ban_kog_wat Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Nedräkningen har börjat och väskorna börjar bli färdig packade. Efter en natt med nästan -30 så bara skriker hjärnan och förnuftet ÅK NU!. Men som sagt nu bara några få timmar kvar. Några små frågor bara. 1. Var köpa IPAD2 billigast i Thailand? Skiljer mellan 1000 och 2000 kronor i applestore mellan Sverige och Thai. Dess utom få dra momsen i thai. Ja jag vet att 3:an kommer i början på Mars men en 2:a räcker för mina behov. 2. Hur mycket är momsen? har fått 2 siffror 7 eller 10 % Det va nog allt för nu. Syns snart gubbar.. // Baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Samma pris överallt, VAT = 7% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 5, 2012 Dela Inlagd Februari 5, 2012 Köpte en Ipad 2 64 GB med wifi och 3g för en vecka sedan på Central Pama 9 i Bangok, 25900 THB kostade den, 7% VAT fick jag tillbaka i tullen. 16 GB versionen kostade 19 900 och 32 B kostade 22 900. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Small and stinky Inlagd Februari 11, 2012 Dela Inlagd Februari 11, 2012 16g med wifi+3G på tesco mellan najomtien/Pattaya kostade 15.900bht idag Sent from anywhere... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.