diskbänksrealismen kommer att sänka serien totalt-----

Bättre att Glenn öppnar byggfirma i Thailand,,,eller varför inte bergvärme. för att kyla.

Nej ,,, Glenn med firma i paradiset... adopterar någon unge...:

Bbetalar för den finala operationen.

Happiness öppnar... surkärringen faller för thai Rambo...

Saligt avsomnade dykarkärringes styvson kommer ner och kärar ner sig i sexiga dykdonnan...och bliromvänd

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker väl att serien var ganska ok. Kanske lite väl knäppa(sjuka) karaktärer, en av de tre kunde väl ändå varit lite mer normal? Måste Svensk producerat alltid vara Bergman-mörkt?

Sen tycker jag det är synd/dåligt att Glenn's katoy spelas av en tjej och inte en riktig ladyboy.

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...