Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Working class hero med Green Day som jag tycker gör den bäst.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 (ändrad) Working class hero med Green Day som jag tycker gör den bäst.. Och eftersom jag dissade Ozzy i och med förra låten så måste jag ju framhäva den gamla räven också.. http://www.youtube.com/watch?v=5GZlJr1c48k&feature=related Ändrades Juli 15, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 (ändrad) Erik Fernströms variant är inte så dum? Fast det är alltid svårt att överträffa Lennon... Men jag tror John hade uppskattat Green Days version om han varit i livet, en gång rebell, alltid rebell! Fast denna är också rätt skön... Ändrades Juli 15, 2010 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Visst Lennon i all ära.. Men jag gillar faktiskt Green Days version bäst, men när jag tänker på Lennon så är det denna låt som ploppar upp i huvudet.. http://www.youtube.com/watch?v=6GAHFrLAxzM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Knasen, Beatles är liksom måttsocken för musik för mig... Post-Beatles om man ska ranka de olika medlemmarnas karriärer kommer givetvis Lennon först. Tätt följd av George Harrison Paul McCartbey försöker hårt men missar ofta målet, fast en del pärlor kom det även ur hans solokarriär. Medan Ringo bara är skön och laidback när han låter andra spela både första och andrafiolen, känns inte som Ringo har något ego som måste födas med hjälp av att han måste stå i centrum hela tiden. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Älskar julsången du la in mitt i högsommarn.. plus kommer i morgon.. Oftast är originalet bäst, men i vissa fall föredrar jag covers, dock väldigt sällan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Har säkert postat denna förut, men what the f**k... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 Ibland funderar man på om livet varit enklare utan GF? Reagge dog med Bob Marley, RIP rastaman. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Mörkrädd är jag inte men denna är en favorit.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Fotboll bygger broar.. hmm förlåt hårdrock menar jag.. Tror inte Wayne Rooney skulle komma undan med union jack viftande i Buenos Aires.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Här kommer lite moderna ”beat and dance moves” av något som liknar "skäggiga damen". Sjung gärna med i den trevliga refrängen "Drop that pussy...drop that pussy . . ." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Verkar det lockande med lite interkulturella möten med olika spännande etniciteter? Då kanske Paris kan vara något för er i sommar. - Ja ja,, dessa ungdomar med sina spralliga upptåg på stan . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Da Endorphine har bjudit in många artister till sin konsert Den här tjejen gillar jag Au Harutai http://www.youtube.com/watch?v=rBesYchywME&feature=related Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 16, 2010 Dela Inlagd Juli 16, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 18, 2010 Dela Inlagd Juli 18, 2010 Lite skönsång... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Inget är så rogivande som det tysta ljudet, så därför vill jag be om 2,52 minuters tystnad med Art & Simon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 20, 2010 Dela Inlagd Juli 20, 2010 Mina minnen från ungdomen är numera något fragmenterade, men 1976 var jag femton år och på en språkkurs i Hastings. Min rumskompis och jag gillade att lyssna på musik, och vid ett besök i London kommer jag ihåg att han köpte den här plattan med det brittiska rockbandet Budgie, och jag själv köpte en dubbel- LP med soundtracket till ”American Graffiti”. En av dagarna efter förmiddagens kursverksamhet då vi hade suttit på rummet och dagdrömt till ljudet av våra nya skivor så tog vi bussen ner till centrum. Då fick vi se något som vi sent kommer att glömma. Nere på stan hörde vi plötsligt ett jäkla vrål och dönande. Förbi oss i sakta mak på gatan körde en hel promotionkaravan med alla de "coola" och fantasifulla bilarna som medverkade i filmen Death Race 2000. Om Sly körde en av bilarna vet jag inte? Jag skulle inte ha känt igen honom ändå, för han blev ju allmänt känd i Sverige först något år senare när den första Rocky-filmen släptes på bio och när "First Blod" gick upp på de svenska biograferna. Det är sådana där små episoder som etsar sig fast i minnet på SiamNilsson. Skriv gärna lite om era egna låtval och vad ni har för relation till dessa. Mvh SM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 FLY http://www.youtube.com/watch?v=m7SZrm011YY Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Grymt ös hos Johansson's Lodge and Restaurant i Barrio Barretto Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 Tror jag lagt in den förr, men vilka vackra ögon tror jag är kär Tycker denna version är bättre än orginalet. Släng dig i väggen Madonna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 En repris till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 En repris till Ja Ja .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2010 Dela Inlagd Juli 22, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=P-8naNR0iyc "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu