L200 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Har ni nogon lank Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Jag antar att du tänker på gratis musik och på laglig väg? Här finns tydligen diverse svensk musik; http://meadowmusic.se/blog/ Säkert många andra som har bra tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Jadå jag skickar dig ett pm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 vill man ladda ner lite udda musik är ju youtube perfekt.Jag gillar tex reagge och ladda rner från youtobe, konverterar från video till mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Jag har lagt upp lite egenproducerad musik på http://www.4shared.com/ enkelt att dela med sig där, och hitta alster av andra som delar med sig...väldigt populär sida numera. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 vill man ladda ner lite udda musik är ju youtube perfekt.Jag gillar tex reagge och ladda rner från youtobe, konverterar från video till mp3 Reggae är grejer det nästan bara det jag lyssnar på sen 7-8 år tillbaka och så lite thai musik också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 streama gratis på grooveshark funkar också utmärkt! Ingen reklam och nuförtiden finns det riktigt mycket musik där, dock ingen app till Iphone www.grooveshark.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 streama gratis på grooveshark funkar också utmärkt! Ingen reklam och nuförtiden finns det riktigt mycket musik där, dock ingen app till Iphone www.grooveshark.com I dagsläget bara dom som jailbreakat sin har tillgång till en app men dom arbetar med att släppa en på App Store. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 I dagsläget bara dom som jailbreakat sin har tillgång till en app men dom arbetar med att släppa en på App Store. det finns många andra musik tjänster tex tuneln radio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 det finns många andra musik tjänster tex tuneln radio Som inte går att jämföra med Spotify eller Grooveshark för du kan inte själv välja låtar eftersom det är en radio app. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Appen heter tinyshark till Grooveshark. Finns på market. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Reggae är grejer det nästan bara det jag lyssnar på sen 7-8 år tillbaka och så lite thai musik också. Lövley !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Så nu är det fredag hela dagen dags att ladda för fest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Job ToDo Pi Pi Island http://youtu.be/cdlz9sunRr8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 bra grejer det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.