Nathe Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Bättre än så här blir det inte! http://www.youtube.com/watch?v=odn75Jrm9eQ Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 21, 2012 Dela Inlagd April 21, 2012 Läste att han är klar för "Så mycket bättre", riktigt bra val! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 29, 2012 En Shinawat jag gillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd April 29, 2012 Dela Inlagd April 29, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 29, 2012 Dela Inlagd April 29, 2012 Å lite breakdance så här på kvällskvisten. http://sv.wikipedia.ock_Steady_Crew Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 En Shinawat jag gillar. Förutsatt att det inte är Buzzisk ironi, så förvånar det mej, men din uppskattning ligger kanske i texten som jag inte förstår. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 God morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2012 Förutsatt att det inte är Buzzisk ironi, så förvånar det mej, men din uppskattning ligger kanske i texten som jag inte förstår. Gillar både text och musik. Trall och visselvänlig visa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Gillar både text och musik. Trall och visselvänlig visa. Ok, då förstår jag - spännvidd ungefär en oktav, som den mesta thaipop"musiken". Får jag kanske då passa på att tipsa om en annan låt (svensk) som du nog kommer att gilla : "Rosen" med Arne Kvick. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2012 Ok, då förstår jag - spännvidd ungefär en oktav, som den mesta thaipop"musiken". Får jag kanske då passa på att tipsa om en annan låt (svensk) som du nog kommer att gilla : "Rosen" med Arne Kvick. Hahaha. Bra där. Ännu en låt jag nästan klarar av att sjunga. Fast för mig är musik mer än bara dynamiskt omfång. Det finns musik med bred spännvidd som inte är värst bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Hahaha. Bra där. Ännu en låt jag nästan klarar av att sjunga. Fast för mig är musik mer än bara dynamiskt omfång. Det finns musik med bred spännvidd som inte är värst bra. Ja, absolut - t ex all thaimusik över enoktavsomfånget. Fan, jag kan bara inte förlika mej med musiken här nere (kanske en onödig kommentar). Dessutom tror de att den blir bättre av att spelas med hög volym. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd April 30, 2012 Ja, absolut - t ex all thaimusik över enoktavsomfånget. Fan, jag kan bara inte förlika mej med musiken här nere (kanske en onödig kommentar). Dessutom tror de att den blir bättre av att spelas med hög volym. Jag hade lite tur som tyckte tvärtom. Thaimusik är asbra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Organ Donors - Make The Girlies Wet (FULL MUSIC VIDEO) http://www.facebook. ... =2 Mer örongodis finns här: http://organdonors.dj/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 En liten cover av en liten Hawaiian... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Och som Sven-E brukar säga: En till... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Avslutar påskhelgen med lite tysk rock Kein Lust Bra Har ni kollat reg.nr på Rollsen Det är ju baklänges. Warum! ( För övrigt en bra låt med Tic Tac Toe und ebenso Ich find dich scheisse ) Offe http://www.youtube.com/watch?v=Hms2Av-fWKs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Jag inbillar mig att dom musiksnuttarna ni lägger in här kommer från yuotube. Rätt eller fel? Men om man vill lägga in bra musik ifrån sin egen hårddisk hur gör man då? Musiken är lagligen tankad på den tiden det gick för sig. Kanske är det så att det gäller andra konstiga regler för upphovsrätten på ett forum så man inte får dela där. Otto PS Finns ju en hel de musik på yuotube som man kan lägga ut här om det är tillåtet Otto Ja hur gör man det Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Prövade med svara det gick inte Men så svara då hur man gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Dagens låt spelas av mina jobbar kompisar PROGGS från Maristad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Läste att han är klar för "Så mycket bättre", riktigt bra val! Skulle vara kul att höra Pugh göra "Living in America" eller för den delen Maja göra "Hog Farm" "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 30, 2012 Dela Inlagd April 30, 2012 Skulle vara kul att höra Pugh göra "Living in America" eller för den delen Maja göra "Hog Farm" Synd att Till Lindemann inte är med för då kunde ju han och Maja byta låt med varandra... http://www.youtube.com/watch?v=8y4vIzEkd6s Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu