knifetown Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Från filmen Bagdad Cafe Kolla in bilderna Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Fan Enis nu kräktes jag i munnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Från filmen Bagdad Cafe Kolla in bilderna Ihh den låten är det kalla kårar eller rysningar i välbehag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=AUwbQjm93Es "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2CcM-Bp2h1Y "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Hade jag haft en källare hade jag nog bott där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 16, 2012 Dela Inlagd Januari 16, 2012 Wvax är en lallare, här är han... http://www.youtube.com/watch?v=zHgyizquRmM&feature=related manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 16, 2012 Dela Inlagd Januari 16, 2012 Med tanke på annan forumtråd. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 16, 2012 Dela Inlagd Januari 16, 2012 hahahaha Skit rolig text. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Min "smak" sträcker sig genom årtionden och stilar... http://www.youtube.com/watch?v=dJeBvNuYPMM inget för hatare av finkultur och muslimer dock... då den innehåller både symfoniorkester och arabisk skala /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 (ändrad) En skön Isaanlåt med Pi Saderd som jag hörde på bussen i Laos. http://youtu.be/0O0vSLx4OTo Ändrades Januari 18, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 (ändrad) Dr.Doom - Body bag. Underbar låt från min absoluta favoritplatta inom hiphop. Ändrades Januari 18, 2012 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 80-tal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Två svenska systrar som via sin vokala förbandslåda sjunger så förbaskat vackert att jag får gåshud över större delen av kroppen. http://www.youtube.com/watch?v=cl5FdvRR4pQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Två svenska systrar som via sin vokala förbandslåda sjunger så förbaskat vackert att jag får gåshud över större delen av kroppen. menar du.. deras vokala förbandslåda typ de använder antares auto-tunes eller liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 menar du.. deras vokala förbandslåda typ de använder antares auto-tunes eller liknande Har hört dem sjunga utan mixtrande apparater, och det lät lika bra. Syftade mer på namnet på deras musikgrupp "First aid kit" = Förbandslåda För övrigt så spelar de visst hos Bengans idag kl 18.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Har hört dem sjunga utan mixtrande apparater, och det lät lika bra. Syftade mer på namnet på deras musikgrupp "First aid kit" = Förbandslåda För övrigt så spelar de visst hos Bengans idag kl 18.00 Aha var de så de hette, hörde de på radion... och gillade det skarp Tackar S-N /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Verkar rasistiskt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Här är en låt för den som mot sin vilja tycks ägna sig åt sex med sig själv, men som samtidigt skickar ut en stående förfrågan om frivilliga deltagare . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Två svenska systrar som via sin vokala förbandslåda sjunger så förbaskat vackert att jag får gåshud över större delen av kroppen. Nu var du ute i tid inslag i ABC nyss och snart i Rapport TV1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 (ändrad) Jäklar vad jag saknar tiden med Errolls på magasinsgatan. KSMB (Kurt sunes med berit/Kuken står mellan benen) någon som vet Ändrades Januari 18, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu