flor Inlagd Januari 31, 2012 Dela Inlagd Januari 31, 2012 Jag är också nöjd och byter inte för varken Chang eller Sofiero. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Januari 31, 2012 Dela Inlagd Januari 31, 2012 Fast nu är jag i Bangkok och är <<<<<<<<<<<<<<<<l<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit förgiftad av CHANG Skål på dig. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Januari 31, 2012 Dela Inlagd Januari 31, 2012 Vilket bryggeri gör Heineken i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Ölen i Thailand är väl ingen höjdare någon av dem egentligen. Men Chang är den som duger bäst för mig där. Nä systembolaget är inte så dumt ändå, vilket utbud. La nyss in en beställning på 3 flaskor av denna.. Mikkeller brukar göra goa fina krukor så förhoppningarna är höga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Chang i Thailand, gillar också Archa och LEO. I Sverige så blir det LEO om jag köper Thai-öl, den liknar orginalet mest och är billigast. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Köpa Thaiöl i Sverige, då har väl gula febern slagit till med jättekraft. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Singha söt konstig eftersmak, var stor Changdrickare förr men nu håller jag mig till Leo. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Många öltrådar finns det .. Dags för en "Stora Öltråden"?? som svar på inlägget. För 20-tal år sen såldes Kloster i var och varannan resturang i Thailand. Svår att hitta niför tiden, vilket är synd. I Sverige bir det oftast en påse smågodis: En av varje av; 5-8 öl. Och som med riktigt lördagsgodis ska man ju byta i inehållet ibland. Några av dom som brukar ligga i påsen´: Hoegaarden, Guiness, Staropramen, Småland, Bedarö bitter.. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Många öltrådar finns det .. Dags för en "Stora Öltråden"?? mvh Om jag inte minns fel så finns det en såda i arkivet. någon dödgrävare som kan söka fram den /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Singha söt konstig eftersmak, var stor Changdrickare förr men nu håller jag mig till Leo. Jaa, jag håller med dej... Det var bättre förr. ELLER När fan blir gammal blir han religiös... Hehe.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 CHANG 4EVER!!!!!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Vi kom inte ned till Thailand denna vinter så jag kollade på Systemets sidor. Yes!! Det går bra att beställa lådor med (min favorit) Leo men även Chang o Singha. Priset är mellan knappt 300 sek till 325 sek för 12 st. leverans inom 8 dgr. Jag sitter hemma vid värmefläkten, dricker Leo och ser på ThaiTV. Ett alternativ från verklighetens resa. Gillar Thaiöl bättre än det som annars säljes i Sverige som jag tycker är allt för söta. Ett tips för lite mörkare öl. Finska Olvi som säljes på båtarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu