Jump to content
IGNORERAD

Ladda ner musik

L200

Recommended Posts

vill man ladda ner lite udda musik är ju youtube perfekt.Jag gillar tex reagge och ladda rner från youtobe, konverterar från video till mp3

Dela på andra sajter

Jag har lagt upp lite egenproducerad musik på http://www.4shared.com/ enkelt att dela med sig där, och hitta alster av andra som delar med sig...väldigt populär sida numera.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

vill man ladda ner lite udda musik är ju youtube perfekt.Jag gillar tex reagge och ladda rner från youtobe, konverterar från video till mp3

Reggae är grejer det nästan bara det jag lyssnar på sen 7-8 år tillbaka och så lite thai musik också.

Dela på andra sajter

streama gratis på grooveshark funkar också utmärkt! Ingen reklam och nuförtiden finns det riktigt mycket musik där, dock ingen app till Iphone

www.grooveshark.com

Dela på andra sajter

streama gratis på grooveshark funkar också utmärkt! Ingen reklam och nuförtiden finns det riktigt mycket musik där, dock ingen app till Iphone

www.grooveshark.com

I dagsläget bara dom som jailbreakat sin har tillgång till en app men dom arbetar med att släppa en på App Store.

Dela på andra sajter

I dagsläget bara dom som jailbreakat sin har tillgång till en app men dom arbetar med att släppa en på App Store.

det finns många andra musik tjänster tex tuneln radio

Dela på andra sajter

det finns många andra musik tjänster tex tuneln radio

Som inte går att jämföra med Spotify eller Grooveshark för du kan inte själv välja låtar eftersom det är en radio app.

Dela på andra sajter

Reggae är grejer det nästan bara det jag lyssnar på sen 7-8 år tillbaka och så lite thai musik också.

Lövley !!

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...