Jump to content
IGNORERAD

Dagens låt


noBuzz

Recommended Posts

Mer Lynott och Thin Lizzy med lite relationsråd som kan passa in på många Thailands besökare "It´s alright to lose your heart , but never lose your head"

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 3,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    379

  • Enis

    298

  • knifetown

    191

  • Avregistrerad clion

    156

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fick lite nostalgivibbar... Chaka Khan

 

 

Sen lyssnade jag ju lite på P.A som jag gjorde i lumpen åxå.

 

 

Börjar bli gammal, PA var tror jag en koreograf till ZZT men gubbarna rörde ju inte vidare mycket på sig så det kanske var till dansarna eller nåt...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns rätt så mycket finnar här så här kommer 1 finsk låt.

Polarn kör karaoke på pubarna  i Stockholm och Irwin Goodman är populär även om det är på finska.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det var en sommar 85 sen inga nya sånger synd på den grymma rösten 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en sommar 85 sen inga nya sånger synd på den grymma rösten 

Album[redigera | redigera wikitext]

 

År Album

Högsta listplacering Storbritannien US Västtyskland / Tyskland Norge Sverige Schweiz Österrike Sydafrika Grekland 1979 Heidi – – – – – – – – –

1984 Jennifer Rush 7 – 2 1 2 3 5 1 –

1985 Movin' 32 – 1 1 1 1 8 3 –

1987 Heart Over Mind 48 118 1 6 4 1 9 2 –

1988 Passion – – 3 – 10 4 24 – –

1989 Wings of Desire – – 12 – 18 13 – – –

1991 The Power of Jennifer Rush – – 40 – – 34 37 – –

1992 Jennifer Rush – – 35 – – 38 – – –

1995 Out of My Hands – – 15 – – 28 30 – –

1997 Credo – – 26 – – – 37 – –

1998 Classics – – 34 – – – – – –

2007 Stronghold - The Collector's Hit Box – – – – – – – – –

2010 Now Is the Hour – – 21 – – 61 51 –

Ändrades av zappa
Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en liten kille som gör sitt bästa. :)

 


69ca43b5386146767219e561d80b8086
Link to comment
Dela på andra sajter

Är inne i en Jim Steinman period och snubblade då över denna lilla duett...

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en sommar 85 sen inga nya sånger synd på den grymma rösten 

 

Sen "stal" Celine Dion låten och sjöng in den-med sitt större vokala omfång får hon ju Jennifer Rush att verka som en amatör...Men Jennifer har mer känsla i rösten och inte det kalla som man ofta finner i Celines sångprestationer...tycker jag.

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jim Steinman var det, han har gjort låtar till Celine Dion också...

 

 

Fast den fanns först på ett av hans soloprojekt-Pandoras Box.

 

 

Marvin Lee Aday, eller Meat Loaf som han är mer känd som gjorde också en variant på den.

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte så tekniskt bra, men en scenlegend som lämnat oss. Vila i frid Brasse!

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyska är ju ett svårt språk att vara romantisk på-jag vet! Men här är en vacker sång om kärlek på tyska..

 

 

Men originalet med Gabrielle Susanne Kerner-mer känd som Nena-är ju helt jävla underbar!

 

 

Med engelsk översättning...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

fel tråd.

Jag skulle inte vara här

Ändrades av scorpio63

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...