bond1 Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 [media=] Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 [media=]http://youtu.be/eSMZkF8JDuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 [media=]http://youtu.be/X6VnjwG5N5w Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Hahahahahaha... Skulle precis lägga in denna videon här. Samma här. Drog ner den från Youtube för 2 timmar sen och sen har den gått på repeat. Den har "heavy rotation" (som det kallades på MTV, 12ggr/dygn) i min stereo. Riktigt skön låt! Ett plus e ju att det är en hel drös fina damer med i videon... Gorocco, detta tror jag blir årets sommarplåga. Vill gärna hålla med, vilka damerrrrrrrrrrrrrrrrr! Sedan skulle man ändra lite på texten,,,Massa massa, nästa år inte med i Ferarri, inte med i Ferarri! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=xzEjY3n_7JQ Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 14, 2012 Dela Inlagd Maj 14, 2012 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 U2 [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 U2 igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 U2 igen. Vidrig låt.. Är U2 historiens största sellouts? Nu medelst en lättklädd whilande R&B sångerska... yay... *host* Ähhh hatar Bono och är inte ens i närheten av nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Jag ska följa dig genom eld och vatten Över land och hav Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå För om du tappar modet och faller ner på knä Kan du vila här hos mig Som en klippa I stormen att luta dig mot Och jag sviker aldrig dig [media=]http://www.youtube.com/watch?v=p9NBE1uNLTE "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Nu är jag ju inte mycket för Rap, men basgången och doakören är skön i Things I've seen... [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 mental hångel Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 En bra låt men från två olika årtioende. Älskar J L men orginalet är orginal. Jag gillar bensprattlet i bakgrunden i ronettes 60-tals video. [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 En någolunda ny låt. [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 En lite nyare låt. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Maichai Med en sådan underbar musiksmak. Från Kalle P till First Aid Kit. DET ÄR FET Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Denna tillägnar jag min underbara livskamrat http://www.youtube.com/watch?v=Ew7D7r_9udM “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Det blir inte bättre! [media=] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En kälekssång, Napalm Death sånger är fenomenala! So this ordeal we're subjected to Is all part of being (in) love? Two minds of intense confusion Contained in feelings of spite and mistrust The closer one of us tries to get The further the (other) seems to move Tangled in trapped emotions Can't face the prospect of rejection Uncertainty arouses suspicion Of your mind I want possession I try to be honest with you But are you being honest with me? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Lite dubstep och skön "dans" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Lite bilar är alldrig fel. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BaXKdFtAhWs&feature=related En rörmokare från fjollträsk... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu