Skibi Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Jag kör en till med FLY. Jug Gra Yarn Kon Jon Favo från FLY! FLY 3 Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 22, 2009 Dela Inlagd April 22, 2009 Quote Jag kör en till med FLY. Jug Gra Yarn Kon Jon Favo från FLY! FLY 3 Mvh Kimmo Kan du ge mig en förklaring till att det alltid är de skalliga Thailändarna som gör den bästa musiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 30, 2009 Dela Inlagd April 30, 2009 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poet_Prato Inlagd Maj 6, 2009 Dela Inlagd Maj 6, 2009 Back in the saddle - Aerosmith with lyrics Livar upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 7, 2009 Dela Inlagd Maj 7, 2009 Quote Kan du ge mig en förklaring till att det alltid är de skalliga Thailändarna som gör den bästa musiken? Det finns många duktiga långhåriga musiker Här är enLosoSek Loso 2009 - mai yom dtat jai , เสก โลโซ - ไม่ยอมตัดใจ Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Yanou - Children Of The Sun (R.I.O. Radio Edit) Yanou - Children Of The Sun (R.I.O. Radio Edit) Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 8, 2009 Dela Inlagd Maj 8, 2009 Från den senaste cd´n Love Big Ass Big Ass - Love - 01 - มหาลัยไม่มีสอน Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 9, 2009 Dela Inlagd Maj 9, 2009 Band Of Horses - The Funeral Så bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Dagens thailåt Fahrenheit Sia Jai Dai Yin Mai (Dark Version)-FAHRENHEIT. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Maj 13, 2009 Dela Inlagd Maj 13, 2009 Quote Dagens thailåtFahrenheit Så där, mycket nice! Plus på dig, knifetown! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Dagens SMF THAI ROCK SMF 4 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 14, 2009 Dela Inlagd Maj 14, 2009 Tuggummipop med MPRs hiphopkung Batleleli Tuggummipuffran Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 15, 2009 Dela Inlagd Maj 15, 2009 Lite skön musik från Isaan här. Någon som hört talas om Boy Fay? Själv vet jag inte hur många gogobarer jag besökte vid senaste resan men många var det. Beach Club, Carousel , Long Gun(numera Lucky Star), Cafe Blue, Angelwitch, Oasis, Happy Agogo, Play Girls, Papagayo, Dollhouse... Ja, listan skulle kunna göras betydligt längre, och inte alltid men på åtskilliga av barerna i alla fall, hördes denne Boy Fay vars namn och låttitel jag till slut fick av en hjälpsam dam inne på Baccara Bar på Soi Cowboy. Flickorna blev så härligt upprymda var man än befann sig och varje gång just den här låten spelades. Jag med. Isaan Music Video "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 The Poodles Kingdom of heaven Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Inte for att lata negativ, men GUD, Thai ar nog det fulaste spraket pa planeten!! Man far ju angest attack av en del latar i denna trad hahah #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 machinae supremacy - overworld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Molle Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 Thai är ett vackert språk tycker jag Hi-Rock Kwa Cha Ru Suek Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 16, 2009 Dela Inlagd Maj 16, 2009 spiritual beggars - lack of prozac Texten och låten är så in i helvetes bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 17, 2009 Dela Inlagd Maj 17, 2009 Sköna reegae toner ifrån Job 2 Do job 2 do - unknow title Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Burning Love- Elvis Presley Burning Love- Elvis Presley Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 job 2 do - doo doo doo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Gurkan!Mycket gemytliga minnen från den låten Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Quote http://www.youtube.c...lated#lq-lq2-hq]job 2 do - doo doo doo [img alt= http://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_clapping.gif' alt=':clapping:'> ]http://www.maipenrai...dagens-lat/435/http://www.maipenrai...lt/clapping.gif SV: Dagens låt Ja i södern där kan vi producera bra musik , sen om det e med eller utan ganja låter jag vara osagt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 Inte så pjåkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 20, 2009 Dela Inlagd Maj 20, 2009 En av mina favvosar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu