Jump to content
IGNORERAD

Frölunda HC


Thorsten Flinck

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    9

  • kenke

    6

  • ola med b

    5

  • Mr Phimai

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pinsamt när dessa "stjärnor" anser att filma är ett helt ok sätt att vinna fördelar. Tar helt klart udden av deras enorma talang.

Hoppas att Fbk:s svin proppar dem tillbaka till lågstadiet!

Publiken i Fusklundas hall är ju rena katastrofen, maken till okunnigare osympatiska tomtar finns nog inte i hockey-Sverige.

Hockey går ut på att göra mål, VF gör inte tillräckligt med mål...så enkelt är det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumma Goteborgare Vad kan man begara av sana svin

Precis,tack vet jag innavlade öbor :crazy:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dumma Goteborgare Vad kan man begara av sana svin

Men va fan SC vi e la inga svin :ahh: Bara pattrioter som alla andra.själv beundrar jag tränarn i Brynäs lung å sannsad chosar laget smart .nä sparka Kenta och ta in nåt frächt för bra spelare har frölunda gäller bara och få ut det från dom ..Och lyft upp juniorena.som brynäs har gjort

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va fan SC vi e la inga svin :ahh: Bara pattrioter som alla andra.själv beundrar jag tränarn i Brynäs lung å sannsad chosar laget smart .nä sparka Kenta och ta in nåt frächt för bra spelare har frölunda gäller bara och få ut det från dom ..Och lyft upp juniorena.som brynäs har gjort

Sparka tränaren.? Du har missat hur det har gått för Frölunda sedan 2006 eller? I år presterade de över förväntan i serien och förlust i kvartsfinalen låg nog inom prognosen, de valde att spela 2st målvakter som var oprövade på högre nivå.

Angående juniorer så har väl Sundström varit ordinarie hela säsongen och Svedberg har varit det från och till. Även Collberg, Backman, Bohm, Johnson och Näslund har fått spela en del med blandade resultat.

Av dessa är det nog så att minst 3st kommer få A-lags kontrakt nästa säsong.

Allt det tjat om att lyfta upp juniorer är så tröttsamt, att kunna ha juniorer i sitt lag är jättebra ur många aspekter men de måste också vara bra nog att ta en plats!

Hade alla lag haft unga spelare i samma kaliber som Silverberg, Järnkrook & Larsson så hade de garanterat fått spela på bekostnad av dyra utländska värvningar men tyvärr växer inte supertalanger på träd.

Jag säger istället: Tack för en bra säsong Kenta! Nästa år är de unga spelarna mer rutinerade och laget mer samspelt och då finns alla möjligheter att gå längre i slutspelet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bry-VF 0-2 2 a perioden tur det finns webradio

Annars så finns ju Csports på nätet.

Streamad live sändning.

Jag skickar upp det ifrån datan till LCD 64" . ger grymt bra bild.

Skellefteå - Brynäs i finalen.

Vet dock inte vilket lag jag skall hålla på då mitt eget favolag försvann i första rundan. :(

Får väl hålla på Ske då dom har fler gamla MoDo´iter i laget (för tillfället iaf).

Mr Phimai

Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter

Link to comment
Dela på andra sajter

Sparka tränaren.? Du har missat hur det har gått för Frölunda sedan 2006 eller? I år presterade de över förväntan i serien och förlust i kvartsfinalen låg nog inom prognosen, de valde att spela 2st målvakter som var oprövade på högre nivå.

Angående juniorer så har väl Sundström varit ordinarie hela säsongen och Svedberg har varit det från och till. Även Collberg, Backman, Bohm, Johnson och Näslund har fått spela en del med blandade resultat.

Av dessa är det nog så att minst 3st kommer få A-lags kontrakt nästa säsong.

Allt det tjat om att lyfta upp juniorer är så tröttsamt, att kunna ha juniorer i sitt lag är jättebra ur många aspekter men de måste också vara bra nog att ta en plats!

Hade alla lag haft unga spelare i samma kaliber som Silverberg, Järnkrook & Larsson så hade de garanterat fått spela på bekostnad av dyra utländska värvningar men tyvärr växer inte supertalanger på träd.

Jag säger istället: Tack för en bra säsong Kenta! Nästa år är de unga spelarna mer rutinerade och laget mer samspelt och då finns alla möjligheter att gå längre i slutspelet.

Vilken MV skall räda er nästa säsong då ?

Andersen har jus tått på huvudet i allt för många matcher (tur för er att han räddat er.

Kvalserien hade nog inte varit allt för långt borta utan honom.

Mr Phimai

Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...