edvardpop Inlagd Oktober 30, 2011 Dela Inlagd Oktober 30, 2011 Riktigt schyssta rytmer i den här ökenbluesen från Mali. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd November 1, 2011 Dela Inlagd November 1, 2011 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 Rammstein i ny tappning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 2, 2011 Dela Inlagd November 2, 2011 (ändrad) Tre låtar jag gillar, också i en annorlunda tolkning Lyssna gärna med hörlurar Ändrades November 2, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Dagens låt som jag ej vet vem som står bakom eller dagens tjej, välj själva... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Supercool österikare jag aldrig tidigare hört talas om. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Ja i dag är det freda för mig (halvpensionär .Och halvgubbe )darlingen är hos systern och hjälper mamman med Thaigodis som guman ska sälja på nån fest.Teroristen är hos en kompis.så lite rock skadar inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) Tar en tillhttp://youtu http://youtu.be/_MRaw9P07mM Ändrades November 3, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 Dessa 62+ När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 3, 2011 Dela Inlagd November 3, 2011 (ändrad) Brusan är föddi sept 49 och jag i juli Fy fasiken va underbara di är Ändrades November 3, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MUt7qmSvxLI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 4, 2011 Dela Inlagd November 4, 2011 Gammal klassiker still going strong! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd November 7, 2011 Dela Inlagd November 7, 2011 http://youtu.be/yWJ6KAAfVfY MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd November 8, 2011 Dela Inlagd November 8, 2011 http://youtu.be/_Xw9AgNqilQ Här är en låt till alla er i Bangkok. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 9, 2011 Dela Inlagd November 9, 2011 Ett "svenskt" band som tyvärr inte slog igenom... RIP Marre! http://www.youtube.com/watch?v=jjc_bPALl08&feature=related "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 En tidlös klassiker... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 På med hörlurarna och kräma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 En av världens fetaste versioner bjuder Erik Fernström på, Working Class Hero! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 10, 2011 Dela Inlagd November 10, 2011 (ändrad) Kommer man från min trakt i Sverige så älskar man Jill Johnson, man behöver inte tycka om country eller schlager man har man mött henne som person så vet man att hon är the real deal, ärlig, genuin och oerhört trevlig. http://www.youtube.com/watch?v=nuJxi3oCEjU Ändrades November 10, 2011 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 11, 2011 Dela Inlagd November 11, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5vbz5T3QlHY&feature=fvst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd November 12, 2011 Dela Inlagd November 12, 2011 (ändrad) En gammal goding från swinging blue jeans Ändrades November 12, 2011 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu