Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt

noBuzz

Recommended Posts

Mer fredags musik, ni känner alla till min dyrkan för Thin Lizzy och vad som är relaterat till det bandet. Här är Gary Moore med en cover på The Easybeats "Friday on my mind" av Vanda and Young som senare skulle se till att ett band som AC/DC nådde stjärnorna..

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

• Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• MaiChai

379

• Enis

298

• knifetown

191

• Avregistrerad clion

156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lite modern fredags musik...

Inte min musiksmak precis men visst fan är det en skön beat...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Detta är en låt som min kompis och hans tjej sjöng för mig på Payam,jag spelade in med min kassa kamera och ljudet+ alla bakgrundsljud och den mörka bilden är ju inte helt okej,men då när man satt där på plats och lyssna var det fan jäkligt bra.

Dela på andra sajter

Australiens svar på Sven-Ingvars.

AC/DC innan Bon Scott kom in och styrde upp det hela...

Får jag lov?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Fönsterrutorna skakar här hemma..fucking love it!!

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Beachfestivalen på ön Mikawa Ooshima i Japan skulle jag vilja besöka.mycket ögongodis och bra musik!!

Dela på andra sajter

Nu släpper vi lös djävulen som vi alla har i oss!!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...