Changnoi Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Vi vill med denna e-post meddela att flygbolaget har gjort en ändring av era flygtider. Då det ursprungligt bokade flyget nu är inställt har ni blivit ombokade till ett annat datum. Från 23:25 bkk till 12:20 samma dag Får det gå till så ? Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Small and stinky Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Se det från den ljusa sidan. Du har möjlighet att avboka utan avgift ? En del saker går inte att förutse,det är möjligt att du kan lägga fram vilka besvär detta medför tidsmässigt och därmed ev snika åt dej en mindre kompensation utav goodwill från KLM. Vad tycker du varit realistiskt, att de ska chartra in ett plan till varje pris , eller vill du bli inbokad i first class på ett konkurrerande bolag på KLMs bekostnad. Upp med humöret du ska fortfarande till los eller hur ? Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Januari 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2012 Givetvis blir det nåt sånt men ska ju åka den 6 feb. så det börjar bli lite tight. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Va glad att du har RÅD att åka, vissa av oss har varken råd eller tid att åka ens till Åland! Måste rädda firman från konkurs först! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Vi vill med denna e-post meddela att flygbolaget har gjort en ändring av era flygtider. Då det ursprungligt bokade flyget nu är inställt har ni blivit ombokade till ett annat datum. Från 23:25 bkk till 12:20 samma dag Får det gå till så ? Du skriver inte hur lång framförhållning du fått. Är varslet dagen innan, är det ju inte acceptabelt, utan att du får hjälp på något vis med de fördyrningar du får pga ändringen! Edit. Nu såg jag att du har inte så lång tid på dig. Ta upp de fördyringar du haft och se om du får kompensation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Jag har råkat ut för samma sak med Finnair med en hemresa i april 2012. Dom har helt enkelt tagit bort en av turerna på Bangkok. Från två gånger per dygn till en gång, då passagerarunderlaget sviktar. Den ändringen fick jag 6 månader före, och fick erbjudandet att få tillbaka alla stålar. Sökte då på nätet efter nya resor istället för den ändrade flighten, och fann att alla kostade minst 2000 kr mer än det jag gett, så jag accepterade att komma hem nästa dag istället. Tror sånt här kan bli vanligt om den ekonomiska oron i världen fortsätter. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Januari 25, 2012 Dela Inlagd Januari 25, 2012 Vi vill med denna e-post meddela att flygbolaget har gjort en ändring av era flygtider. Då det ursprungligt bokade flyget nu är inställt har ni blivit ombokade till ett annat datum. Från 23:25 bkk till 12:20 samma dag Får det gå till så ? Du skrev inte när du fick meddelandet och vilken dag du ska resa. Det finnes lite olika tider i Europaparlamentets och rådets förordning (EG) nr 261/2004!! Du kan kolla här om du har rätt till ersättning. http://eur-lex.europ...04R0261:SV:HTML Från SAS http://www.sas.se/up...nr261_2004.pdfL Du ska också kolla KLMs hemsida angående detta. Dom kan betala ut mera till dig. Du kan också bli bokad dagen efter om din anslutning inte passar med nya tiden. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Januari 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26, 2012 Ähh jag köpte en ny med finnarna istället Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.