Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Kör man med dubbla uppsättningar trumsett så kan det bara bli "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Dubbla trumsett är ju inget nytt påhitt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 (ändrad) Ändrades September 25, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 (ändrad) Ändrades September 25, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 (ändrad) Saknar Babaar! Tillägnar denna låt till puckorna på R D D. Hänga ut Lappen med namn och bild? (inte för han bryr sig) Ni är så jävla sämst. Ändrades September 25, 2010 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 (ändrad) I look up when i walk. Ändrades September 25, 2010 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Tillägnar denna till Gubben, en kamp man inte kan vinna. Du har gjort det, jag är inte stark nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Inte direkt. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Slängerr in en klart bra låt ,,,,, Låt eran tjej/fru lussna på denna .. Klart nice http://www.youtube.c...h?v=_2FFQTHuK5w Den var riktigt bra, hade den varit mindre rock"ish" hade den varit perfekt. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Lite avslappnande så här på kvällskvisten. http://www.youtube.com/watch?v=Ms7F0Z_qKt0 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Ooops, höll på att glömma bort Angie Bowie's födelsedag... Vi firar henne med att spela en av mina absoluta favoritlåtar med hennes ex; Och en bild från förra året på Angie; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Ähh, vi tar en till låt på Angie's födelsedag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 Bra lappmusik från Lule! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 8, 2010 Nästa plåga på barerna? Hon kan ju dansa lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Oefterhärmliga Kate Bush. Originella artister som henne finns det för få av. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Paranoid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Bästa låten från senaste Volbeat. http://www.youtube.com/watch?v=AlzrjLrqQr4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Tillägnad en stackare som inte får vara med.. Bibben nu hoppar vi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 9, 2010 Dela Inlagd Oktober 9, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu